Reply on: Kirenka #15171:
Ale aj vodici osobnych automobilov vedome porusuju predpisy. Konkretne vyhasku c. 115, ci ktora to je, o premavke na pozemnych komunikaciach. Napr. tato kaze vodicovi osovneho auta v uzavretej obci (cize v meste) aby spomalil jazdu, pripadne zastavil vozidlo aby umoznil autobusu alebo trolejbusu vyjazd zo zastavky... Staci sa pozriet ako to v skutocnosti vyzera. A to je iba jeden priklad z moha. Napr. sa vo vyhlaske hovori ze vodic nesime vojst do krizovatky ked vidi, ze ju okamzite nemoze opustit. Napr. vodizlo odbocujuce doprava cez elektrickove tele ma ostat dovtedy stat, kym nevidi ze krizovatkou prejde naraz. Ako to vyzera v skutocnosti? Natlaci sa na kolajnice a tam caka, kym ho niekto pusti dalej. A tramvaj aby stala... Ja by som ho zrazil. A potom mu velmi rychlo ukazem KDE je hranica krizovatky...
hroch
J: to, ze recar je cierna diera na peniaze je jasne... a osobne si myslim, ze DPB by si svoje reklamne plochy mohol spravovat aj sam, netreba na to externu firmu...
ale to by najprv chcelo vytvorit v DPB marketingove oddelenie, ktore by sa komunikaciou a pripadne aj predajom reklamneho priestoru zaoberalo... lebo takto, ked jedinym pracovnikom komunikacie je typek, co robi oznamy o vylukach, DPB z marketingoveho hladiska moze dosiahnut akurat tak houby...
a koniec-koncov - ci vlastne "napokon", ako by povedala pani inzinierka vopalenska, profesorka slovenciny - vsetok marketing je nahovno, ked je nahovno produkt...