Ku 4.10. nemá zaniknúť "nová" zastávka Vazovova. Tá zostane, ale k nej pribudne ešte aj pôvodná pre linky 2, 8, 9. ?
Čo sa dá robiť - nuž, už ste niekto volali "svojmu" poslancovi v MsZ (napr. členovia dopravnej komisie MsZ), alebo priamo na DPB, prečo sa podvolili nejakej malej skupine ľudí a idú obnoviť pôvodnú zastávku? Prečo neurobia zastávku Viedenského typu? Lebo diskusie na tomto fóre asi veľa reálne neovplyvnia...
Križovanie ED a pozemnej komunikácie presne upravovala vyhláška FMD, ktorá stanovila, že priecestie je buď značené výstražným krížom, alebo značkou daj prednosť v jazde električke.
moze mi niekto vysvetlit preco sa vam kazia iste autobusy ked maju zhruba len rok? ja to vazne nechapem stava sa to obcas ako mi toto vyssvetlite ??? dik.
Ako je to s elektrièkami?
Podla prispevkov za posledne 2 dni si myslim, ze by bolo vhodne objasnit, ako je to s elektrickami a ich kolajovym telesom.
Ako pisal Martin Fundarek, podla vyhlasky 350/2010 MDPT SR (Stavebny a technicky poriadok drah) je potrebne rozlisovat medzi elektrickovym pasom/pruhom (§ 43 ods. 8 ) a elektrickovou drahou (§48 ods. 2).
Pre jazdu na elektrickovom pase/pruhu platia primerane aj podmienky zákona 8/2009 o premavke na pozemnych komunikaciach.
Pre jazdu na elektrickovej drahe platia ustanovenia §§ 29-38 a 52-55 vyhlasky 351/2010 MDPT SR (Dopravny poriadok drah).
Z uvedeneho vyplyva, ze trate vedene v urovni cestnej komunikacie vo vnutri medzi jednotlivymi smermi (Racianska, Vajnorska od Bajkalskej, Dubravka, Ruzinov...) su elektrickovym pasom; v centre mesta po Racianske myto, Vajnorska po Bajkalsku, Krizna po Legionarsku, nabrezie po Tunel - su elektrickovym pruhom. Useky ako Trnavske myto-Zahradnicka, Gastanovy Hajik-Hybesova, Molecova-Karlova Ves (po obratisko), Vajnorska (od servisu Porsche+VW) po konecnu na Zlatych pieskoch - su elektrickovou drahou.
Co sa tyka stavby drahy, specialnym stavebnym uradom pre mestske drahy (E+T) je VUC (podla § 105 zakona 513/2009 Z.z. a zaroven podla § 38 zakona 514/2009 Z.z. je licencnym a bezpecnostnym organom a vykonava Statny odborny dozor v mestskej doprave.
Obec je objednavatelom vykonov v MHD a regulacnym organom pre cestovne v MHD.
To mas jedno..peniaze na rychloelinu/NDS sa prezrali tak nic nubude .... a par eur co tam zostalo radsej nech investuju do terajsej siete, alebo prepojenia kde to ludia chcu: DnV,spojka do Vajnor...a lolo nech si chodi vrakosou do konca zivota? ?
To iste mozes povedat na zastavku Vazovova sme racko...a zastavuje sa tam tak ci tak. Mnoho zastavok je v horsom stave a ked su zdeformovane tak tam stoji voda tiez. Na starej zastavke voda tiez casto stala/stoji na vozovke a nikomu to nevadilo ? Dnes som si kukol novu zastavku a boli tam asi 2 kaluze co by prekrocilo aj male decko...
"presunuli zastávku, ale prístrešky, či automat na cestovné lístky presunuté neboli. " ak si dobre pamätám, tak podľa vyjadrenia DPB vraj oni nie sú partnerom zastávkovej spoločnosti (jcd?), ale tým je mesto... okrem toho "KDI si vyhradzuje právo odsúhlasenia polohy umiestnenia prístreškov MHD"
inak, kto si chce urobiť obraz o "nadpráci" KDI pri sabotáži dobrého nápadu, celkom zaujímavé (nie moje) linky:
veď práve preto ma to zaskočilo, že "v Bratislave , Prievidzi a vo Zvolene. Práve tamojší dopravcovia totiž v minulosti získali podporu z eurofondov na nákup autobusov jazdiacich na CNG, tvrdí prezident Zväzu autobusovej dopravy George Trabelssie" pokiaľ si dobre pamätám, tak cng originál sa kupovali iba Urbina +/- v 2006 a teraz sa prenajímali tedomy a ostatné funkčné cng v BA sú rekonštruované vrakosy...
Re #154917 S499.1023: a nemusí v tom prípade byť pred každým prejazdom elinovou traťou značka "železničné priecestie bez závor"?
Re #154930 Ike: čiže vlastne na rogale by sa tam dalo ísť? ?
Re #154931 Ámos: myslím, že ani to, že policajti majú zapnuté majáky neznamená, že vykonávajú nejakú činnosť ešteže si môžu udeľovať "samovýnimky"... ?
mimochodom, chcel som sa spýtať, existuje nejaká reálna možnosť, že DPB by ponechal novú zastávku Vazka napr. vybudovaním ostrovčeka a "odhryznutím z chodníka, ktorý je dosť široký?... prípadne zrušením odbočky z Radlinského na semaforoch "vľavo" na Májkovu cez el. trať, čím by zrejme vypadol jeden signál z križovatky? prípadne zatlačením na KDI a mesto, aby urobili viedenskú zastávku?
MatejBA