Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

Reply on: Turbo #15345:
No tak si kup auto. Ja si ho tiez urcite kupim. Tiez ma to kasle, aka je tu MHD, ale nebudem sa rozculovat kvoli tomu a uz vobec nie tu, stale dookola to iste rozoberat. Chapem ta, ale nechapem, preco sa rozculujes 🙂.
Reply on: Andrej (Anndy008) #15342:

To sa ti dobre hovori, ale ja dnes ked pojdem z prace, budem musiet 2 x prestupovat a to ma vobec nebavi. Potom sa cudujes ze ludia yebu na taketo sluzby a kupia si auto?!?!?! 😞 Kua, keby som mal peniaze, ihned si idem kupit auto. A yebem vsetkych co snivaju o prepojeni na region, metre a pod. Kua, vsak potrebujeme riesit dopravu na mestskej urovni, ani ta nefunguje, kam sa kto yebe do regionu?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? 😞 Nech sa laskavo uvedomia!!! Kua, vytaca ma to do vyvrtky!!!! A vobec, ti co o tom rozhoduju, vozia sa aj v tom?!?!? Tak nech laskavo drzia hubu a robia to co maju - zabezpecit dopravu v meste, ved nie nadarmo sa znamena skratka MHD Mestska hromadna doprava. A pokail nebudeme mat funkcnu MHD, tak ziadna regionalna doprava nie je zaujimava.
Reply on: si #15343:

No tak neviem. Na vrtulniky je treba licenciu a nie je to take jednoduche, letecky priestor je strazeny a neustale pod kontrolou. Keby nad mestom lietalo povedze iba 10 helikopter, bol by to riadny chaos.
Reply on: Turbo #15341:
ani tie vrtulniky nie su nerealne, maly 1 - 2 miestny vrtulnik stoji radove parstotisic az neaky ten milion a spotrebu ma podobnu autu (dokonca su aj na normalny motoristicky benzin). Zaparkujes doma na streche...
ale inac s tymi brzdami rozvoja MHD suhlasim...
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

Turbo - neprezivaj to tak preboha 🙂
Reply on: si #15340:

Zas to neprehanaj... Vrutlniky nebudu... Ale to ze sa MHD zrusi vidim realne. Urcite ak sa k nej bude mesto stavat tak ako doteraz. Ako macocha. A sny panov Kovalcikov, Moravcikov, Lunackov a im podobnych nic nevyriesia, kedy tito pani videli elektricku zvnutra? Alebo aj autobus? Vyhodit! Okamzite!
Reply on: Turbo #15339:
viem si predstavit este dalsie pokracovanie hororu ktory si spomenul... pre niektorych "chudobnejsich" jedincov nebude problem si kupit mensi vrtulnik a miesto auta pouzivat na prepravu cez mesto vrtulnik. A predstav si, ze sa vzdusny priestor preplni a zacnu tam vznikat havarky :-)))
Reply on: Turbo #15337:

Prave v Radiu hlasia ze sa tvoria kolony aut na Trnavskom myte, Racianskom myte, Safarikovom nam. a este niekde ale uz si to nepamatam. Proste vsade. Takze kolaps. Inak sa to povedat neda. Preco nepovedia rovno ze doprava v BA skolabovala. Zevraj zdrzanie sa pohybuje okolo 15 minut. No, esteze povedali "okolo", totiz mam silne pochybnosti...
Otazka do plena:
Viete ze v takychto zapchach uviaznu aj autobusy a trolejbusyt MHD a cestujuci v nich nadavaju??? A viete ze tito ludia si kupia auto a budu sice nadavat tiez, ale aspon sa nebudu tlacit v starych, hrdzavych, smradlavych kraksniach, na ktore musia cakat niekedy aj cez 20 minut (co je uz vonkoncom neunosne)??? A co si myslite, aky dopad to bude mat na dopravu? Kolaps nastane coraz castejsie, intenzivnejsie a bude sa stat dlhsie. Nastane dalsie obmedzovanie MHD, MHD sa nakoniec zrusi a budeme v p...... 😞
Otazka pre znalcov:
Preco nie je na Safarikovom nam. elektrickova zastavka Viedenskeho typu? Udajne tam podla projektu mala byt, dnes som z nej nic nevidel. Kua, kto zase sabotuje elektricky??? Zeby Lunacek? On je toho naozaj schopny!!! 😞 Zmrd.
Reply on: si #15334:

