Reply on: Turbo #15610:
Pozoroval som ju v nedeľu alebo v pondelok s BigMacomz z Rýchlika veľmi dlho. Aj som tleefonoval na energodispečing, či tá tabuľka, do ktorej mlátia električky zberačom, je určená na skúšky životnosti tabuliek alebo zberačov? VRBUST-i prišli, križovatku zo pol hodiny starostlivo pozorovali, potom rozložili plošinu, tabuľku posunuli kúsok ďalej, ničím nezaistili, aby sa pri najbližšom zafúkaní vetra mohla opäť dostať do kolíznej polohy so zberačom tram a odjechali het. A k tej zjazdovej výhybke - presne to som ukazoval BM-ovi - všimni si, ako je tá výhybka namontovaná. Keď si na mieste tej ESKO armatúry predstavíš Kremnicu, tak vidíš úplne presne, odkiaľ súdruhovia čerpali inšpiráciu. Skutočne sa teším na ten deň, keď to celé j..ne dolu a Paru s Haluzom za to vyhodia. Lenže ich aj tak nevyhodia, preotže BEÚS...Vieštosanedá.
J
Color spravil dobrú vec, ale vodič mal pokračovať. Ak by aj nastúpil revizor, tak dá sa napísať sťažnosť a oni by ju odpustili. Kamarátovi takto odpustili bo mal 30min lístok a prestupoval, no bus mu vynechal. Tak napísal generálnemu a tem mu to stornoval.
Laura: MHD jazdím každý deň, možno mám sťastie ale ja sa už z meškaním viac ako 3-4 minúty nestretávam. Jazdím 90,93,94,59,97,198 pravidelne. Na tých si to všímam. A to hovorím o špičke. V sedle je to o 50% lepšie čiže meškanie 1-2min.
martiner. A ten nákup pôjde z kapitálovej dotácie mesta či z pôžičky DPB.
Andy: A ten plán na nákup 21Tr a 22Tr je aj odsúhlasený zastupiteľstvom alebo aspoň komisiou dopravy hl. mesta?!
Na tej našej 21Tr, sa ževraj už finišuje. To mi hovoril Mišo Klátik.
neopl@n: Diky.
Volal som na tú infolinku EU a povedala mi (tá pani čo som sňou kecal), že EU čo ona vie, tak EU neupravuje nákup NP vozidiel, že je to na daných štátoch. Takže taká info- ČO ONA VIE (?!) pokúsim sa ešte niekde spýtať aby to bolo na 100%, lebo dnes mi ďalší povedal, že upravuje. Tak buď klamú jedny alebo druhý. Asi pôjdem do kancelárie E. komisie na Slovensku.