To bude keď bude výmena vozov a výpravy medzi I. a II. DP. Táto sa ale odsúva zo septembra na neskôr, takže od septembra, aspoň čo sa 133 týka, bude presne taká istá situácia ako do 30.6. t. r.
Kĺby celodenne na L70? Tak to tam už nebudú jazdievať zo 133 autobusy počas jej nepremávania? Kam teda pôjdu? Do vozovne? Mne 12min interval stačí veď 133 bývala plná akurát len v časom tesne pred siedmou a po siedmej. A tipujem, že sa tam objavia naozaj Solarisy, ktoré sa teraz sušia vo vozovni. ☺
na tom, že obsluhuje len OC v Ružinove nevidím nič zvláštne, len vidím ako zbytočné aby bola ťahaná k SND/Eurovea, keď tam premáva L50 a 78 s väčšou kapacitou a hustejším intervalom.
Jaj, netrep. 66ka je prave ako lokalna linka velmi logicka na tej trase. Co sa ti zda nelogicke na tom ze lokalna linka v Ruzinove obsluhuje jedine OC v Ruzinove? V Bratislave najdes X ovela nelogickejsich veci.
L66 potiahnutá k SND je zas volovina na štýl toho čo tu bolo už pred 9/2005. Okrem toho L50 chodí z Ružinova k Eurovee, tak neviem načo tam chodí L66, ktorá je iba lokálna doplnková linka obsluhujúca Domkársku, Kaštieľsku a dopĺňa L78 na Drieňovej. Ťahať ju ďalej od trhoviska bola kravina.
Kde na L70 nestačia v sedle sólo vozy? Jedine tak v úseku Nový Most - AS Mlynské Nivy. Však nie problém, navyše tak od septembra tuším aj má byť, aby tam kĺby boli celodenne.
A ak nestačí v špičke, tak potiahnime na Nivy (okruh cez Landererovu) L133 a L66 môže byť zas na úkor toho skrátená len po Trhovisko (aj tak sa v nej k Eurovei vozí tak po 5 ľudí).
Chodím denne s L88 ,teda aspon počas školskeho roka a uplne tam postačuju Solarisy -jedine to tam ide plnšie ked nam začínaju hodiny na EUBA. A prosím neškatuľkuj ma hned k deluxe obyvateľom, ja nepotrebujem 6 minutovy interval na L133, 12 minút je ideál
ja hlavne k tomu Solarisu chcem povedať, že to aký je rozdiel medzi 15m Solarisom a klbákom ľudia pocítili, keď začali jazdiť namiesto Ik280 a 435 na L88 ?
DD navrhujem neriešiť! DD sú už vyriešené a to, že to pár populistických krátkozrakých debilov dosralo a úplne prehodilo priority, je osobný problém Bratislavčanov de Luxe (tak sa vraj hovorím tým čo žijú na DD), ktorí boli z nich celí vlhkí. Teraz nech znášajú "plody" ich "práce". Namiesto toho aby zapracovali na napojení trate z DD na zvyšok t-bus siete odvádzali pozornosť ľudí od skutočných problémov zavádzaním blbých liniek a oslabovaním L33. Podľa mňa na DD stačí ako nosná L33 a k nej ako doplnok L32.
Ja to silou mocou nepotrebujem spojenie 70 a 133,len to tu dakto navrhol,tak sme vymyslali .
OT: Neboj - nepreplo mi, ale za chvilu prepnem na Markizu ,ide nejaka komedia ?
Tebe úplne preplo? Takže za 1. Na L133 pri intervale 12min budú už asi Solarisy, takže kraťasy asi ťažko.
Za 2. Solarisy na L70 počas špičky sú sprostosť, nemajú tam čo robiť, lebo by s nimi na L70 bola oslabená kapacita a nestačili by tam!
3. Jediná možnosť je kĺbová L73 ŽST P.B. - Vlčie hrdlo - AS - nábrežie - Dlhé diely s intervalom 12min. To je ale volovina lebo L70 naberá meškania, takže neviem načo prenášať meškanie z L70 na L133, kde klbák netreba ani. L133 je iba dočasné riešenie spôsobené pomätením zmyslov, keď namiesto hľadania prostriedkov na dobudovanie chýbajúcich km t-bus trate sa vymýšľajú kraviny ako 6min int. na L133, L35,36,135 a 139.
A ďalšia vec : Kapacitu Solarisu by som stanovil na 90 osôb, nakoľko pri 12m vozidle sa ráta 70, pri 18m to je 110 a 9.5m to je 50. Keďže Solaris je niečo medzi kraťasom a klbákom, t.j. (70+110):2=90, to je číslo s ktorým odporúčam počítať. Podľa mňa považovať 15m a-bus za rovnocenný 18m je amatérizmus. Podľa mňa by DPB mal 15m busy dokúpiť a dať ich na linky ako 50,87,88 (pri rannom int. 6min),94 a 196 a po čase aj inde kde by 12m nepostačovali.
Tak keď si vezmeme do úvahy kapacitu Solarisu a CNG Karosy B 741 (ktoré sú asi najčastejšie na L70 ) - veľký kapacitný rozdiel tam nie je podľa katalógu -t.j. 145/150 osôb , okrem toho v sedle by to bolo výrazné posilnenie kapacity ak by boli na L70 Solarisy pri 15.min.intervale namiesto súčasných nedostačujúcich Tedomov.
ja stale navrhujem zlucit 70 a 133 dokopy a dat dam 18 metrove busy (najlepsie SORky nove) s int. 8 minut v SP, 12 minut v Sedle a vikendovym int. 70 ale to by jazdil iba po novy most. ?
Ale veď to sú len testovacie vozidlá a SOR ich dáva testovať iným DP a len čistou náhodou (resp. omylom) sú červenou farbou a poťahmi. ? Ale znova sa potvrdilo to čo som čítal, že občas schválne ponúknu Citielisy za lacnejšie než SOR. Ja som spokojný nebude to až taký lacný autobus i keď sa mohol aj TEDOM prihlásiť... ?
Petto
OT: Neboj - nepreplo mi, ale za chvilu prepnem na Markizu ,ide nejaka komedia ?