"Typ a kvalitu vlaku to aj tak nezmení" - keď zmeníš kvalitu a neurobíš tomu dostatočnú reklamu (napríklad zmenou pomenovania), nepritiahneš do vlaku nových cestujúcich.
Priznám sa, že neviem, ako by sa mal premenovať rýchlik (IR?). Ak sa nemýlim, v AT a DE si vystačia (takmer) bez rýchlikov. Netrvám na konkrétnych názvoch, len si myslím, že súčasťou zmeny image ŽSSK by mali byť aj "značky" vlakov. Možno by to chcelo prieskum vnímania "značky" vlaku cestujúcimi (som si takmer istý, že vo svete také prieskumy existujú).
Najlepšie funguje koordinácia vtedy, keď sa prispôsobuje slabší silnejšiemu
Prečo by mali existovať rýchlejšie vlaky, ktoré neponúkajú vyššiu kvalitu (Ex)?
proste ber to tak, že banovinám v rámci DPB posledný mesiac "ide karta"
Re #160880 ivanbuto: niekto zapracoval na odp? keď sú vo švungu mohli by aj zrušiť tú Vazku,:)
a podľa mňa je na zrušenie minimálne aj Vavilovova (78)
Re #160899 810zssk: taký tender na sor C/BN4,5 by nebol zlý a aspoň s tromi dverami
Keď raz stanovíš rozsah výkonov, nikto si nič nepreznačí. Prípadne nie je problém, aby MDVRR SR vyškrtlo z objednávky takto preznačené vlaky. A bude na dopravcovi, či sa mu vlaky oplatí ponechať, alebo ich zruší.
Re #160914 810zssk: To je aj zbytočne veľa druhov. Stačí zjednodušiť na S/Os, Zr, R, IC (domáce) a EC (medzinárodné). A hotovo. Však aj taký REX je vlastne len Zr (akurát s rakúskou skratkou).
Samozrejme, ak niekto dokáže vymyslieť pre Os, Zr a R nejaké komerčne vhodné pomenovanie, nie som proti. Typ a kvalitu vlaku to aj tak nezmení.
S extrémami si tu začal ty. Aby si prestal trpieť ako cestujúci úplne postačuje, aby revízori bezďáka vyhodili z vozidla. Nadštandard v podobe vyvážania za mesto a mlátenia navrhol ktosi iný a ty si ho nadšene schvaľoval, tak som ti zaželal aby si si ho ako osoba bez lístka a bez dokladov užil tiež. Slušný/neslušný - prečo by mal hranicu stanovovať revízor?
Nebranim sa oznaceniu R (regionalny vlak) a REX, ale ako potom oznacis rychlik? S medzinarodnostou by som sa neponhalal, kym to nebudu koordinovane robit zeleznice vo viac krajinach, tak to nema zmysel.
SC som navrhol zrusit kym pren nebude vyuzitie, s Ex nesuhlasim. Myslim si, ze je dolezite odlisit vlaky, ktore ponukaju vyssiu kvalitu a tie ktore su jednoducho rychlejsie.
Nemyslíš, že je tých kategórií príliš veľa? Nemali by sa tie názvy trochu zmedzinárodniť? Napríklad R je u niektorých susedov chápaný ako regionálny vlak. Viem, že pojem "osobný vlak" má tradíciu, ale aký je "neosobný" vlak, nákladný?
Kategórie Ex a SC sa mi zdajú zbytočné.
Naopak, páči sa mi kombinácia R / REX (namiesto Os a Zr). Považuješ za user friendly riešenie, že sa ten istý vlak volá na dvadsiatich kilometroch Zr, a na zvyšných päťdesiatich REX?
neviem, prečo musíme ísť do extrémov ?
ak si niekto normálny a slušný zabudne doklady, tak nemyslím hned, aby ho revizori za to zmlátili.... ale ked sa špinavý bezdák plný chorôb premáva po BA zadarmo s 15 igelitkami okolo seba, a všetci normálni cestujúci to musia trpieť, tak vtedy.
To by sa velmi hodilo na nocakoch, nech si tam nezvyknu spavat (tyka sa to najma okruznych liniek)... A to su este vodici co ich nechaju na Hlavnej vo voze... Najlepsie zastavit N21ku na Krpasi, vsetkych ich vyhodit a najblizsi spoj im ide az o hodinu (navyse, aj tak tam vacsinou nikto nenastupuje, takze ak tam budu len socky tak tam ani ten dalsi bus zastat nemusi). A ono by ich to rychlo preslo.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.