V suvislosti s uzatvorenim Stareho mosta a prelinkovanim spojov sa chcem spytat - preco linka c. 78 zrazu konci v Ovsisti? Na Farskeho tento spoj chyba! Je to jediny priamy spoj z tejto casti petrzalky (od Noveho mosta po Bosakovu) na Trnavske myto. Neviem cim to je, ale v BA tusim vsetky cesty vedu do Ovsista! 78 pritom viacmenej dupluje linku 68 na trase Ovsiste - Trnavske myto a na Dvoroch chyba. Na Farskeho by nemusela ani koncit ale kludne by mohla pokracovat v smere na ZS Petrzalka alebo na Panonsku cestu. Taketo prelinkovanie chyba v Petrzalke. Prosim vratte 78 na Dvory! Dakujem!
PS - linka 95 - zmena bola k lepsiemu, teraz obsluzi viac zastavok a poskytuje naozaj dobre spojenie s minimalnym predlzenim cesty
to nepopieram... bavili sme sa o.i. aj o zmysle tých majstrovstiev... ? halu mal financovat SZLH a mohlo tomu dopomoct v malej miere aj mesto, ale nie naopak a predrazit to tak, ze clovek by ocakaval diamantove opierky na sedadlach ?
Celé to radšej opravím lebo som našiel chyby - predošlý príspevok #149968 a súvisiace može admin zmazať.
Ospravedlňujem sa, S499 teraz mal pravdu.
Môj návrh linkovania v súvislosti s otvorením Tunela, rekonštrukciou Krížnej a po nej.
L1 – po Špitálsku pôvodná trasa spred rekoštrukcie tunela, pokračovanie cez Americké námestie, Floriánske námestie, Vazovova, Odborárske námestie a pokračovanie súčasnou trasou do Dúbravky
L2 – súčasná trasa skrátená po Trnavské mýto. Kto by chcel ísť zo Zlatých pieskov na Hl. Stanicu. Prestup na Trnavskom mýte na L 201, 61
L3 – súčasná trasa bez zmeny
L4 - po Špitálsku súčasná trasa, pokračovanie cez Americké námestie, Floriánske námestie, Vazovova, Odborárske námestie a pokračovanie súčasnou trasou do Karlovej Vsi
Pri tejto linke by som viedol trasu obojsmerne cez Jesenského – kto by chcel ísť z Karlovej Vsi na Šafárikovo námestie môže použiť L12
L5 - pôvodná trasa spred rekoštrukcie tunela
L6 – Žel.St. Nové mesto, Vajnorská, Trnavské mýto a späť Smer dalej do centra - Prestup na výlukovú L X
L7 - súčasná trasa bez zmeny
L11- pôvodná trasa spred rekonštrukcie tunela – význam pre priame spojenie Rače so Šafárikovým námestím (Eurovea, SND)
L12 - súčasná trasa bez zmeny
L13 - súčasná trasa bez zmeny
L14 – Ružinov – Trnavské mýto. Smer dalej do centra - Prestup na výlukovú L X
L17 - súčasná trasa bez zmeny
Výluková autobusová L X – trasa Jelačičova, Trnavské mýto – prestup Električkové linky smer Ružinov, Zlaté piesky.... , Krížna, Vazovova, Floránske námestie, Americké námestie – prestup na Električkové linky smer Staré mesto Dúbravka..., Krížna, Trnavské mýto, Jelačičova
L8 – zrušená -prepravná kapacita Ružinov – Trnavské mýto nahradená hustým intervalom L 14, Kto chce ísť z Ružinova na Hl. Stanicu. Prestup na Trnavskom mýte na L 201, 61
L9 – zrušená – prepravná kapacita Karlova ves – Staré mesto nahradená zhustením intervalov L1 a L4
L16 – zrušená – prepravná kapacita nahradená opätovne L11 pre trasu Rača - Staré mesto a L14 pre trasu Ružinov – Trnavské mýto, príp. inými linkami v úseku Trnavské mýto – Nám. SNP.
Riešenie konečnej električkových liniek 2, 6, 14 na Trnavskom mýte:
Hneď za rozvetvovacími výhybkami el. Trate na Trnavskom mýte by sa položila výhybka „Kaliforňan“ ktorá by umožnila prechod električkových súprav do opačného smeru.
Obojsmernosť súprav by sa zabezpečila spriahnutím vozidiel T3 do „PX“ tj. zadkami k sebe.
- toto sa použilo aj pri oprave tratí a výluke v meste
Plzeň.
Návrh úprav v trasách liniek po skončení rekonštrukcie.
