ZASTAVOVANIE NA ZASTÁVKE "RONTGENOVA" (SOLARIS) 1/2
Re #143691 Peon: Ja som tam dnes volal kvôli problémom so zastavovaním na zastávke na znamenie "Rontgenova" (opíšem ďalej). Pani, podľa hlasu asi tá zo včera z TV Bratislava #143649 , bola veľmi ochotná a dobre mi poradila. ?
Potreboval som vystúpiť na Rontgenovej. Včas som stlačil červené tlačídlo "Stop", ale vodič zastavil až na Hálovej. ? Keď som za ním došiel, cez zavretú kabínku som nepočul čo mi hovorí (faktom je, že ešte za jazdy som za ním prišiel, ale na zastávke ju neotvoril, aby sme sa lepšie počuli). Asi mu to nefungovalo alebo si to nevšimol... Dobré staré Sory B9.5 čo pípajú na celý voz a svietia "Zastavíme".?
Prešiel som na druhú stranu a tam som sa ochotnejšieho vodiča spýtal, či mám stlačiť červené "Stop" alebo modré "Dvere" (čosi som tu už o takomto probléme so Solarismi raz čítal). On mi povedal, že to je jedno - lenže červené "Stop" mal v celom buse poprelepované lepiacou páskou ?
Takže správne treba stláčať (tak ako som predpokladal) to červené "Stop". ? Potvrdil to aj dispečing.
Ešte doplním, že obracať sa na infocentrum DPB dá okrem 5950 5950 aj na e-mailovej adrese infocentrum@dpb.sk . Ak na niečo nevedia odpovedať, prepošlú to na zodpovedné oddelenie. A možno tá e-mailová adresa bude onedlho zverejnená aj na www.dpb.sk ?
- nákup a modernizáciu autobusov 10 245 465 €
- dopravné stavby 5 340 840 €
z toho na:
- ET Tunel pod Hradom 1 981 979 € prípravné
a realizačné práce
- Komunikácie a odstavné plochy Jurajov dvor
1 309 108 € za proj. dokument. a vykonané práce
- Električková trať (ET) Vozovňa Krasňany-
Nový záhon 907 854 € za projektovú dokument.
a vykonané práce,
- ET Záhradnícka – zatrávnenie 464 710 € prípravné
a realizačné práce
- Rekonštrukcia meniarne Martanovičova
454 756 € za vykonané práce,
- Rekonštrukcia trolej. vedenia – výjazd z vozovne
Hroboňova 145 141 € za vykonané práce,
- ET Kamenné námestie 33 432 €
- ET Dúbravka (Hanulova – Pri kríži) 31 336 €,
- TT Trnavské mýto za proj.dokumentáciu 4 000 €
- Električková trať Krížna 3 864 €
- TT obratisko Šulekova 3 000 €
- Električková trať Radlinského-Štefanovičova 1 660 €
- modernizáciu električiek 1 669 560 €
- ostatný dlhodobý majetok (kamerový systém do
vozovne Krasňany a do 7 vozidiel MHD, software,
samohasiace zariadenia do vozidiel MHD...) 1 094 947 €
- splátky istiny úveru prevzatého spoločnosťou 881 894 €
- technologické stavby (rozšírenie depa Petržalka,
umývacia linka) 448 896 €
- projekty s príspevkom z EÚ (umyvárne vozidiel
MHD, trolejbusová trať Pražská – Hroboňova,
trolejbusová trať Vojenská nemocnica, lakovňa
TPE Jurajov dvor) 361 058 €
- stavby sociálneho charakteru v rámci realizácie
ozdravných opatrení v oblasti bezpečnosti
a ochrany zdravia 242 134 €
- stavby infraštruktúry 33 890 €
odtahovka sa 90% stara o odtahovanie vozidiel co parkuju na rezervovanych miestach... hlavne ze uz asi 10 rokov maju vsetci plne huby o tom ako chcu zrusit rezervovane miesta na parkovanie... ked im zavola ten kto si rezervoval miesto na parkovanie ze mu tam niekto parkuje (a nikomu okrem neho) nezavadzia, do minuty su tam... ked zavola chodec ze nemoze prejst po chodniku alebo vodic MHD ze nemoze normalne vojst na zastavku, tak sa spravaju ze co chce, co otravuje...
Prečo len pokuty - papuče? Rovno odťahovať veď takýto automobil tvorí cestnú prekážku. ? Neverím tomu, že by bol problém zapojiť do toho mestskú odťahovku, ktorá patrí pod DPB. Vodič by cez vysielačku ohlásil vozidlo parkujúce tesne pred zastávkou, v zastávke, tesne za zastávkou alebo parkujúce takto ako na Jesenského a dispečing by to ohlásil odťahovke, ktorá by prišla na miesto a policajt v nej by už rozhodol či sa jedná o priestupok. Avšak takýto postup by bol asi "príliš" náročný.
Re no.ev.di. #143680 : keby policajti nenosili čiapky iba na okrasu, ale nimi aj nejaký ten rozum zakryli, tak by tam flákali jednu pokutu za druhou
a za 2) keby v rámci "reko" neboli pred pár rokmi vytrhané koľajnice na Štúrovej....
lenže preferovať MHD by muselo najprv chcieť aj vedenie mesta a nie robiť neustále obmedzenia kvôli nejakým nelegálnym pretekom a pod....
Keby existoval dvojkoľajnú úsek aj na Štúrovej a Vajanského nábreží, tak by sa nemuselo skoro nič viesť cez Jesenského, okrem 11,13 a 17. 12 a 14 by boli spojené a teraz cez výluku by mohli 1,4,5,9 premávať cez Šafko obojsmerne, keby tam bola obojsmerná trať, ale to by sa muselo v tomto meste myslieť perspektívne ?
Peon
Re #143691 Peon: Ja som tam dnes volal kvôli problémom so zastavovaním na zastávke na znamenie "Rontgenova" (opíšem ďalej). Pani, podľa hlasu asi tá zo včera z TV Bratislava #143649 , bola veľmi ochotná a dobre mi poradila. ?
Potreboval som vystúpiť na Rontgenovej. Včas som stlačil červené tlačídlo "Stop", ale vodič zastavil až na Hálovej. ? Keď som za ním došiel, cez zavretú kabínku som nepočul čo mi hovorí (faktom je, že ešte za jazdy som za ním prišiel, ale na zastávke ju neotvoril, aby sme sa lepšie počuli). Asi mu to nefungovalo alebo si to nevšimol... Dobré staré Sory B9.5 čo pípajú na celý voz a svietia "Zastavíme".?
Prešiel som na druhú stranu a tam som sa ochotnejšieho vodiča spýtal, či mám stlačiť červené "Stop" alebo modré "Dvere" (čosi som tu už o takomto probléme so Solarismi raz čítal). On mi povedal, že to je jedno - lenže červené "Stop" mal v celom buse poprelepované lepiacou páskou ?
Takže správne treba stláčať (tak ako som predpokladal) to červené "Stop". ? Potvrdil to aj dispečing.