Andrej ĎURKOVSKÝ, primátor Bratislavy:
"Je to stavba, to ešte treba na záver možná povedať, ktorá slúži a je dôležitá predovšetkým pri takých prípadoch, keby nám vypadli akýmkoľvek spôsobom trate na nábreží, a tým pádom tadeto sa dá zabezpečiť spojenie do ďalších častí mesta."
huraaa, mozme kazdu chvilu organizovat nejaku relly pred carltonom ?
"1.Je úplne jedno už či je SOR s klímou alebo bez. Petržalské klímu nemajú, Jurácke ju majú ale nepoužívajú (ani nepamätám keby som stretol na L83 a 196 SOR so zapnutou klímou) a čo sa týka SORov z Trnávky, tak klíma bola pustená, ale iba vďaka tomu pišťaniu to bolo poznať, v autobuse bolo dusno jak v sklenníku"
Čo som cestoval trnávkovými SORkami, tak v horúčavách mali VŽDY zapnutú klímu a VŽDY ju bolo aj dobre cítiť (u juráckych neviem, tými som sa ešte neviezol).
"2. Sklápacie sedadlá : každý debil (najčatejšie dôchodca) sa tam rozvalí a to bez ohľadu na to, na koľko je autobus plný, ešte experti si na druhú sedačku vedľa seba vyložia nákupy. Dnes v L83 som to vyriešil po svojom a oprel sa o dve sedačky naraz, takže nikto neopruzoval so sklopením."
Áno a to je chyba autobusu, keď jeden človek zaberie dve miesta, že? Ale to je asi zbytočné tebe hovoriť. A brutálne dobré riešenie sa tam postaviť tak, aby si ich blokoval, však to je v podstate to isté, čo sám kritizuješ. ?
Na svojom vozidle som mal nespočetnekrát rozbitú hmlovku, keďže to neeustále kupuje rany od rôznych kamienkov. Žiadne ostré hrany tam nevznikli a riešil som to až pri návšteve servisu za účelom pravidelnej prehliadky.
Mňa vytočil Ďurkovský, ktorý včera pre ktorúsi celoplošnú TV (vysielané v hlavných správach) vypotil, že pôvodná rýchlosť električiek v tuneli bola 5 km/h?. S takou rýchlosťou by sa na električku vybodli cestujúci aj za Franza Jozefa, nieto v osemdesiatych rokoch.
pričom uvážme, že na Kamennom námestí je šanca, že semafory budú vypnuté, keďže ich tam netreba nakoľko si chodci behajú ako sa im chce a autá majú povinnosť dať električke idúcej z/do Nám. SNP prednosť.
Trasa cez Obchodnú:
semafory Floriánske nám. a Kollárovo nám.;
dať prednosť pri vjazde na Radlinského;
na Obchodnej 20 km/h (pešia zóna);
4 výhybky proti hrotu, 3 po hrote.
Trasa cez Špitálsku:
semafory Odborárske nám., Americké nám., 29.augusta, Kamenné nám;
na Špitálskej a SNP 30 km/h (zóna);
2 výhybky proti hrotu, 3 po hrote.
Vyjadrené v chronometráži Legionárska-Kapucínska pred tunelovou výlukou: cez Obchodnú 9/9/9 (linka 9), cez Špitálsku 8/7/7 (linka 1).
samozrejme ze ho policia za technicky stav vozidla pokutovat MOZE (isteze u nas asi naozaj nebude...) rozbite predne hmlovky su vazne porusenie povinnosti vztahujucich sa k technickemu stavu vozidla, VODIC NEMA CO TAKYM VOZIDLOM JAZDIT!!! akekolvek ostre hrany, neschvalene upravy na povrchu vozidla (predpokladam ze PET flasu ak okryt hmloviek nikto nechvalil) su porusenim predpisov, a je to celkom logicke - ide o narazovu plochu, najma pri strete s chodcom, a kazda ostra plocha, plocha zmenena nehodou alebo upravou moze ZVYSIT RIZIKO A NASLEDKY PRI PRIPADNE NEHODE - najma s chodcom... skus si taku zrazku s rozbitou hmlovkou a nerozbitou... co asi bude bezpecnejsie...
"2. Sklápacie sedadlá : každý debil (najčatejšie dôchodca) sa tam rozvalí..."
Sedadlá sú určené na sedenie, takže sa nemožno čudovať nikomu, kto si na ne sadne. A už vôbec ich nemožno označovať za debilov. Najmä nie, ak v prednej polovici vozidla niet iných NP sedadiel.
Vyzerá to tak, že DPB už má nové CP liniek vo svojom systéme. Pozeral som len linku 133 a dnes je ešte 12min interval, zajtra je komplet vyškrtaná ako kebyže nejazdí a keď dám dátum 2.9.2010 tak mi znova načíta všetky poriadky (znak, že čerpá iné údaje) a je tam znova luxusný 6 min interval. ? Nevie niekto či sú to teda tie nové resp. staro-nové CP alebo zasa len DPB zmätkuje? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023