A inak cital som tu niekde v tomto fore, ze BA ma ten problem, ze nemaju vyrobcu, co by nam vyrobil nizkopodlazne elektricky na uzky rozchod. V tom pripade nechapem, preco OKAMZITE neprestavame celu Bratislavu na siroky rozchod a na ten je vyrobcov KOPEC ?! Fakt nechapem, ako toto vedenie DPB rozmysla.
J
Color spravil dobrú vec, ale vodič mal pokračovať. Ak by aj nastúpil revizor, tak dá sa napísať sťažnosť a oni by ju odpustili. Kamarátovi takto odpustili bo mal 30min lístok a prestupoval, no bus mu vynechal. Tak napísal generálnemu a tem mu to stornoval.
Laura: MHD jazdím každý deň, možno mám sťastie ale ja sa už z meškaním viac ako 3-4 minúty nestretávam. Jazdím 90,93,94,59,97,198 pravidelne. Na tých si to všímam. A to hovorím o špičke. V sedle je to o 50% lepšie čiže meškanie 1-2min.
martiner. A ten nákup pôjde z kapitálovej dotácie mesta či z pôžičky DPB.
Andy: A ten plán na nákup 21Tr a 22Tr je aj odsúhlasený zastupiteľstvom alebo aspoň komisiou dopravy hl. mesta?!
Na tej našej 21Tr, sa ževraj už finišuje. To mi hovoril Mišo Klátik.
neopl@n: Diky.
Volal som na tú infolinku EU a povedala mi (tá pani čo som sňou kecal), že EU čo ona vie, tak EU neupravuje nákup NP vozidiel, že je to na daných štátoch. Takže taká info- ČO ONA VIE (?!) pokúsim sa ešte niekde spýtať aby to bolo na 100%, lebo dnes mi ďalší povedal, že upravuje. Tak buď klamú jedny alebo druhý. Asi pôjdem do kancelárie E. komisie na Slovensku.