L1 – obnovenie pôvodnej trasy spred rekoštrukcie tunela. Zriedenie intervalov v súvislosti s obnovením L 9
L2 – Zlaté Piesky –Trnavské Mýto - Vazovova – Obchodná – Nám SNP – Špitálska – Trnavské Mýto –Zlaté piesky.
L3 – Rača - Vazovova – Ružinov
L4 - obnovenie súčasnej trasy Zriedenie intervalov v súvislosti s obnovením L 9
L5 – pôvodná trasa spred rekoštrukcie tunela
L6 – Žel.St. Nové mesto – Trnavské mýto – Vazovova – Floriánske námestie – Hl. Stanica. – náhrada za presmerovanú L2, L3 a zrušenú L8 v úseku Trnavské mýto – Hl. Stanica.
L7 - súčasná trasa
L9 – pôvodná trasa spred rekoštrukcie tunela
L11 – pôvodná trasa pred rekonštrukciou Tunela. Význam - pre priame spojenie Rače so Šafárikovým námestím (Eurovea, SND)
L12– súčasná trasa
L13 – súčasná trasa
L14 – pôvodná trasa pred rekonštrukciou Tunela Zriedenie intervalov v súvislosti s obnovením L 9. Význam - pre priame spojenie Ružinova so Šafárikovým námestím (Eurovea, SND)
L17 -súčasná trasa
a čo je na tom?
To nie sú žiadne velké zmeny. To čo navrhujem je v podstate aj teraz. Kedysi som bol najvačší somár ked som preferoval toľko liniek na Hl. stanicu - všetci ma tu presviedčali. Uznávam bol som vtedy blbý ja, - zmenil som sa. X ľudí tu potvrdí, že viesť 4 linky na Hl stanicu je zbytočné.
A k tej výluke, súpravy PX, "Kalifornan" - však to presne tak robili aj v Plzni!
Ale zase je tu človek najväčší blbec!
Co tak to spravit uplne jednoducho:
L1: Dubravka - Karlova Ves - tunel - SNP - Spitalska - Vazovova a spat (blokova slucka Americke namestie - Vazovova - Spitalska).
L9: Karlova Ves - tunel - Obchodna - Hlavna stanica a spat.
L2, L8, L16 zrusena.
X2: Zlate piesky - ZST Nove Mesto a spat
Potom pre NAD su dve moznosti..
Prva:
X14: ZST Nove Mesto - Vajnorska - Trnavske myto - Karadzicova - Zahradnicka - Ruzinovska - Astronomicka a spat.
Druha moznost:
X14 - Astronomicka - Ruzinovska - Zahradnicka - Mileticova - Trnavske myto - Vazovova a spat
X6 - ZST Nove Mesto - Vajnorska - Trnavske myto - Vazovova a spat
Na Vazovovej by to stalo priamo na elektrickovej trati a to tocilo sa to po trase Radlinskeho - Imricha Karvasa - Mytna - Vazovova...
V tomto plne súhlasím s orlominerálkou - hokej nechsa financuje sám zo seba, aj tak nám žerie miliardy, ktoré mohli ísť do zmysluplnejších projektov. Aká obrovská udalosť ? ?
rešpektujem tvoje názory a mám Ťa za odborníka, ale argument "ked boli vo viedni majstraky tak si to nikto ani nevsimol" je fakt na pobavenie. Prečo si nedal do príkladu napr. Rigu, Göteborg, Prahu, či Helsinki? za tu cenu to nestálo, ale to nie je chyba ani ľadového hokeja ako takého, ani IIHF, ani hokejistov, ani fanúšikov, ale vedenia SZĽH, mesta Bratislavy a vlády SR...
Môj návrh linkovania v súvislosti s otvorením Tunela, rekonštrukciou Krížnej a po nej.
