Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #153482:
Kde na L70 nestačia v sedle sólo vozy? Jedine tak v úseku Nový Most - AS Mlynské Nivy. Však nie problém, navyše tak od septembra tuším aj má byť, aby tam kĺby boli celodenne.
A ak nestačí v špičke, tak potiahnime na Nivy (okruh cez Landererovu) L133 a L66 môže byť zas na úkor toho skrátená len po Trhovisko (aj tak sa v nej k Eurovei vozí tak po 5 ľudí).
Reply on: no.ev.di. #153486:
Chodím denne s L88 ,teda aspon počas školskeho roka a uplne tam postačuju Solarisy -jedine to tam ide plnšie ked nam začínaju hodiny na EUBA. A prosím neškatuľkuj ma hned k deluxe obyvateľom, ja nepotrebujem 6 minutovy interval na L133, 12 minút je ideál
Reply on: Petto #153484:
ja hlavne k tomu Solarisu chcem povedať, že to aký je rozdiel medzi 15m Solarisom a klbákom ľudia pocítili, keď začali jazdiť namiesto Ik280 a 435 na L88 ?
Reply on: Valec #153480:
DD navrhujem neriešiť! DD sú už vyriešené a to, že to pár populistických krátkozrakých debilov dosralo a úplne prehodilo priority, je osobný problém Bratislavčanov de Luxe (tak sa vraj hovorím tým čo žijú na DD), ktorí boli z nich celí vlhkí. Teraz nech znášajú "plody" ich "práce". Namiesto toho aby zapracovali na napojení trate z DD na zvyšok t-bus siete odvádzali pozornosť ľudí od skutočných problémov zavádzaním blbých liniek a oslabovaním L33. Podľa mňa na DD stačí ako nosná L33 a k nej ako doplnok L32.
Reply on: no.ev.di. #153483:
Ja to silou mocou nepotrebujem spojenie 70 a 133,len to tu dakto navrhol,tak sme vymyslali .
OT: Neboj - nepreplo mi, ale za chvilu prepnem na Markizu ,ide nejaka komedia ?
Reply on: Petto #153476:
Tebe úplne preplo? Takže za 1. Na L133 pri intervale 12min budú už asi Solarisy, takže kraťasy asi ťažko.
Za 2. Solarisy na L70 počas špičky sú sprostosť, nemajú tam čo robiť, lebo by s nimi na L70 bola oslabená kapacita a nestačili by tam!
3. Jediná možnosť je kĺbová L73 ŽST P.B. - Vlčie hrdlo - AS - nábrežie - Dlhé diely s intervalom 12min. To je ale volovina lebo L70 naberá meškania, takže neviem načo prenášať meškanie z L70 na L133, kde klbák netreba ani. L133 je iba dočasné riešenie spôsobené pomätením zmyslov, keď namiesto hľadania prostriedkov na dobudovanie chýbajúcich km t-bus trate sa vymýšľajú kraviny ako 6min int. na L133, L35,36,135 a 139.

A ďalšia vec : Kapacitu Solarisu by som stanovil na 90 osôb, nakoľko pri 12m vozidle sa ráta 70, pri 18m to je 110 a 9.5m to je 50. Keďže Solaris je niečo medzi kraťasom a klbákom, t.j. (70+110):2=90, to je číslo s ktorým odporúčam počítať. Podľa mňa považovať 15m a-bus za rovnocenný 18m je amatérizmus. Podľa mňa by DPB mal 15m busy dokúpiť a dať ich na linky ako 50,87,88 (pri rannom int. 6min),94 a 196 a po čase aj inde kde by 12m nepostačovali.
Reply on: Valec #153480:
Tak keď si vezmeme do úvahy kapacitu Solarisu a CNG Karosy B 741 (ktoré sú asi najčastejšie na L70 ) - veľký kapacitný rozdiel tam nie je podľa katalógu -t.j. 145/150 osôb , okrem toho v sedle by to bolo výrazné posilnenie kapacity ak by boli na L70 Solarisy pri 15.min.intervale namiesto súčasných nedostačujúcich Tedomov.
Reply on: Valec #153480:
ja stale navrhujem zlucit 70 a 133 dokopy a dat dam 18 metrove busy (najlepsie SORky nove) s int. 8 minut v SP, 12 minut v Sedle a vikendovym int. 70 ale to by jazdil iba po novy most. ?
Reply on: Petto #153476:
Fajn, takže kvôli šotonávrhu a "retardácii" obyvateľov DD, ktorým je zaťažko prestúpiť na hrane pri ceste na Nivy je potrebné ubrať kapacitu na L70?
Reply on: kecho #153468:
Ale veď to sú len testovacie vozidlá a SOR ich dáva testovať iným DP a len čistou náhodou (resp. omylom) sú červenou farbou a poťahmi. ? Ale znova sa potvrdilo to čo som čítal, že občas schválne ponúknu Citielisy za lacnejšie než SOR. Ja som spokojný nebude to až taký lacný autobus i keď sa mohol aj TEDOM prihlásiť... ?
Reply on: Petto #153474:

a budou taktez za zvyhodnenou, no casove omezenou cenu.
Reply on: Petto #153475:
az na to, ze Line neznamena primestska 🙂 rovnako tak existuje 3-dverova line verzia. 2-dverovy citelis je napr. tu:

http://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=468468.jpg&httpref=2484/2423
Reply on: Valec #153467:
ono by sa to ešte možno dalo porobit takto
L70 - interval : -/15/-/20 ( RŠ,S,PŠ ,vikend ) - Solarisy
L73 (70+133 ): 12/-/12/- Solarisy

No len Solarisov nemáme toľko,jedine ak by došli nejaké nové klby,tie by sa dali na 96 a Solarisy potom na 70,73. Toť moje sci-fi.
Reply on: 810zssk #153473:
Áno, je aj prímestská verzia Citelisu s názvom LINE , v Ziline majú 1 kus ,detto v Spišskej novej vsi .
http://www.imhd.sk/za/index.php?w=3329302f30eff2212c24293a2f36ef1f&id=266

Ale môže to byť aj IVECO CROSSWAY LE 2 dverový
Reply on: kecho #153468:
neboj, odkupime ako pražské NB12 ?
Reply on: kecho #153468:
A s akym typom to vyhrali? Ma Citelis primestsku verziu, alebo dodavaju iny voz?
Reply on: Emo #153462:
Lebo samotná 133 nie je súbeh. ?
Reply on: Valec #153467:
S intervalom 12 min. a Solarismi.
Reply on: MatejBA #153469:
rovnaký int. aj na N733 + samozrejme, na nočák N733 s int. 6 platí tarifa ako na denný 🙂
Reply on: Valec #153467:
Klbova 733 s celodennym intervalom 6 minut ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.