Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Turbo, kokos a viem ja co tam dojde aka suprava ?! koki... ani neviem kde sa tomu dvere otvaraju, kde to prehadzuje vyhybky !! ;))) No bude sranda... A to, ze neviem co a ako ked dojdem do vozovne v Juraku, to bude tiez adventure ;))) Hlavne netreba aby som zatiahol vecer automaticky k nam do Krasnan... ;))
Reply on: KLF #15186:

Ale zase to tak neprezivaj... 😉
Vsak co uz mas v Krasnanoch? Vlnite plechy, neforemne hranate krabice a par tyristorovch zazrakov... Na juraku mas iba stare zlate zrychlovacove T3, teraz odhliadnuc od 7301+7302. 🙂 Treba videt pozitiva. Ak ti mozem odporucat, vyhni sa 7763+7764, to je jeden z najvacsich serblov na Juraku (s pohladu vodica, vsak uvidis, ked si tam sadnes do sedadla... 😉 ).
Kirenka: No tak to hej, to bol chumaj ten vodic...
Turbo: nejaku 1/3 ci co... kokooos... ;((( Mi lepii.. Stare, dobre Krasnany so SUPER vozmi !! 😉 kokos az teraz si zacnem vazit co mam v Krasnanoch !! 😉
Reply on: KLF #15182:
Ibaze on vtedy trubil iba preto, lebo som isla 60km/h a on chcel ist urcite aspon 100km/h. Ved ked ma obehol, tak ho o 5 sekund nebolo vidiet!!!
Reply on: KLF #15182:

Priprav sa na zoserblene zrychlovacove hajtry. 🙂 A co ides jazdit?
Reply on: Juro #15181:
ano, je to silove riesenie, ale funguje... videl si niekde na zeleznicnom priecesti postavat neake auto, ked fakt nemuselo ? ja teda este nie... a vies preco to tak je ? lebo autickari vedia, ze vlak pred nimi nezastavi. A ked ich zramuje, tak automaticky su povazovani za toho kto nehodu sposobil (a to sa odrazi aj na postoji poistovne k nim napriklad)
Koki, dnes idem 1x jazdit linku z Juraku. V zivote som tam nejazdil. Poviem vam - stahuje mi ritku...
Kirenka: predvcerom som trubil ja a dalsich 5 aut na autoskolu. Zablokovala krizovatku a bola to CISTE vina instruktora. Spravil FATALNU chybu v predpisoch !!! Ked sa trubi na autoskolu, trubi sa na instruktora, nie na vodica.
si: To je sice pekne riesenie, ale trochu silove. Ved tu mame predpisy a zakony. Staci jedno - DODRZIAVAT ich a ak to nejde po dobrom tak treba vymoct ich dodrziavanie. Naco si platime z dani policiu.
Nire zeby som bol zamerany proti autam, ale seru ma aj ine veci. Kua najviac ma tocia ignorantski fajciari, ktori hulia v pristreskoch MHD.
Reply on: Turbo #15179:
ano, museli... ale bolo by to iba prevzatie predpisu platneho v SR a tak by ako jediny citelny problem bolo dokopat macipanov aby o to mali zaujem (kdezto ta moja predchadzajuca fantazia by si vyzadovala vypracovat novy predpis a to nie je az tak jednoduche), ak sa k tomu ale budes stavat tak ze sa to neda, tak sa to naozaj nikdy nestane.... (obcas mi pripominas argumentaciu niektorych ludi ktori miesto toho aby hladali ako sa to da hladaju preco sa to neda 🙂 )
Reply on: si #15178:

Vies, to by mocipani museli preukazat zaujem o elektrickovu dopravu... 🙂
Reply on: Turbo #15177:
ak sa chces vratit do reality, mozes pouzit hoci len predpisy platne pre zeleznice na slovensku, zmena statusu pre elektricky v tomto smere by nemusela byt az tak problematicka a aj ked by to nebolo az tak idealne, bolo by to 100x lepsie ako to co je v sucasnosti...
Reply on: si #15176:

