1) Brno má ale trate, kde vozidlá s neotočnými podvozkami nejazdili a teraz jazdia.
1a) To, samozrejme, nepopieram.
1b) V tých mestách asi nemajú údržbu tratí bratislavského typu (s minimálnou nádejou na zlepšenie).
2) Ale nie sú ani konvenčne otočné alebo ako to nazvať. Každopádne preto, že tam nie sú podvozky combinoidného typu, som Avenio uviedol ako príklad vhodného vozidla.
Re #153322 S499.1023: Mne osobne sa tá budova Tatra banky tiež nepáči.
Re #153325 TeBeCe: Presne to potrebujeme, keď máme toľko klbákov nazvyš. ? Ešte ani 10,5-metrové SORy nie sú všetky dodané (má ich byť tuším 60 podľa zmluvy) a už ďalšiu nepotrebnú blbosť objednali. Mám také tušenie, že to budú tie NB12 určené pôvodne pre Prahu. V ostatnom čase mám pri každom kroku DPB pocit, že väčšia sprostosť sa už nedá spraviť, ale DPB ma vždy presvedčí, že sa dá.
Aj som rano cumel, ze co to tam nacmarali, rovno naproti vchodu DU ? Tos, ale auta tam nadalej parkovali, vcera nikde ziadne upozornenie ..ale ak tam zaparkovali dnes, mozno tam dofrcia zltaci a ich odtiahnu doprec ? ?
"Začiatočná predpokladaná celková hodnota zákazky: Hodnota: 3 147 749,0000 EUR Bez DPH.
Celková konečná hodnota zákazky: Hodnota. Hodnota: 3 147 749,0000 EUR Bez DPH. "
to je neuveriteľné, ako DPB dokáže presne "odhadnúť" najnižšiu ponuku ?
tak viedenský typ asi nebude, lebo dnes v noci sa záhadným spôsobom na ceste pred daňovým úradom objavili žlté čiary zastávkového typu ?
tak teraz, ak je niekto informovaný, by som mal otázku, či - zruší sa zastávka Vazka smer mesto pre račianske(prípadne aj ružinovské) eliny a bude jednotná zastávka pre berňákom? alebo zastávky Vazka ostanú a toto má byť "proťajšia" zastávka Floriánskemu nám.? + či sa tam neplánuje aj zastavovanie 94ky, (prípadne presmerovanie 31 alebo 39), pre prestup Rača-Ružinov-Petržalka na jednom mieste a zrušenie 59ny? ?
1) Brno može hodnotiť akurát tak dojmy, keďže nemá trate, kde by prevádzkovalo len vozidlá jednej alebo druhej koncepcie.
1a) Podstatne vačšiu úlohu, než neotočnosť podvozkov tam zohrávajú nápravové tlaky.
1b) Čo vyslovene pozitívne skúsenosti z miest, kde sú ešte podstatne horšie podmienky, čo sa smerovnia oblúkov týka, ako v Bratislave?
2) Avenio (Combino Supra) nie je vozidlo s neotočnými podvozkami.
Neotočné (Combino, Variobahn, Sirio, Citadis, 14T, Flexity Outlook) a dynamicky otočné (Combino Supra, Avenio, AEG/Adtranz/Bombardier GTxN/M/S) sú dve rozdielne kategórie. Combino Supra v Budapešti vykazuje o 50% nižšie opotrebovanie koľajníc v oblúkoch ako T5C5...
S499.1023