Ak je to naozaj tak a otvorenie tunela nie je umelo odkladane z dovodov, o ktorych vacsina Bratislavcanov ani netusi, a za meskanim su "zakonne lehoty", tak potom je cele kolaudacne konanie tazkopadne a chore. Ved to je ako zo zleho sna, ked taka spolocensky dolezita stavba akou je tunel ani stvrt roka po dokonceni este stale nesluzi svojmu ucelu.
Ale mozno sa ani niet comu divit - staci sa pozriet na hlavnych protagonistov rekonstrukcie na fotke vtipne nazvanej "Pat a Mat" ...
niekto tu vravel, ze v Cagliari maju nejake problemy s tymi Skodami, co sa tu testovala, ze nejak viac "nicia" kolajnice - ale ci to je 100% pravda (aby ma Superman nespindal) neviem
čo sa týka stanici tak ja by som dal od križovatky pri kooperatíve až po stanicu urobiť tomu, kto bude robiť novú žel. stanicu aj tá je v úbohom stave. A čo sa týka aj americke námestie by potrebovalo rekonštrukciu
To akoze chceme donekonecna tliachat o podvozkoch a zatial sa budeme vozit donekonecna vo VP elinach aj v 21. st....alebo uz sa prestane a zacneme premyslat ako to vyriesit, ci odkukat z inych miest? ☠ Preco by som mal zhanat peniaze, ja som uz dal raz peniaze na elektricku (na daniach + za tych x rokov na listkoch a PCL ) . Peniaze na elinu uz boli..zvysok som napisal nizsie ?
ešte by sa mala vymeniť trať z Ružinova po úsek , ktorý nedávno rekonštruovali a zatrávňovali pri Miletičke. A úsek v Dúbrqavke po konečnom to je tiež v žalostnom stave.
mala sa robit tento rok, ale kedze bolo treba CapaCity, tak sa bude robit mozno nabuduci rok. ale ktovie preco ju tiez nezacali robit bez penazi ako Kriznu...ale ved nech len turisti vidia, do akej diery prisli..
Chcel by som sa opýtyť či niekto nevie, kedy sa bude robiť rekonštrukcia električkovej trate od STU až po križovatku pri Kooperative. bratislava organizuje MS v Hokeji a tato trať je v dezolátnom stave, by to zvýšilo kultúru cestovania
Podľa článku je tunel už skolaudovaný, ale (citujem) "Po vydaní kolaudačného rozhodnutia však musia plynúť zákonné lehoty".
Toto napísali už viackrát, ale vie niekto, o aký zákon a aké jeho konkrétne ustanovenie sa jedná? Ak je nejaká stavba raz skolaudovaná, tak by mala byť užívania schopná, alebo nie? Skôr mám pocit, že je to len zas iba"bla bla bla" výhovorka a že hlavný dôvod meškania otvorenia tunela je stavba rezidencie Hradný vrch...
lenze dogma otocnych podvozkov je pre BA potrebna, lebo niektore useky su vyslovene na ne stavane (napr okolie SNP) a mat "neotocne" elektricky by znamenalo zvysenu "spotrebu kolajnic" ?
Peniaze máš nižšie napísané, kde sa rozflákali. Električky sú tiež, pokiaľ sa nedržíme dogmy o nutnosti otočných podvozkov. Ani na 1435 ešte pojazdné železiarstvo nie je schválené. ?
Dnes rano som videl vo VP T6, ako sa chlapik doslova stveral do nej, bol o barlach a nevedel do nej nijak nastupit..museli mu pomahat dvaja cudzi ludia ? Vtedy ma to dost zamrzelo a nakakalo zaroven , ze BA nema ani jednu jedinu NP elinu..hlavne ze budeme mat pseudorekonstrukciu zimaku, exluzivnu dlazbu v meste, ktoru treba reparovat rok co rok ( lebosmenevedeli, ze tam budu chodit nakladne auta ). Vyhadzujeme peniaze na 356 studiu , sondaz, merania a povolenia na metro resp. rychlo elinu. Peniaze na nu sa aj tak prezrali na zimak, ZOO, SU a cojaviem este naco ? Je to smutne..a to chceme organizovat hokejove MS na rok ? ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
aquila