Nejakym zazrakom sa mi to podarilo zobrazit , velmi pekny interier klboveho Tedomu - vyzera aj prakticky,nie ako nase NB18. Dost sa to podoba na Solarisy Len trochu od veci je to sklapacie sedadlo za klbom na dverovej strane - fotka č. 16
"Požadovanú stránku momentálne nie je možné zobraziť. Možno je dočasne nedostupná, prípadne uplynula platnosť odkazu, na ktorý ste klikli, alebo nemáte oprávnenie na prezeranie danej stránky."
Facebook albumy sú väčšinou nedostupné pre iných mimo zoznamu priateľov resp. neregistrovaných pokiaľ to nemáš ináč nastavené. ?
chcel by som sa opytat, ze ci sa da jazdit vlakom v bratislave na elektricenku... pocul som od kamarata ze tak jazdi a vraj sa to da ale nie som si isty
A neporovnávaš náhodou časy Legionárska-Obchodná-Tunel-PKO versus Legionárska-Špitálska-Jesenského-PKO? Nepamätám sa, že by 12-ka niekedy jazdila (hoci aj pri výluke) z Ružinova cez Špitálsku a hore Staliňákom do Tunela.
Tak, tak, 5 km/hod je priemerná rýchlosť chodca. Ak by šla takouto rýchlosťou električka, tak by jej jazda tunelom trvala aspoň 10 minút. Toľko to pred rekonštrukciou určite netrvalo. Maximálne tak dve minúty.
Pán Ďurkovský je stavebný inžinier a mal by teda ovládať elementárnu fyziku a netrepať v médiach dve na tri.
Nevznikajú na ňom výtlky v okolí koľajníc. V prípade opravy koľajníc ho stačí rozobrať a netreba ho búrať. To sú tie najzákladnejšie a určite to má ešte aj iné.
bez rozbijania asfaltu/betonu sa da podbijat trat, ale vzhladom na to, ako casto sa v BA podbija (vid totalne rozbitu celu karlovesku radialu), tak ta vyhoda zanika...
Andrej ĎURKOVSKÝ, primátor Bratislavy:
"Je to stavba, to ešte treba na záver možná povedať, ktorá slúži a je dôležitá predovšetkým pri takých prípadoch, keby nám vypadli akýmkoľvek spôsobom trate na nábreží, a tým pádom tadeto sa dá zabezpečiť spojenie do ďalších častí mesta."
huraaa, mozme kazdu chvilu organizovat nejaku relly pred carltonom ?
"1.Je úplne jedno už či je SOR s klímou alebo bez. Petržalské klímu nemajú, Jurácke ju majú ale nepoužívajú (ani nepamätám keby som stretol na L83 a 196 SOR so zapnutou klímou) a čo sa týka SORov z Trnávky, tak klíma bola pustená, ale iba vďaka tomu pišťaniu to bolo poznať, v autobuse bolo dusno jak v sklenníku"
Čo som cestoval trnávkovými SORkami, tak v horúčavách mali VŽDY zapnutú klímu a VŽDY ju bolo aj dobre cítiť (u juráckych neviem, tými som sa ešte neviezol).
"2. Sklápacie sedadlá : každý debil (najčatejšie dôchodca) sa tam rozvalí a to bez ohľadu na to, na koľko je autobus plný, ešte experti si na druhú sedačku vedľa seba vyložia nákupy. Dnes v L83 som to vyriešil po svojom a oprel sa o dve sedačky naraz, takže nikto neopruzoval so sklopením."
Áno a to je chyba autobusu, keď jeden človek zaberie dve miesta, že? Ale to je asi zbytočné tebe hovoriť. A brutálne dobré riešenie sa tam postaviť tak, aby si ich blokoval, však to je v podstate to isté, čo sám kritizuješ. ?
Emo
A ešte aj pri Medickej záhrade. ?