Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #153473:
Áno, je aj prímestská verzia Citelisu s názvom LINE , v Ziline majú 1 kus ,detto v Spišskej novej vsi .
http://www.imhd.sk/za/index.php?w=3329302f30eff2212c24293a2f36ef1f&id=266

Ale môže to byť aj IVECO CROSSWAY LE 2 dverový
Reply on: kecho #153468:
neboj, odkupime ako pražské NB12 ?
Reply on: kecho #153468:
A s akym typom to vyhrali? Ma Citelis primestsku verziu, alebo dodavaju iny voz?
Reply on: Emo #153462:
Lebo samotná 133 nie je súbeh. ?
Reply on: Valec #153467:
S intervalom 12 min. a Solarismi.
Reply on: MatejBA #153469:
rovnaký int. aj na N733 + samozrejme, na nočák N733 s int. 6 platí tarifa ako na denný 🙂
Reply on: Valec #153467:
Klbova 733 s celodennym intervalom 6 minut ?
Ad 70+133:
Asi mi ušla pointa, ale to chcete spájať kĺbovú L70 so sólo L133, či dať v špičke na L70 interval 6 minút? ?
Reply on: heuliez #153465:
Ak sa ti nelubi SOR zaloz si vlastnu firmu, navrhni vlastny autobus a predavaj ho 🙂 Nic ti v tom nebrani.
Reply on: ear4 #153455:


Ma rec! Drivejsi skodovacky designer (dnes v nemeckeho Daimler-Benz) Jan Tucek delal co mohl, aby SORu NB12 a NB18 ubral na serednosti. Oproti prototypu je na karoserii viditelny rozdil, ale na interier uz si ho nepozvali. Sor mel namisto inovaci radeji zcela opustit svuj dosavadni vyrobni program sestavajici z moralne zastaralych a predevsim nevyvinutych produktu a nechat si navrhnout uplne novou modelovou radu, do ceho se vsak teto pokoutne firme asi nechtelo investovat.

Dnes jsem jel zalozni BN12CNG a byl to opravdu hruzny zazitek. Jeste ze se pro neustalou poruchovost schyluje k jejich odprodeji.
Reply on: Mischo1 #153435:
tie poznámky za odrážkami boli opisom rozdielov medzi pôvodným variantom návrhu a druhým variantom návrhu, pričom v prvom variante bola L9 vedená do Dúbravky. Chápeš?
Reply on: Emo #153462:
Ale aspon by sa uspokojil dopyt DD - NM - ASMN ktory zacina rast + by na L70 boli vypravovane 100% NP vozidla najvyssej kvality, lebo by to jazdilo az na DD 🙂
Reply on: intony #153452:
To by bol ale súbeh s elektrickou trakciou. Od Molecovej až po Šafko. ❗
Reply on: MatejBA #153460:
No len ze ide o dva odlisne dokumenty tak nech sa to nepletie. Urcite to ale nie je rozdiel dost velky na ododnenie taketo dlhej debaty, takze to uz nechajme tak 😃
Reply on: 810zssk #153459:
a nemas to jedno? 😃 Lebo v podstate to mas to iste (vyznamovo "cestovny" a "prepravny" su si velmi blizke - cestovat niekam, prepravit sa niekam 🙂 )
Reply on: MatejBA #153457:
Cestovny poriadok je to kde su odchody, prepravny poriadok to kde sa stanovuju podmienky prepravy 😉
Reply on: ear4 #153455:
Na SORke je strasne vela chyb, ale zrovna toto by som neriesil. Treba si uvedomit ze SOR je proste low-cost a niekde sa to setrenie musi prejavit.
Reply on: 810zssk #153454:
Neviem preco, ale ja tomu hovorim Cestovny Poriadok nie Prepravny Poriadok (asi zvyk) 🙂 Ale ak chcete, tak ano PP 🙂
Reply on: SORBN12 #153449:
tak to ju mal duplom vyhodiť a mal by dvojnásobne dobrý pocit ?
Re #153453 MatejBA: PP? 😉 lebo v CP som na zastávkach nič o psoch nevidel 😉

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.