Este na tvoju otazku:
Ano, doprava v BA kolabuje uz kazdy den. Donedavna sa hovorilo o "takmer kolapse", myslim ze od dnes sa moze hovorit o kazdodennom kolapse. A cim je sposobeny? Absolutne ubohou MHD. A to aj Durkovsky, ak s tym chce nieco robit, ma sakra vela prace pred sebou. Mozem poradit iba jedno: Vyhodit vsetkych komunistov na Magistrate a v DPB a.s. A potom podstatne navysenie dotacii a zvysenie rocnych vozokilometrov aspon na hodnotu 52 mil, idealne 56 mil. vzkm.
Reply on: si #15334:

Z toho si nic nerob.
Ja som vcera isiel 32 z Molecovej na Bardosovu. Na Molecovej som videl ukrutnu zacpu smerom do Karlovky, samozrejme elektricky jazdili normalne. Tato zacpa bola aj pod mostom Lafranconi a bohvie kam az siahala. Urcite to hlasili v radiu, lebo aj Mlynska dolina bola komplet upchata. Stali sme tam 30 minut!!! Chudak vodic, uz pozeral na palubak, ze mal mat odchod zo Stanice... Na patronke uplny chaos, najviac ma vytacali ti kreteni, ktori sa nasilu tlacili do krizovatky a potom branili v jazde ostatnym. Uplny blbci. Vytrubovalo sa, nadavalo sa... Kua, a ja som musel v tom vsetkom byt. KUA, tieto zatazove smery treba zatramvajovat, poyebany gumokoly aj tak stoja v zapche!!! Meskal som pol hodinu! A kvoli komu? Kvoli osobnym gumokolom, resp. kvoli autobusu, ktori stoji spolu s nimi v zapche! Vcerajsi den ma iba utvrdil v mojom nazore, ze autobus je menejcenny dopravny prostriedok. Je pomaly, ma nizku obsaditelnost, treba do neho liat naftu a olej a smrdi!!! Je vhodny maximalne ako doplnok k tramvaji, napr na linky 51 alebo do Cunova. Ale na vnutromestskych linkach, ktore su stale preplnene, mavaju meskania a smrdia v meste by bolo naozaj vhodne elektricku trakciu a to taku, co ide na vlastnom telese. Ale urcite nie fantazmagorie typu metro a.s. 🙂
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

e #15329 Igorko: No suhlasim s tebou, ale zatial sa zda, ze Durkovsky nema takyto nazor na riesenie problemov. A mozno by fakt aj uvital ludi, ktori mu dokazu rozumne a s prehladom objasnit situaciu.
Kolabuje doprava v BA ?
dnes som siel nieco po 16tej z centra mesta, ako inac, zasiel som na zastavku Rajska, ze sa odveziem 202kou na dolne hony. dosiel som na zastavku, kopa ludi, ziaden trolejbus v dohlade (je to konecna a zvykne sa tam ponevierat neaka ta 205 a neaka ta 202ka, z kazdeho po 1ks). Odchadzat mal prave v tej chvili 202/5 (16:28). Mnozstvo uz dost nervoznych ludi svedcilo o tom, ze hodnu chviluuz nic neslo. po dlhom cakani sa objavila 15TRMka a za nou aj 14TRka, vyhodili ludi a hned sli na nastupiste nalozit dalsich... dotycna 15TRMka bola ta 202/5, z Rajskej sme odchadzali o 16:37, t.j. -9. Cestou na Dolne Hony bolo jasne vidiet dovod jeho neskoreho prichodu - stojace smradiace gumokoly od ul. 29. augusta az po Mileticovu. Pri vyusteni Mileticovej bol dokonca chvilkovy problem s trakcnym napajanim (asi prilis vela vozidiel v useku), kedy takmer zastalo MGcko a len velmi pomaly a lenivo sa potom znova rozbiehalo (evidentne vyrazny pokles napatia v trakcnej sieti). Vodic sa snazil ist v danej situacii tak, aby neziskaval este vacsie meskanie, najlepsie bolo, ked pri cintorine ruzinov (mal -11) bola sora na odbocenie na medzijarky, tak sa na soru vybodol, obehol ju cez pravy jazdny pruh az uplne dopredu a tam sa zaradil :-)) usetril tym minimalne 3 minuty dalsieho meskania:-)
Prijazd na obratisko bol s -12, na obratisku boli az 3 !!! trolejbusy, 2 na linke 201 a 1 na linke 202 (obvykle sa tam v tuto dennu dobu ponevieraju 3 - 4 vozidla z kazdejlinky, t.j. 6 - 8 vozidiel). Aj som si to preistotu odfotil 🙂

