Reply on: enge2 #152757:
nesmie to prejsť ani keby neviem čo... už len to, že sa povolila akákoľvek výstavba medzi Einsteinovou a Viedenskou cestou bolo trestuhodné. Mala sa radšej už vtedy vybudovať Eurovea namiesto Auparku a hento malo ostať ako zelená zóna, ale je obdivuhodné, že ešte aj primátor z Bratislavy, môže takto srať z vysoka na dedičstvo a krásy Bratislavy ?
no.ev.di.
Čo sa týka priameho spojenia Dúbravka - Rača vs. Dúbravka - Ružinov : chcel som zachovať spojenia KV, Dúbravky, Rače a Ružinova s Obchodnou. Teraz ak by som chcel uspokojiť, ľudí čo chcú spojenie Rača - Dúbravka, ktoré je najrýchlejšie cez tunel a tiež Ružinov - Dúbravka, tak vediem dve linky v trase Obchodná - tunel. Šlo by v návrhu spojiť L1 a L5 ale potom by na Šafku ostali už len dve linky, ľudia by zas pindali že nemajú L1 od Šafka cez Jesenského do KV a Dúbravky, tak som to zachoval a pomohlo to aj kapacite na Šafku. Ak sa oplatí viesť nejakú linku v smere Obchodná - Nám. SNP - ... tak buď z HL.st. ako to robí L6 (podľa návrhu) alebo L3 (podľa návrhu, príp. L7 podľa návrhu pre rok 2000).
Číslovanie : bolo spravené v rade, t.j. L7 môže byť aj L17 a L8 preto lebo dnes premáva L8 v trase ako je podľa návrhu ibaže je to posila prioritne pre smer Ružinov - centrum k L9, preto spoje s odchodmi po 7:30 z Ružinova sú v pláne, že od centra (zast. Mariánska) pokračujú ako L7 k ŽST Vinohrady a do vozovne. Číslovanie je to posledné čo je problémom, môže byť v rade alebo prebrať sa podľa podobnosti s aktuálnymi linkami.