Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TeBeCe #152749:
Veď niektoré nemajú ani rok a už sa vykonáva revízia? ? Pri hasiacich prístrojoch je to niekoľko rokov aspoň čo som pozeral na nálepky na nich.
Reply on: heuliez #152702:
takze ty pevne veris a dufas, ze pride k zavadam ktore mozu ohrozit zivot cestujucich? zaujimave ?
Opravy a revízie samohasiacich zariadení
Predpokladaný finančný objem zákazky je 190 000,- EUR bez DPH.
http://www.dpb.sk/files/04_Vyzva_na_predkladanie_ponuk_PZ.pdf
Reply on: heuliez #152728:
bohužiaľ ti poviem toľko, že jak Capacity tak SOR u nás zadrú zadkom na tom istom mieste jak jeden tak druhý ? ja som to čakal skôr od SOR ale prekvapilo ma to, že sme išli a na mieste kde by som to čakal v opačnom smere, sme lízli zadkom zem, v opačnom smere sa to zopakovalo zas. Ešte musím povedať, že klíma v SORe je dosť amatérsky riešená. V Capacity príjemne chladí interiér, zatiaľ čo v SORke je to vyriešené amatérsky otvorom v šikmej časti strechy a fúka na človeka. ? Ešte sedačky v SORe sú tvrdé, okrem čalúnenia je pod nimi tenká vrstva molitanu a pod chvíli sedenia z toho bolí zadok.
Reply on: luky133 #152696:
teraz neviem či si mám želať aby sa to stalo aj s tými Bratislavskými alebo nie ? keď sa to stane tak sa poteším, že tie konzervy šmelinárske praskajú ale na druhej strane sa budeme tlačiť v 12m Ik415 čoby ZV alebo B732 CNG a to len preto, že dakto si potreboval nacpať vačky peniazmi za ten humus. Videl som porovnania cien pre 12m SOR, Citelis, Tedom a Solaris. Najviac stál Citelis a potom celkom vyrovnane SOR, Tedom a Solaris. Tak ma napadá, že SOR je vlastne stále predražená záležitosť, lebo na tom autobuse je fakt šetrené kde sa dá. Dúfam, že na SOR čoskoro dojde a Tedom na sebe popracuje a predá sa aj v zahraničí viac.
Reply on: drink #152659:
a? je KV radiála niečo extra, redukcia cez víkendy by bola aj inde, ale za cenu lepších intervalov. A ten 15min nie je istý. Dosť možné je, že by prešiel aj 12min.
Reply on: SDF #152644:
vzkm a vlkm by išli pri 12min hore o 4%. A K2S máme tiež obmedzený počet, pričom musí byť aj nejaká rezerva, t.j. z 35 je možno vypraviť 29-31 ks, čo myslím, že mne tak vyšla výprava podľa prvého návrhu počas prac. dní a muselo sa to prerobiť.
Reply on: david1 #152629:
lenže z nejakej radiály z východu musí ísť linka na Hl.st. a nehodlám vyhodiť takmer polovicu kapacity Ružinovskej alebo Račianskej radiály na linku na Hl.st.

L3 : Rača - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Ružinov
Kde si v tej trase vyčítal, že by sa linka točila cez tunel???
Reply on: S499.1023 #152621:
L2 je náhrada za L2,3 a 8, pre tých čo chcú cestovať z východných radiál električkou a považujem za nevhodné plytvať kapacitou jednej linky s 8min intervalom z Rače alebo Ružinova na Hl.st. Jednu linku z východu som tak jednoducho zanechal na Hl.st. a bola to práve linka z Vajnorskej radiály.

Čo sa týka priameho spojenia Dúbravka - Rača vs. Dúbravka - Ružinov : chcel som zachovať spojenia KV, Dúbravky, Rače a Ružinova s Obchodnou. Teraz ak by som chcel uspokojiť, ľudí čo chcú spojenie Rača - Dúbravka, ktoré je najrýchlejšie cez tunel a tiež Ružinov - Dúbravka, tak vediem dve linky v trase Obchodná - tunel. Šlo by v návrhu spojiť L1 a L5 ale potom by na Šafku ostali už len dve linky, ľudia by zas pindali že nemajú L1 od Šafka cez Jesenského do KV a Dúbravky, tak som to zachoval a pomohlo to aj kapacite na Šafku. Ak sa oplatí viesť nejakú linku v smere Obchodná - Nám. SNP - ... tak buď z HL.st. ako to robí L6 (podľa návrhu) alebo L3 (podľa návrhu, príp. L7 podľa návrhu pre rok 2000).

Číslovanie : bolo spravené v rade, t.j. L7 môže byť aj L17 a L8 preto lebo dnes premáva L8 v trase ako je podľa návrhu ibaže je to posila prioritne pre smer Ružinov - centrum k L9, preto spoje s odchodmi po 7:30 z Ružinova sú v pláne, že od centra (zast. Mariánska) pokračujú ako L7 k ŽST Vinohrady a do vozovne. Číslovanie je to posledné čo je problémom, môže byť v rade alebo prebrať sa podľa podobnosti s aktuálnymi linkami.
Dnes som videl konečne dokonalú reklamu na Solarise 🙂 (možno som mimo obrazu :D) ale Aupark Solaris už aj s bielou nádržou ?
Reply on: Majo #152739:
Pre nu je lepsie sa teraz sudit ? Naco sa predzasobovat listkami? ?
Reply on: SORBN12 #152692:
Blokuje Ťa brána StupidWall (ochrana proti absolútnym nezmyslom). ? ?
Reply on: deziluzia #152638:
Ak vieš, že pri mieste Tvojho bydliska sa nedajú zohnať lístky, je taký problém sa nimi predzásobiť? Napr. v predajni DPB na Detvianskej si môžeš zakúpiť aj zvýhodnený lístok na 2 alebo 4 cesty. Myslím si, že lístok v peňaženke až také veľké miesto nezaberie.
Reply on: SORBN12 #152688:
To by mohla byť aj linka s trasou Horne Krčace a Dolné Krčace keď je to tak využívane ?
Reply on: SORBN12 #152688:
Priznaj sa, že si nebol úplne triezvy, keď si písal ten príspevok! Podarilo sa Ti prekonať aj Dunčove nezmysly, gratulujem, to nedokáže hocikto...
Reply on: M1981 #152725:
Nemohol. Viď #152732 .
Reply on: heuliez #152702:
"Trochu" si sa sekol s dátumom, nebolo to 31. 7., ale v polovici júna.
Reply on: luky133 #152724:
To s tým prežitím Ikarusu vďaka DPB je mýtus, Ikarus fungoval ešte dlho po dodávke 435 do BA. Potopil ho až predaj Irisbusu a neúspech vo veľkom tendri BKV.
Reply on: M1981 #152726:
Nič nové pod slnkom, už to tu bolo...
Reply on: Papyr #152708:
Pozor, Kravtex (výrobca vozidiel Credo) už nemá so SORom nič spoločné a žiadne SORy v licencii nevyrába. Hoci je pravda, že niektoré ich produkty ešte majú črty SORu. Každopádne keď sa SOR prezentoval prototypom autobusu NB18, v Gyori už behalo plno obdobných vozidiel pod značkou Credo. Najnovšie vozidlá od Kravtexu už ale so SORom nemajú spoločné ani tie črty. Kravtex je skrátka taká dcéra, ktorá predbehla matku a osamostatnila sa.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.