Reply on: Kirenka #15171:
Ale aj vodici osobnych automobilov vedome porusuju predpisy. Konkretne vyhasku c. 115, ci ktora to je, o premavke na pozemnych komunikaciach. Napr. tato kaze vodicovi osovneho auta v uzavretej obci (cize v meste) aby spomalil jazdu, pripadne zastavil vozidlo aby umoznil autobusu alebo trolejbusu vyjazd zo zastavky... Staci sa pozriet ako to v skutocnosti vyzera. A to je iba jeden priklad z moha. Napr. sa vo vyhlaske hovori ze vodic nesime vojst do krizovatky ked vidi, ze ju okamzite nemoze opustit. Napr. vodizlo odbocujuce doprava cez elektrickove tele ma ostat dovtedy stat, kym nevidi ze krizovatkou prejde naraz. Ako to vyzera v skutocnosti? Natlaci sa na kolajnice a tam caka, kym ho niekto pusti dalej. A tramvaj aby stala... Ja by som ho zrazil. A potom mu velmi rychlo ukazem KDE je hranica krizovatky...
Turbo
Ale aby som odpovedal na tvoju otazku: Neviem kto sa tohoto fora ucastni, ale vacsinou to budu nadsenci, ktori sa o dopravu zaujimaju. A tito ludia s nou aj cestuju, takze by sa dalo povedat ze cestujuci. Pracovnici DPB sem tiez prispievaju, napr. KLF (vodic), ale momentalne si na nikoho ineho nespomeniem. Teda okrem teba samozrejme.
Niektori z nas poznaju par ludi v DPB, ktori nie su iba radovymi zamestnancami. Niekedy sa s nimi stretneme a pokecame, dozvieme sa preco sa niektore veci nedaju a tak. Samozrejme, mame na to vlastny nazor, vacsinou z pohladu cestujuceho - co je pre neho prvorade. Povedzme cistota vo vozidlach, ako priklad. Niekedy sa dopracujeme ku konkretnym riesenieam, vacsinou vsak skonstatujeme ze nie su na to peniaze. Niekedy nase argumenty vezmu na vedomie, ale kvoli niecomu sa to tak nedalo spravit... Ale skus sa popytat aj inych ludi, toto je totiz iba moj osobny nazor, netvrdim ze aj ostatny to takto vidia.