S tou kolonou aut od mileticovej az do centra mesta som sa v tejto dennej dobe nestretol po prvykrat. Mozno by neuskodilo, keby sa kompetenti zamysleli nad kontrolou prejazdnosti vyhradeneho jazdneho pruhu pre MHD ktory je medzi mileticovou a kosickou a v dalsom useku nad vyhradenim jedneho jazdneho pruhu pre MHD. Ved aj tak je jedno, ci tie auta stoja v 2 radoch alebo v jednom 🙂 a aspon MHD by mala mensie meskania 🙂 (vyhradit jazdny pruh je mozne az po ul. 29. augusta, dalej to uz nie je mozne z dovodu 2prudovej cestnej komunikacie, pre linku 202 by to znamenalo iba male zdrzanie, linky 206 a 208 by tym trpeli viacej, ale bolo by to aspon pre linku 208 aj tak vyrazne zlepsenie)
Reply on: m@rtin #15326:
Aká "úplně nová tramvajová trať"? Tá trať tam bola desiatky rokov. Nevydávaj preložku za novostavbu.
I.
Reply on: Ivo #15324:
Ešte som Ti dlžný odpoveď na brzdy metra. Metro brzdí prevádzkovo elektrodynamickou brzdou (ako električka alebo modernejšie vlaky), dobrzďuje vzduchom (ako vlak), zaisťovacia brzda je pružinová akumulačná (ako električka), ručná brzda je mechanická (ako vlak). V prípade výpadku EDB brzdí od počiatku brzdenia vzduchom. Priebeh brzdenia je na linke C regulovaný pomerne primitívnym (zato ale francúzskym) systémom MATRA, ktorým bol nahradený výrazne dokonalejší (ale zato český, takže sa nedalo nahrabať na úplatkoch) systém ACB (Automatické Cílové Brzdění) od AŽD Praha. Na ostatných linkách je jazda vlaku riadená pôvodným sovietskym systémom ARS (Avtomatičeskaja Regulirovka Skorosti), postupne sa bude nahradzovať nejakým zdokonaleným ACB, vyvinutým v spolupráci AŽD Praha a nejakej poľskej firmy.
Ak piješ pivo, tak sa ozvi na mail, zorganizujeme sa aj s Papyrom a zavoláme aj Martina, aby sme sa mohli pekne pohádať:-).
I.
Reply on: hroch #15316:
Žiadnym spôsobom sa tu električková doprava neboostuje. Barrandov je po dlhom čase a opäť na veľmi dlho jediná nová električková trať v Prahe.
Reply on: m@rtin #15312:
...stačí se projet jakýmkoliv hromadným dopravním prostředkem v Košicích...

Napríklad úplne novým Solarisom, že? Ty máš fascinujúcu vlastnosť vidieť úplne, ale úplne čiernobielo.
Reply on: Andrej (Anndy008) #15305:
Som ochotný spolupracovať s kýmkoľvek, kto na mňa nebude vyťahovať zaklínadlá typu "vieštosanedá", "nikdysatotaknerobilo", "keďmyslíšžesmetuvšetciblbciktorýneviemenapočítaťdodesaťtakradšejuztútoadresuvypustizosvojhozoznamuspozdravomneschopný*****" a podobne. Skúsim mu napísať.
I.
KLF:
Uvidíme 🙂
m@rtin: stavate si arenu a Slovensko vam tam pride vyhrat zlato ! 😉

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.