Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Martin Fundárek #153871:


Tak, tak, 5 km/hod je priemerná rýchlosť chodca. Ak by šla takouto rýchlosťou električka, tak by jej jazda tunelom trvala aspoň 10 minút. Toľko to pred rekonštrukciou určite netrvalo. Maximálne tak dve minúty.

Pán Ďurkovský je stavebný inžinier a mal by teda ovládať elementárnu fyziku a netrepať v médiach dve na tri.

Ak takto narába aj s inými číslami, tak zbohom...
Reply on: kecho #153879:
Vlastne hej. Som si nejako pomýlil ulice. ?
Reply on: MatejBA #153882:
Nevznikajú na ňom výtlky v okolí koľajníc. V prípade opravy koľajníc ho stačí rozobrať a netreba ho búrať. To sú tie najzákladnejšie a určite to má ešte aj iné.
Reply on: MatejBA #153882:
bez rozbijania asfaltu/betonu sa da podbijat trat, ale vzhladom na to, ako casto sa v BA podbija (vid totalne rozbitu celu karlovesku radialu), tak ta vyhoda zanika...
Reply on: TeBeCe #153881:
A vlastne aka je vyhoda takeho priecestia oproti normalnemu? ?
pri Machnaci bude taky isty gumeny prejazd ako je na Jurigovom. uz je tam naskladana skladacka toho priecestia.
Andrej ĎURKOVSKÝ, primátor Bratislavy:
"Je to stavba, to ešte treba na záver možná povedať, ktorá slúži a je dôležitá predovšetkým pri takých prípadoch, keby nám vypadli akýmkoľvek spôsobom trate na nábreží, a tým pádom tadeto sa dá zabezpečiť spojenie do ďalších častí mesta."

huraaa, mozme kazdu chvilu organizovat nejaku relly pred carltonom ?
Reply on: Emo #153876:
na radlinského je hlavná cesta rovno, takže elina "zospodu" ide z TrM na Radlinského doľava z vedlajšej
Reply on: no.ev.di. #153083:
"1.Je úplne jedno už či je SOR s klímou alebo bez. Petržalské klímu nemajú, Jurácke ju majú ale nepoužívajú (ani nepamätám keby som stretol na L83 a 196 SOR so zapnutou klímou) a čo sa týka SORov z Trnávky, tak klíma bola pustená, ale iba vďaka tomu pišťaniu to bolo poznať, v autobuse bolo dusno jak v sklenníku"

Čo som cestoval trnávkovými SORkami, tak v horúčavách mali VŽDY zapnutú klímu a VŽDY ju bolo aj dobre cítiť (u juráckych neviem, tými som sa ešte neviezol).

"2. Sklápacie sedadlá : každý debil (najčatejšie dôchodca) sa tam rozvalí a to bez ohľadu na to, na koľko je autobus plný, ešte experti si na druhú sedačku vedľa seba vyložia nákupy. Dnes v L83 som to vyriešil po svojom a oprel sa o dve sedačky naraz, takže nikto neopruzoval so sklopením."

Áno a to je chyba autobusu, keď jeden človek zaberie dve miesta, že? Ale to je asi zbytočné tebe hovoriť. A brutálne dobré riešenie sa tam postaviť tak, aby si ich blokoval, však to je v podstate to isté, čo sám kritizuješ. ?
Reply on: eripmav #153867:
Nemôže ho pokutovať. Predné hmlovky nie sú na vozidle povinné.
Reply on: Martin Fundárek #153869:
"dať prednosť pri vjazde na Radlinského;"

Tam nie je električka na hlavnej?
Reply on: MatejBA #153352:
"...na druhej mas Krizna, Americke namestie a Kamenne namestie"

A ešte aj pri Medickej záhrade. ?
Reply on: no.ev.di. #153349:
Jednoznačne tá druhá.
Reply on: Martin Fundárek #153869:
V roku 1994 ešte bola trasa cez Obchodnú (d-9) grafikonovo rýchlejšia, než cez mesto (d-12). Samozrejme, že v reále som kačičiarovi nedal šancu ? .
Reply on: eripmav #153867:
Na svojom vozidle som mal nespočetnekrát rozbitú hmlovku, keďže to neeustále kupuje rany od rôznych kamienkov. Žiadne ostré hrany tam nevznikli a riešil som to až pri návšteve servisu za účelom pravidelnej prehliadky.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: TeBeCe #153860:
Mňa vytočil Ďurkovský, ktorý včera pre ktorúsi celoplošnú TV (vysielané v hlavných správach) vypotil, že pôvodná rýchlosť električiek v tuneli bola 5 km/h?. S takou rýchlosťou by sa na električku vybodli cestujúci aj za Franza Jozefa, nieto v osemdesiatych rokoch.
Reply on: Martin Fundárek #153869:
pričom uvážme, že na Kamennom námestí je šanca, že semafory budú vypnuté, keďže ich tam netreba nakoľko si chodci behajú ako sa im chce a autá majú povinnosť dať električke idúcej z/do Nám. SNP prednosť.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: MatejBA #153352:

Trasa cez Obchodnú:
semafory Floriánske nám. a Kollárovo nám.;
dať prednosť pri vjazde na Radlinského;
na Obchodnej 20 km/h (pešia zóna);
4 výhybky proti hrotu, 3 po hrote.

Trasa cez Špitálsku:
semafory Odborárske nám., Americké nám., 29.augusta, Kamenné nám;
na Špitálskej a SNP 30 km/h (zóna);
2 výhybky proti hrotu, 3 po hrote.

Vyjadrené v chronometráži Legionárska-Kapucínska pred tunelovou výlukou: cez Obchodnú 9/9/9 (linka 9), cez Špitálsku 8/7/7 (linka 1).
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: luky1 #153294:
Ej, bisťu, to kto cestuje o pol hodiny dlhšie ako pre uzavretím tunela, keď rozdiel v jaznej dobe je cca 7 minút?
Reply on: S499.1023 #153852:
samozrejme ze ho policia za technicky stav vozidla pokutovat MOZE (isteze u nas asi naozaj nebude...) rozbite predne hmlovky su vazne porusenie povinnosti vztahujucich sa k technickemu stavu vozidla, VODIC NEMA CO TAKYM VOZIDLOM JAZDIT!!! akekolvek ostre hrany, neschvalene upravy na povrchu vozidla (predpokladam ze PET flasu ak okryt hmloviek nikto nechvalil) su porusenim predpisov, a je to celkom logicke - ide o narazovu plochu, najma pri strete s chodcom, a kazda ostra plocha, plocha zmenena nehodou alebo upravou moze ZVYSIT RIZIKO A NASLEDKY PRI PRIPADNE NEHODE - najma s chodcom... skus si taku zrazku s rozbitou hmlovkou a nerozbitou... co asi bude bezpecnejsie...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.