Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #153309:
Ale je tam. ? Na rohu Hodžovho a Suchého mýta.
Reply on: 810zssk #153310:
Jaj tak. ?
Reply on: Emo #153305:
On myslel spolocnu zastavku pre smery Raca a Legionarska 😉
Reply on: Emo #153306:
Ja len ze som si ju nikdy nevsimol ?
Zaujímavé že vzhľad TB vadí skoro každému ako tak čítam na fórach. Astória je už v pohode potom? Asi to bude tým, že je to projekt z polovice 90. rokov... A k tomu podchodu. Berte do úvahy aj to, že ako sa o to starajú a koľko ide na to výdavkov.
A zdravím SSC fórumerov ?
Reply on: Emo #153306:
Neviem či nemyslel centrálu Tatra Banky. ?
Reply on: 810zssk #153303:
Slovenská sporiteľňa. De facto tiež banka, aj keď sa to volá inak. ?
Reply on: no.ev.di. #153296:
Ako to myslíš? Veď aj teraz je obojsmerne na Radlinského.
Reply on: no.ev.di. #153296:
Ja som počul, že zatiaľ iba v smere do centra, pričom policajti nesúhlasili so zastávkou viedenského typu a prípadným zastavovaním autobusov. To sa zmenilo?
Reply on: drink #153298:
Tam je nejaka banka? ?
Reply on: Petto #153295:
"ale vysledny efekt budovy a podchodu stoji za to" - Mas dojem ze je ten podchod nejaky vynimocny, ze to ospravedlnuje to meskanie?

Ten podchod posobi super len preto, ze ostatne su totalne sockove, ale inak mi to pride uplne standardny podchod, vzhladom k dobe kedy bol postaveny 😉
Reply on: kecho #153299:
Tak mal som na mysli design. To ze tam zateka,chybaju vytahy atd je normalne na slovenske pomery - predsa nic sa neda urobit na 1x na 100 % - vid krizovatka Karloveska / Molecova ?
Reply on: MatejBA #153273:
Čo to znamená "niektore useky su vyslovene na ne stavane"?
Reply on: Petto #153295:
"vysledny efekt budovy a podchodu stoji za to" začo? to, že za +2 roky oproti plánu nedokázali postaviť do podchodu ani výťah napr. pre kočíkarov ? alebo to, že už po pár mesiacoch mali mokrý sadrokartón nad eskalátormi pod astoriou? ?
Reply on: Petto #153295:
"hyzdi centrala banky" - prišiel si na to sám, alebo to tvrdíš len preto, že to hovoria všetci?
Reply on: luky133 #153292:
Preto píšem, že dúfajme, lebo aj ja veľmi dobre poznám firmu IPR Slovakia. ? ?
Počul som, že ešte tento rok sa má zastávka Vazovova dostať do novej polohy, t.j. obojsmerne na Radlinského ulici ako bolo kedysi plánované.
Reply on: luky133 #153292:
Mne sa zda,ze pri budovani Astorie bol aj problem,ze boli zle zaznacene inzinierske siete ci co ,preto sa aj to dodatocne prerabalo a natahovalo. Tak ale vysledny efekt budovy a podchodu stoji za to , mne osobne sa to lubi ako to navrhli. Skoda len ze oblast Hodzoveho namestia hyzdi centrala banky.
Reply on: Solider #153291:


Pôvodne mal byť tunel sprevádzkovaný začiatkom júla. To by neboli dva týždne, ale dva mesiace.

Poznám viacero ľudí, ktorí sú už dosť nervózni z toho, že musia viac ako rok cestovať električkou do práce takmer o pol hodinu dlhšie ako pre uzavretím tunela... Týmto ľuďom by nevadilo, ak by sa CP menili trebars aj každý týždeň.
Reply on: Solider #153291:
Iba by presmerovali na 2 týždne 5-ku cez tunel, no strašný chaos...

Re #153284 ufo: Dochádza k významne väčšiemu opotrebovávaniu koľajníc. Pre podrobnejšie informácie nemusíš chodiť ďaleko, stačí do Brna.

Re #153285 MatejBA: Je to pravda, je to však skôr chyba Talianov ako výrobcu - nemali si objednávať vozidlo s neotočnými podvozkami (a keď už, tak skôr takej koncepcie ako Avenio).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.