Pre veľký úspech ešte raz, tentokrát bez zmršenia diakritiky po opätovnom prihlásení:
Re #156965 AAA: Nie. 108 bola špičková expresná linka Hlavná stanica-Slovnaft cez Miletičovu, Košickú, Prievozskú a Bajkalskú (pôvodne označená Ex, cca 1976 prečíslovaná na 108). Cca v 1977-78 bola predĺžená na Dolné Hony.
218 bola celodenná linka, ktorá jazdila najprv z Jelačičovej do Prievozu (Prievoz-most), cca 1980 bola presmerovaná na Rajskú (kvôli rekonštrukcii križovatky Bajkalská-Prievozská). Neskôr bola zavedená v novej trase Hlavná stanica-Miletičova-Gagarinova-Dolné Hony (čiže dnešná 201). Cca 1991-1992 jazdila súčasne s linkou 108.
Pri veľkom rušení liniek (1992 ?) bola linka 108 zrušená; reláciu Hlavná stanica-Slovnaft zabezpečila presmerovaná celodenná 22, ktorá však jazdila cez Trnavskú a Bajkalskú, nie cez Košickú (do tých čias jazdila linka 22 do Slovnaftu cez Mierovú). V úseku Slovnaft-Dolné Hony žiadna náhrada zabezpečená nebola.
Nie. 108 bola špièková expresná linka Hlavná stanica-Slovnaft cez Miletièovu, Košickú, Prievozskú a Bajkalskú (pôvodne oznaèená Ex, cca 1976 preèíslovaná na 108). Cca v 1977-78 bola predåžená na Dolné Hony.
218 bola celodenná linka, ktorá jazdila najprv z Jelaèièovej do Prievozu (Prievoz-most), cca 1980 bola presmerovaná na Rajskú (kvôli rekonštrukcii križovatky Bajkalská-Prievozská). Neskôr bola zavedená v novej trase Hlavná stanica-Miletièova-Gagarinova-Dolné Hony (èiže dnešná 201). Cca 1991-1992 jazdila súèasne s linkou 108.
Pri ve¾kom rušení liniek (1992 ?) bola linka 108 zrušená; reláciu Hlavná stanica-Slovnaft zabezpeèila presmerovaná celodenná 22, ktorá však jazdila cez Trnavskú a Bajkalskú, nie cez Košickú (do tých èias jazdila linka 22 do Slovnaftu cez Mierovú). V úseku Slovnaft-Dolné Hony žiadna náhrada zabezpeèená nebola.
chlapi, mám na mysli tento úsek. Tu zrejme prestávali trolebusy v časoch, keď bolo obratisko Lovinského natiahnuté až na túto ulicu. Všimnite si, že tento úsek ulice pri Habánskom mlyne je záhadne oveľa širší, ako časť pri tenisových kurtoch, či pri ZŠ Dubová.
áááá.... to by nebol Ámos vždy-v-opozícii. Jasné. som tam každý pracovný deň. Celá ulica samozrejme nie je široká a miestami sa tam ledva obídu dve autá. Hovorím však o úseku, ktoré bolo súčasťou veľkého obratiska Lovinského (teda asi ten 50m úsek, nie ten popri kurtoch, kde parkujú autá v jednom jazdnom pruhu)
Na Štefánikovej sídlilo vedenie DPB asi do roku 1992 (od cca 1987). Predtým a aj súčasne aj na vedľajšej ulici Tolstého. Budova na Štefánikovej bola v priestoroch bývalej ČTK (Československá tlačová kancelária), hneď vedľa kaviarne Štefánka. Dispečing tam nikdy nebol, ten bol najprv na ul. Červenej armády (teraz Grosslingova) a cca v roku 1981 sa presťahoval do objektu na Olejkárskej 1, kde je doteraz.
Na Novej dobe nikdy nebolo obratisko, ale jednosmerný objazd okolo bloku. Neskôr sa (južná) časť objazdu zrušila (možno pri výstavbe Bajkalskej, pretože tadiaľ viedla na Junácku) a zostal len triangel.
Existovala, pôvodne mala písmenové označenie. Nepamätám sa, či to bola v tom čase jedna linka, viem, že bola linka "C" a "D" začiatkom 70-tych rokov. Vychádzali z konečnej Októbrové námestie (teraz Župné nám.) a išli do svojich obcí. Ešte predtým bola východzia zastávka (konečná) Hviezdoslavovo nám. - Hotel Carlton.
podla toho, ze nikto nikdy neodfotil trat cez tieto useky, tak sa da predpokladat, ze nikdy nebola. ale na druhej strane, zatial nepoznam fotku, na ktorej by bol zachyteny trolejbus na tom povodnom velkom obratisku - vsetky zname su uz po vybudovani maleho obratiska, na ktorych vsak je vidno droty smerujuce dalej na gastanovu, resp. vracajuce sa po lovinskeho. z fotky, na ktorej je zachytena stopa na gastanovej vsak v dialke nevidno, kam odbocuje - zaujimavostou je, ze hlavna cesta viedla z gastanovej vpravo na habanmlyn a brniansku.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Martin Fundárek