A inak cital som tu niekde v tomto fore, ze BA ma ten problem, ze nemaju vyrobcu, co by nam vyrobil nizkopodlazne elektricky na uzky rozchod. V tom pripade nechapem, preco OKAMZITE neprestavame celu Bratislavu na siroky rozchod a na ten je vyrobcov KOPEC ?! Fakt nechapem, ako toto vedenie DPB rozmysla.
Pozoroval som ju v nedeľu alebo v pondelok s BigMacomz z Rýchlika veľmi dlho. Aj som tleefonoval na energodispečing, či tá tabuľka, do ktorej mlátia električky zberačom, je určená na skúšky životnosti tabuliek alebo zberačov? VRBUST-i prišli, križovatku zo pol hodiny starostlivo pozorovali, potom rozložili plošinu, tabuľku posunuli kúsok ďalej, ničím nezaistili, aby sa pri najbližšom zafúkaní vetra mohla opäť dostať do kolíznej polohy so zberačom tram a odjechali het. A k tej zjazdovej výhybke - presne to som ukazoval BM-ovi - všimni si, ako je tá výhybka namontovaná. Keď si na mieste tej ESKO armatúry predstavíš Kremnicu, tak vidíš úplne presne, odkiaľ súdruhovia čerpali inšpiráciu. Skutočne sa teším na ten deň, keď to celé j..ne dolu a Paru s Haluzom za to vyhodia. Lenže ich aj tak nevyhodia, preotže BEÚS...Vieštosanedá.
Igorko; prepac, dovolim si povedat ze sa trosku v MHD vyznam, ale nieco ako Slintyhnus nepoznam, vazne neviem o co ide. Asi som *****, dobre, kludne mi to napis, ale ja takuto znacku nepoznam. Prepac... ziadny trolejbus slintihnus som v zivote nepocul, ale to bude tym, ze som nezvdelanec. Ibazeby si bol tym *****om ty.
Kokso no dobre. Vyzera to, ze o nove, nizkopodlazne trolejbusy je postarane. Autobusy sa maju podobne doviest v najblizsich 2-3 rokoch, este vo vacsom mnozstve. Ale ako to vyzera s elektrickami ??? Tie treba tiez nizkopodlazne a hlavne NOVE ako sol ! Alebo budeme dalsich 10-20 rokov jazdit na tom co denne vypravuju z Juraku, pripadne z Krasnan ???? To hadam nie ! treba nakup MINIMALNE 80 kusov nizkopodlaznych elektriciek.
Uz si videl, ako krasne sa zacala krcit krizovatka pri Predstanicnom namesti? Ta krasna zjazdova vyhybka, ktora po montazi mala aky taky tvar sa krasne pokrcila. A jeden par pevnych svoriek za krizovatkou smerom na Racko sa krasne snazi utrhnut a krci trolejove vedenie. Takze aj keby sa ti podaril tade preletiet 40 km/h (co neodporucam), tak ver tomu ze na tomto pare pevnych svoriek vyletis.
Prestup na jednej hrane znamena, ze vystupis zo spoja ktorym si isiel a nemusis nikam ist, na tu istu zastavku ti pride spoj na ktory prestupis. A prijde tak, ze na neho nemusis dlho cakat (max. 5 minut) a nezmoknes lebo pristresok bude dost veliky aby sa pod neho vsetci zmestili. A ver mi, da sa to spravit aj z elektricky na autobus. Ale u nas je pojem "zdruzena zastavka" cudzym slovom. A ver tomu, ze aj z vlaku sa da spravit priamy prestup na elektricku. Ako? Tak, ze vystpis s voagonu, prejdes dva kroky na druhy koniec peronu a tam ti pojde tramwaj. A nech mi nikto nehovori ze to sa neda.
Prajem pekny den,
chcel by som poprosit o par informacii.
potreboval by som zistit prevadzkove dlzky jednotlivych dopravnych liniek MHD v Bratislave, prip. cestovne rychlosti dosahovane na tychto linkach.
Vopred dakujem.