Akoze je to pekne, ale vratme sa do reality, ok? 🙂
Reply on: Kirenka #15175:
ja by som im vodicak nechal, spravil by som im nieco ine - zmenil prevadzkove predpisy pre drazne vozidla (elektricky) tak, ze pokial dokazu prekazku z trate odpratat (a nesposobia pri tom vaznejsie zranenie niekomu) tak mozu pokracovat dalej v jazde... skoda na gumokole je vzdy vyrazne vyssia ako skoda na elektricke a este by sa dalo interne v ramci DPB vyriesit aj to, zeby vodic elektricky musel pisat SPZtky zramovanych gumokolov a nasledne by potom DPB vymahal naklady na opravu laku a pod od prislusnych vodicov... - taketo riesenie by velmi rychlo zmenilo myslenie dotycnych vodicov :-))
Reply on: Turbo #15172:
Mas uplnu pravdu... Najviac ma vedelo nastvat ked som robila vodicak, ze vodic za mnou iduceho auta zacal na mna vytrubovat!!! Na autoskolu!!! A pritom som isla uplne normalne presne podla predpisov, ibaze on sa asi niekam velmi ponahlal... A len tak mimochodom, ked "len" stoji na kolajniciach a caka aby presiel, tak to este stale nie je take zle ako to co vyvadzaju pri tuneli... (minule tam stala elektricka dost dlho, lebo ten idiot to zaparkoval na kolaje) A prave takym by som okamzite brala vodicak!
Reply on: Juro #15173:

Mas uplnu pravdu, ja som si vsimal iba tie porusovania, pri ktorych trpi MHD. 😉 Vyborne si to doplnil.
Reply on: Turbo #15172:
a este rychlost, a telefonovanie za jazdy, alkohol, smerovky, prednost jazdy, zipsovita jazda, parkovanie,....
Kua tento narod ma v krvi porusovanie predpisov. Neviem ci je to slabe pravne vedomie, lebo v momete ze aj ten najvacsi slovensky taxi-frajer pride do Rakuska , tak je krotky ako baranok.
Asi je to tym, ze kazdy priestupok by mal byt po zasluhe nekompromisne odmeneny.
Reply on: Kirenka #15171:

Ale aj vodici osobnych automobilov vedome porusuju predpisy. Konkretne vyhasku c. 115, ci ktora to je, o premavke na pozemnych komunikaciach. Napr. tato kaze vodicovi osovneho auta v uzavretej obci (cize v meste) aby spomalil jazdu, pripadne zastavil vozidlo aby umoznil autobusu alebo trolejbusu vyjazd zo zastavky... Staci sa pozriet ako to v skutocnosti vyzera. A to je iba jeden priklad z moha. Napr. sa vo vyhlaske hovori ze vodic nesime vojst do krizovatky ked vidi, ze ju okamzite nemoze opustit. Napr. vodizlo odbocujuce doprava cez elektrickove tele ma ostat dovtedy stat, kym nevidi ze krizovatkou prejde naraz. Ako to vyzera v skutocnosti? Natlaci sa na kolajnice a tam caka, kym ho niekto pusti dalej. A tramvaj aby stala... Ja by som ho zrazil. A potom mu velmi rychlo ukazem KDE je hranica krizovatky... 🙂
Reply on: Turbo #15168:
Btw, ohladne toho predpisu. Je celkom zabavne si to precitat a potom vyjst do ulic Bratislavy a zistit, ze ti najpovolanejsi ho s najvacsou pravdepodobnostou asi necitali. No co uz, aj taki su bratislavski vodici!!!
m@rtin a hroch: Ja s vami úplne súhlasím ohľadne konkurenčného boja, informovanosti a službách DP pre cestujúcich. Ale nech mi nikto nehovorí, že kampaň a la Praha nestojí nič. Aj na toto treba mať peniaze. Okrem toho je nutné rešpektovať trochu aj mentalitu národu + ekonomickú situáciu. Nechcem tu zasa miešať Prešov, ale predsa: DPMP postavil celé svoje fungovanie na čo najvyššej ekonomickej efektivite, tzn. držať MHD na prijateľnej úrovni pri čo najnižších nákladoch a čo najnižších cenách. A môžem vám garantovať, že v podmienkach východného Slovenska cestujúci viac uvíta lístok za 8 Sk (PO má najnižšie cestovné na Slovensku vzhľadom k veľkosti dopravnej siete) ako sprievodcu po MHD zadarmo. Na to vezmite jed. Ale aby sa ani v tejto oblasti nezaspalo, čoskoro sa v predajniach DPMP objavia aspoň "sprievodcovia" na obojstranne popísanej A4-ke (ČB text), a tí budú zadarmo. Takže v rámci možností - toho sa treba držať.
Inak, ako som už napísal, s teóriou súhlasím, len prax je (resp. musí byť) niekedy iná.
P.S. Už sa teším na opovržlivé reakcie.
Reply on: Andy #15155:

🙂 no dobre ty mudrlant 🙂 beriem, nechajme to tak...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.