Ahojte. Skuste sa vyjadrit na male zmeny v MHD:
83 - Pri krizi - ovsiste, interval ponechany
81 - Technopol - hl.stanica cez Dvory a nie Einsteinovu.
120 - Technopol - Prokopa Velkeho - Jednalo by sa o doplnkovu linku s celodenneou prevadzkou kvoli VS, a vypomoc v spicke linke 68. Interval 15/20/15/20 do 20:00
Zrusenie linky 84 a 184.
Ludia z ovsista tak budu mat vikendove spojenie s mestom, ktore tak ziadaju uz dlhsie. Tym padom netreba dalsiu linku do mesta a to 84. Aj tak po zruseni cez Ek.univerzitu sa len VS stazovali, ze im 184 nestaci. Zrusenim 84 ziskame 8 vozidiel, co postaci na prevadzku linky 81 s intervalom 8/15/8/15, vikend 15 min. Upravit int. cez vikend na 95 na 10-12 min., nakolko 7min.interval zbytocny, linky nevyuzite.
Na linku 120 pri int.15 min. v spicke je potrebnych 6 vozidiel. Da sa to upravou grafikonov zvladnut alebo dodanim novych vozidiel, ktore maju prist coskoro. VS by mali opat celodennu linku k internatom a ako som spominal, pomohla by linke 68 v rannej spicke, nakolko tam pomaly ani 4 min. int. nestaci. Tym padom by sa mohol upravit na 6 min a mame 4 vozidla.
Ja som vypracoval grafikony pre linku 120 s 10, 12 a 15 min.int. v spicke. Sedlo 20 min. ostava.
Skuste nejake napady: Este ma napadlo v suvislosti zo zavedenim 81 dat int. na linky 93,94 6 min spolu 3 min. ale neviem ako su vyuzite rano pri spolocnom int. v preklade 2min.
Dik
83 - Pri krizi - ovsiste, interval ponechany
81 - Technopol - hl.stanica cez Dvory a nie Einsteinovu.
120 - Technopol - Prokopa Velkeho - Jednalo by sa o doplnkovu linku s celodenneou prevadzkou kvoli VS, a vypomoc v spicke linke 68. Interval 15/20/15/20 do 20:00
Zrusenie linky 84 a 184.
Ludia z ovsista tak budu mat vikendove spojenie s mestom, ktore tak ziadaju uz dlhsie. Tym padom netreba dalsiu linku do mesta a to 84. Aj tak po zruseni cez Ek.univerzitu sa len VS stazovali, ze im 184 nestaci. Zrusenim 84 ziskame 8 vozidiel, co postaci na prevadzku linky 81 s intervalom 8/15/8/15, vikend 15 min. Upravit int. cez vikend na 95 na 10-12 min., nakolko 7min.interval zbytocny, linky nevyuzite.
Na linku 120 pri int.15 min. v spicke je potrebnych 6 vozidiel. Da sa to upravou grafikonov zvladnut alebo dodanim novych vozidiel, ktore maju prist coskoro. VS by mali opat celodennu linku k internatom a ako som spominal, pomohla by linke 68 v rannej spicke, nakolko tam pomaly ani 4 min. int. nestaci. Tym padom by sa mohol upravit na 6 min a mame 4 vozidla.
Ja som vypracoval grafikony pre linku 120 s 10, 12 a 15 min.int. v spicke. Sedlo 20 min. ostava.
Skuste nejake napady: Este ma napadlo v suvislosti zo zavedenim 81 dat int. na linky 93,94 6 min spolu 3 min. ale neviem ako su vyuzite rano pri spolocnom int. v preklade 2min.
Dik
Martin Fundárek
Vyhláška 350/2010 o stavebnom a technickom poriadku dráh v § 43 ods. 1 hovorí:
"Trať električkovej dráhy sa umiestňuje na vlastnom telese dráhy alebo na cestnej komunikácii podľa technických noriem.39)
39) Napríklad STN 28 0318 Priechodné prierezy električkových tratí. STN 73 6405 Projektovanie električkových tratí."
Má niekto tie normy poruke?
Inak z kontextu § 43, najmä ods. 8 a 10, vyplýva, že trať v stredovom páse cestnej komunikácie (Račianska, Vajnorská, Ružinovská atď.) sa za vlastné teleso nepovažuje.