chcel by som sa opytat, ze ci sa da jazdit vlakom v bratislave na elektricenku... pocul som od kamarata ze tak jazdi a vraj sa to da ale nie som si isty
A neporovnávaš náhodou časy Legionárska-Obchodná-Tunel-PKO versus Legionárska-Špitálska-Jesenského-PKO? Nepamätám sa, že by 12-ka niekedy jazdila (hoci aj pri výluke) z Ružinova cez Špitálsku a hore Staliňákom do Tunela.
Tak, tak, 5 km/hod je priemerná rýchlosť chodca. Ak by šla takouto rýchlosťou električka, tak by jej jazda tunelom trvala aspoň 10 minút. Toľko to pred rekonštrukciou určite netrvalo. Maximálne tak dve minúty.
Pán Ďurkovský je stavebný inžinier a mal by teda ovládať elementárnu fyziku a netrepať v médiach dve na tri.
Nevznikajú na ňom výtlky v okolí koľajníc. V prípade opravy koľajníc ho stačí rozobrať a netreba ho búrať. To sú tie najzákladnejšie a určite to má ešte aj iné.
bez rozbijania asfaltu/betonu sa da podbijat trat, ale vzhladom na to, ako casto sa v BA podbija (vid totalne rozbitu celu karlovesku radialu), tak ta vyhoda zanika...
Andrej ĎURKOVSKÝ, primátor Bratislavy:
"Je to stavba, to ešte treba na záver možná povedať, ktorá slúži a je dôležitá predovšetkým pri takých prípadoch, keby nám vypadli akýmkoľvek spôsobom trate na nábreží, a tým pádom tadeto sa dá zabezpečiť spojenie do ďalších častí mesta."
huraaa, mozme kazdu chvilu organizovat nejaku relly pred carltonom ?
"1.Je úplne jedno už či je SOR s klímou alebo bez. Petržalské klímu nemajú, Jurácke ju majú ale nepoužívajú (ani nepamätám keby som stretol na L83 a 196 SOR so zapnutou klímou) a čo sa týka SORov z Trnávky, tak klíma bola pustená, ale iba vďaka tomu pišťaniu to bolo poznať, v autobuse bolo dusno jak v sklenníku"
Čo som cestoval trnávkovými SORkami, tak v horúčavách mali VŽDY zapnutú klímu a VŽDY ju bolo aj dobre cítiť (u juráckych neviem, tými som sa ešte neviezol).
"2. Sklápacie sedadlá : každý debil (najčatejšie dôchodca) sa tam rozvalí a to bez ohľadu na to, na koľko je autobus plný, ešte experti si na druhú sedačku vedľa seba vyložia nákupy. Dnes v L83 som to vyriešil po svojom a oprel sa o dve sedačky naraz, takže nikto neopruzoval so sklopením."
Áno a to je chyba autobusu, keď jeden človek zaberie dve miesta, že? Ale to je asi zbytočné tebe hovoriť. A brutálne dobré riešenie sa tam postaviť tak, aby si ich blokoval, však to je v podstate to isté, čo sám kritizuješ. ?
Na svojom vozidle som mal nespočetnekrát rozbitú hmlovku, keďže to neeustále kupuje rany od rôznych kamienkov. Žiadne ostré hrany tam nevznikli a riešil som to až pri návšteve servisu za účelom pravidelnej prehliadky.
Mňa vytočil Ďurkovský, ktorý včera pre ktorúsi celoplošnú TV (vysielané v hlavných správach) vypotil, že pôvodná rýchlosť električiek v tuneli bola 5 km/h?. S takou rýchlosťou by sa na električku vybodli cestujúci aj za Franza Jozefa, nieto v osemdesiatych rokoch.
pričom uvážme, že na Kamennom námestí je šanca, že semafory budú vypnuté, keďže ich tam netreba nakoľko si chodci behajú ako sa im chce a autá majú povinnosť dať električke idúcej z/do Nám. SNP prednosť.
Trasa cez Obchodnú:
semafory Floriánske nám. a Kollárovo nám.;
dať prednosť pri vjazde na Radlinského;
na Obchodnej 20 km/h (pešia zóna);
4 výhybky proti hrotu, 3 po hrote.
Trasa cez Špitálsku:
semafory Odborárske nám., Americké nám., 29.augusta, Kamenné nám;
na Špitálskej a SNP 30 km/h (zóna);
2 výhybky proti hrotu, 3 po hrote.
Vyjadrené v chronometráži Legionárska-Kapucínska pred tunelovou výlukou: cez Obchodnú 9/9/9 (linka 9), cez Špitálsku 8/7/7 (linka 1).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Emo
Čo som cestoval trnávkovými SORkami, tak v horúčavách mali VŽDY zapnutú klímu a VŽDY ju bolo aj dobre cítiť (u juráckych neviem, tými som sa ešte neviezol).
"2. Sklápacie sedadlá : každý debil (najčatejšie dôchodca) sa tam rozvalí a to bez ohľadu na to, na koľko je autobus plný, ešte experti si na druhú sedačku vedľa seba vyložia nákupy. Dnes v L83 som to vyriešil po svojom a oprel sa o dve sedačky naraz, takže nikto neopruzoval so sklopením."
Áno a to je chyba autobusu, keď jeden človek zaberie dve miesta, že? Ale to je asi zbytočné tebe hovoriť. A brutálne dobré riešenie sa tam postaviť tak, aby si ich blokoval, však to je v podstate to isté, čo sám kritizuješ. ?