Ale ja som pocul ze tu 21 Tr este ani nezacali
Inac tu je citat z koncepcie rozvoja DPB do 2006, nic schvalene :):
Nakup trolejbusov:
2003 - 1x21Tr
2004 - 10x21Tr, 3x22Tr
2005 - 5x21Tr, 4x22Tr
2006 - 6x21Tr, 5x22Tr
;))) Ak Ti smiem odporucit, tak prestan pisat do tejto diskusie. Lebo sa len strapnujes. Lepsie si precitaj moj prispevok a mozno sa dozvies ako som to myslel s tou homologizaciou. Proste... no nic. Dufam, ze som napisal slusny prispevok, co nikoho neurazil.
Ale pre teba bude vazne lepsie, ked s tvojimi "vedomostami" budes radsej len citatelom.
Vid teraz s tou homologizaciou... a predtym s X dalsimi vecami....
Tak to uz znie lepsie. Na tie nizkopodlazaky sa tesim ! Aj ked uvital by som tu aj Trolina, ale tak budiz...
22tr sa testuje, maju nejake problemy v extremnych ohyboch. Videl som aj fotky z fabriky v Ostrove, ale zial nemozem poskytnut dalej, lebo boli prisne tajne. A videl som aj ine atraksie - vyrobene v Karose - clovece.... KRASA ! Bohuzial tiez nemozem poskytnut materialy. Tajne.
KLF: Ty chceš aby sa dodávali 21Tr hneď v desiatok kusov, keď nie je ani homologizácia a ja sa nevyznám do dopravy a predstavujem si to ako hurvínek válku A to nehovorím o 3,7mld., ktoré mesto zaplatí v auguste.
Color spravil dobrú vec, ale vodič mal pokračovať. Ak by aj nastúpil revizor, tak dá sa napísať sťažnosť a oni by ju odpustili. Kamarátovi takto odpustili bo mal 30min lístok a prestupoval, no bus mu vynechal. Tak napísal generálnemu a tem mu to stornoval.
Laura: MHD jazdím každý deň, možno mám sťastie ale ja sa už z meškaním viac ako 3-4 minúty nestretávam. Jazdím 90,93,94,59,97,198 pravidelne. Na tých si to všímam. A to hovorím o špičke. V sedle je to o 50% lepšie čiže meškanie 1-2min.
martiner. A ten nákup pôjde z kapitálovej dotácie mesta či z pôžičky DPB.
Andy: A ten plán na nákup 21Tr a 22Tr je aj odsúhlasený zastupiteľstvom alebo aspoň komisiou dopravy hl. mesta?!
Na tej našej 21Tr, sa ževraj už finišuje. To mi hovoril Mišo Klátik.
neopl@n: Diky.
Volal som na tú infolinku EU a povedala mi (tá pani čo som sňou kecal), že EU čo ona vie, tak EU neupravuje nákup NP vozidiel, že je to na daných štátoch. Takže taká info- ČO ONA VIE (?!) pokúsim sa ešte niekde spýtať aby to bolo na 100%, lebo dnes mi ďalší povedal, že upravuje. Tak buď klamú jedny alebo druhý. Asi pôjdem do kancelárie E. komisie na Slovensku.
No urcite by vodic hovoril cestujucim nieco Stavim sa, ze povedal nieco ako "vystupte, mam poruchu." Keby im to pekne vysvetlil, tak urcite neboli taki agresivni. Raz ked som isiel na 205(6241 v prvych dnoch po VP), tak hned na Radiovej neslo zavret jedno kridlo na vsetkych dverach. Vodic povedal toto: "Konecna, vystupovat." V podstate mal pravdu, lebo sme este z konecnej neodisli Ale mohol to povedat takto: "Ospravedlnujem sa, mam poruchu dveri, poprosil by som vas, keby ste vystupili, aby som mohol odist do garaze." V inom meste by este mohol dodat toto: "O chvilu pride nahradne vozidlo", kedze vozovna je odtial asi 100 metrov
Re #15588: Ked uz ide o ten prijazd na konecnu, tak 1. Voz aj tak musel odist na Konecnu do vozovne. 2. Konecna linky 63 je vozovna, takze mohol vymenit voz bez toho, aby sa porucha dotkla cestujucich.
KLF