Reply on: Petto #153482:
Kde na L70 nestačia v sedle sólo vozy? Jedine tak v úseku Nový Most - AS Mlynské Nivy. Však nie problém, navyše tak od septembra tuším aj má byť, aby tam kĺby boli celodenne.A ak nestačí v špičke, tak potiahnime na Nivy (okruh cez Landererovu) L133 a L66 môže byť zas na úkor toho skrátená len po Trhovisko (aj tak sa v nej k Eurovei vozí tak po 5 ľudí).
no.ev.di.
Za 2. Solarisy na L70 počas špičky sú sprostosť, nemajú tam čo robiť, lebo by s nimi na L70 bola oslabená kapacita a nestačili by tam!
3. Jediná možnosť je kĺbová L73 ŽST P.B. - Vlčie hrdlo - AS - nábrežie - Dlhé diely s intervalom 12min. To je ale volovina lebo L70 naberá meškania, takže neviem načo prenášať meškanie z L70 na L133, kde klbák netreba ani. L133 je iba dočasné riešenie spôsobené pomätením zmyslov, keď namiesto hľadania prostriedkov na dobudovanie chýbajúcich km t-bus trate sa vymýšľajú kraviny ako 6min int. na L133, L35,36,135 a 139.
A ďalšia vec : Kapacitu Solarisu by som stanovil na 90 osôb, nakoľko pri 12m vozidle sa ráta 70, pri 18m to je 110 a 9.5m to je 50. Keďže Solaris je niečo medzi kraťasom a klbákom, t.j. (70+110):2=90, to je číslo s ktorým odporúčam počítať. Podľa mňa považovať 15m a-bus za rovnocenný 18m je amatérizmus. Podľa mňa by DPB mal 15m busy dokúpiť a dať ich na linky ako 50,87,88 (pri rannom int. 6min),94 a 196 a po čase aj inde kde by 12m nepostačovali.