Reply on: Emo #153305:
myslím to tak, že zastávka Vazovova sa posunie z pohľadu keď cestuješ z Rače smerom viac do mesta, teda za križovatku a z pohľadu cestovania do Rače sa posunie pred križovatku, t.j. jedna z potrebných realizácií úprav zastávok pre vedenie E liniek, ktorý navrhoval audit 9/2005.Re #153304 intony: ďalší dovetok som nepočul k tomu, aj som sa opýtal :"To obojsmerne" a dostal som odpoveď :"Áno." ak som nepočul zle a zalepia fízlom ústa, tak to tak bude, čo by bolo úžasné. Čím ďalej, tým viac sa mi zdá, že policajtov máme iba na príťaž a že tam chodia slúžiť iba vygumovanci (česť svetlým výnimkám 1 z 20), ktorí potom robia frajerov a za 20 či 25 rokov služby môžu ísť do dôchodku a niekde si zohnať ešte dačo na 1/2 úväzok a žiť si budú ako králi za to, že iba komplikovali ostatným život, hovno robili a vyberali pokuty keď bolo dačo na blízku.
Majo
1) Brno má ale trate, kde vozidlá s neotočnými podvozkami nejazdili a teraz jazdia.
1a) To, samozrejme, nepopieram.
1b) V tých mestách asi nemajú údržbu tratí bratislavského typu (s minimálnou nádejou na zlepšenie).
2) Ale nie sú ani konvenčne otočné alebo ako to nazvať. Každopádne preto, že tam nie sú podvozky combinoidného typu, som Avenio uviedol ako príklad vhodného vozidla.
Re #153322 S499.1023: Mne osobne sa tá budova Tatra banky tiež nepáči.
Re #153325 TeBeCe: Presne to potrebujeme, keď máme toľko klbákov nazvyš. ? Ešte ani 10,5-metrové SORy nie sú všetky dodané (má ich byť tuším 60 podľa zmluvy) a už ďalšiu nepotrebnú blbosť objednali. Mám také tušenie, že to budú tie NB12 určené pôvodne pre Prahu. V ostatnom čase mám pri každom kroku DPB pocit, že väčšia sprostosť sa už nedá spraviť, ale DPB ma vždy presvedčí, že sa dá.
Re #153327 Peter023: Šotopríspevok dňa. ?