L1 – po Špitálsku súčasná trasa, pokračovanie cez Americké námestie, Floriánske námestie, Vazovova, Odborárske námestie a pokračovanie súčasnou trasou do Dúbravky
L2 – súčasná trasa skrátená po Trnavské mýto. Kto by chcel ísť zo Zlatých pieskov na Hl. Stanicu. Prestup na Trnavskom mýte na L 201, 61
L3 – súčasná trasa bez zmeny
L4 - po Špitálsku súčasná trasa, pokračovanie cez Americké námestie, Floriánske námestie, Vazovova, Odborárske námestie a pokračovanie súčasnou trasou do Karlovej Vsi
Pri tejto linke by som viedol trasu obojsmerne cez Jesenského – kto by chcel ísť z Karlovej Vsi na Šafárikovo námestie môže použiť L12
L5 - súčasná trasa bez zmeny
L6 – Žel.St. Nové mesto, Vajnorská, Trnavské mýto a späť Smer dalej do centra - Prestup na výlukovú L X
L7 - súčasná trasa bez zmeny
L11- pôvodná trasa spred rekonštrukcie tunela – význam pre priame spojenie Rače so Šafárikovým námestím (Eurovea, SND)
L12 - súčasná trasa bez zmeny
L13 - súčasná trasa bez zmeny
L14 – Ružinov – Trnavské mýto. Smer dalej do centra - Prestup na výlukovú L X
Výluková autobusová L X – trasa Jelačičova, Trnavské mýto – prestup Električkové linky smer Ružinov, Zlaté piesky.... , Krížna, Vazovova, Floránske námestie, Americké námestie – prestup na Električkové linky smer Staré mesto Dúbravka..., Krížna, Trnavské mýto, Jelačičova
L8 – zrušená -prepravná kapacita Ružinov – Trnavské mýto nahradená hustým intervalom L 14, Kto chce ísť z Ružinova na Hl. Stanicu. Prestup na Trnavskom mýte na L 201, 61
L9 – zrušená – prepravná kapacita Karlova ves – Staré mesto nahradená zhustením intervalov L1 a L4
L16 – zrušená – prepravná kapacita nahradená opätovne L11 pre trasu Rača - Staré mesto a L14 pre trasu Ružinov – Trnavské mýto, príp. inými linkami v úseku Trnavské mýto – Nám. SNP.
Riešenie konečnej električkových liniek 2, 6, 14 na Trnavskom mýte:
Hneď za rozvetvovacími výhybkami el. Trate na Trnavskom mýte by sa položila výhybka „Kaliforňan“ ktorá by umožnila prechod električkových súprav do opačného smeru.
Obojsmernosť súprav by sa zabezpečila spriahnutím vozidiel T3 do „PX“ tj. zadkami k sebe.
- toto sa použilo aj pri oprave tratí a výluke v meste
Plzeň.
Návrh úprav v trasách liniek po skončení rekonštrukcie.
L1 – obnovenie súčasnej trasy. Zriedenie intervalov v súvislosti s obnovením L 9
L2 – Zlaté Piesky –Trnavské Mýto - Vazovova – Obchodná – Nám SNP – Špitálska – Trnavské Mýto –Zlaté piesky.
L3 – Rača - Vazovova – Ružinov
L4 - obnovenie súčasnej trasy Zriedenie intervalov v súvislosti s obnovením L 9
L5 – súčasná trasa
L6 – Žel.St. Nové mesto – Trnavské mýto – Vazovova – Floriánske námestie – Hl. Stanica. – náhrada za presmerovanú L2, L3 a zrušenú L8 v úseku Trnavské mýto – Hl. Stanica.
L7 - súčasná trasa
L9 – Obnovenie súčasnej trasy
L11 – pôvodná trasa pred rekonštrukciou Tunela. Význam - pre priame spojenie Rače so Šafárikovým námestím (Eurovea, SND)
L12– súčasná trasa
L13 – súčasná trasa
L14 – pôvodná trasa pred rekonštrukciou Tunela Zriedenie intervalov v súvislosti s obnovením L 9. Význam - pre priame spojenie Ružinova so Šafárikovým námestím (Eurovea, SND)
a z Karlovky a Dúbravky ti vypadlo po jednej linke...
Keď už ten tradičný počet 3linky na radiálu aj cez výluku tak takto
L1 : Dúbravka - tunel - Obchodna - Vazovova - Kamenne nám. - nábrežie - Dúbravka (opače L9)
L2 : Zlaté piesky - ŽST Nové Mesto
L3,5,7,11,13,17 bez zmeny
L4 : Karlova Ves - nábrežie - Šafko/Ľ.Štúra - Nám. SNP - tunel - Karlova Ves (opačne L12)
L14 : Nám. Ľ. Štúra - Špitálska - Vazovova - Hl.st. (náhrada z L2 a L8 v úseku Hl.st. - Vazovova)
a v com je to obrovska udalost ? ked boli vo viedni majstraky tak si to nikto ani nevsimol u nas to bude podobne, len bajkalska bude preplnena.. tot vsjo .. a za tych 8 miliard to nestalo ani nahodou ..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Luba1
PS - linka 95 - zmena bola k lepsiemu, teraz obsluzi viac zastavok a poskytuje naozaj dobre spojenie s minimalnym predlzenim cesty