"Začiatočná predpokladaná celková hodnota zákazky: Hodnota: 3 147 749,0000 EUR Bez DPH.
Celková konečná hodnota zákazky: Hodnota. Hodnota: 3 147 749,0000 EUR Bez DPH. "
to je neuveriteľné, ako DPB dokáže presne "odhadnúť" najnižšiu ponuku ?
tak viedenský typ asi nebude, lebo dnes v noci sa záhadným spôsobom na ceste pred daňovým úradom objavili žlté čiary zastávkového typu ?
tak teraz, ak je niekto informovaný, by som mal otázku, či - zruší sa zastávka Vazka smer mesto pre račianske(prípadne aj ružinovské) eliny a bude jednotná zastávka pre berňákom? alebo zastávky Vazka ostanú a toto má byť "proťajšia" zastávka Floriánskemu nám.? + či sa tam neplánuje aj zastavovanie 94ky, (prípadne presmerovanie 31 alebo 39), pre prestup Rača-Ružinov-Petržalka na jednom mieste a zrušenie 59ny? ?
1) Brno može hodnotiť akurát tak dojmy, keďže nemá trate, kde by prevádzkovalo len vozidlá jednej alebo druhej koncepcie.
1a) Podstatne vačšiu úlohu, než neotočnosť podvozkov tam zohrávajú nápravové tlaky.
1b) Čo vyslovene pozitívne skúsenosti z miest, kde sú ešte podstatne horšie podmienky, čo sa smerovnia oblúkov týka, ako v Bratislave?
2) Avenio (Combino Supra) nie je vozidlo s neotočnými podvozkami.
Neotočné (Combino, Variobahn, Sirio, Citadis, 14T, Flexity Outlook) a dynamicky otočné (Combino Supra, Avenio, AEG/Adtranz/Bombardier GTxN/M/S) sú dve rozdielne kategórie. Combino Supra v Budapešti vykazuje o 50% nižšie opotrebovanie koľajníc v oblúkoch ako T5C5...
Zaujímavé že vzhľad TB vadí skoro každému ako tak čítam na fórach. Astória je už v pohode potom? Asi to bude tým, že je to projekt z polovice 90. rokov... A k tomu podchodu. Berte do úvahy aj to, že ako sa o to starajú a koľko ide na to výdavkov.
A zdravím SSC fórumerov ?
kecho
"Začiatočná predpokladaná celková hodnota zákazky: Hodnota: 3 147 749,0000 EUR Bez DPH.
Celková konečná hodnota zákazky: Hodnota. Hodnota: 3 147 749,0000 EUR Bez DPH. "
to je neuveriteľné, ako DPB dokáže presne "odhadnúť" najnižšiu ponuku ?