Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: luky1 #143442:
Cize to, aby tunel fungoval dalsich 25 rokov he zbytocna investicia ... To rovno mozeme kaslat na opravu ciest, mostov, budov, vsak je to zbytocna investicia, pockame kym sa rozpadnu a postavime nove resp. budeme zit na lukach. ?
Reply on: S499.1023 #143421:

Tunel samozrejme treba dokončiť, a to čím skôr. Ale niektoré nadštandardné veci (napríklad montáž kamerových systémov) mohli počkať. Rekonštrukcia tunela je veľmi nákladná vec a jej prínos pre samotnú MHD je neadekvátny výške týchto nákladov.
Aj preto som nadobudol dojem, že oprava tunela (vrátane položenia vodovodného potrubia a iných sietí) a jej načasovanie súviseli skôr s výstavbou River Parku ako so snahou mesta pomoct MHD. Tých 400 metrov nových koľají a ušetrenie necelej minúty prejazdového času je dosť málo za tie veľké peniaze, ktoré mesto prostredníctvom DPB za opravu platí ...
Reply on: Valec #143439:
Nezabudaj ze Eurovea nie su len byty.
Reply on: luky133 #143258:
Ale potvrdí sa, že "Klimatizácia je v Bratislave neúčinná.".

Re #143262 Petto: Ak bude Eurovea obsadená tak, ako v poslednej dobe všetky bratislavské novovstavby, tak ani nebude treba nič meniť. Nanajvýš tak zmeniť zastávku o ulicu vedľa aby sa nepovedalo.

Re #143312 Martin Fundárek: Naviac, ako už je v Bratislave zvykom, pracujú v pevnom režime. ?

Re #143354 Mischo1: O čo je Tedom ekologickejší ako CNG Karosa?

Re #143362 Peon: Zaujímavé, ja som kartou mBank platil PCL ako na predaných miestach, tak aj prostredníctvom internetu a nikdy žiaden problém nebol.

Re #143400 luky1: Jasné, mali by ten tunel nechať tak a tie znížené financie použiť niekde inde zmysluplnejšie. Napríklad rozobrať aj trať v Dúbravke a na Krížnej.

Re #143401 no.ev.di.: Na Špitálskej sa vymenila komplet trať pred 20timi rokmi. Máš pocit, že by to mali robiť častejšie?
Reply on: kecho #143323:
Re #143255 Lubomir: Re #143243 Lubomir: K týmto Vašim príspevkom by som len dodal, že podľa kuloárnych informácií R. Kadnár už v DPB nepracuje, takže myslím, že spájať ho s posledným tendrom, ktorý vyhrala firma SOR, už nemá zmysel...
Reply on: Majo #143428:
Pred zmenou linkoveho vedenia v Kosiciach, ktora mala vstupit do platnosti v auguste 2008, bolo pocut hlasy typu "Naco nam bude polhodinovy interval. nam staci hodinovy, len aby linka isla priamo na stanicu."
Reply on: 810zssk #143279:
Ty sa nauč čítať prosím ťa.
Ad 1 - nájdi kde tam píšem, že SOR-y sú nespolahlivé a z 92 kusov vozov je katastrofa, že jeden je odstavený.
Ad 2 - Hovoríme o prvej dodávke SOR-ov! V prvej sérii nám prišlo 92 vozov???
Reply on: 810zssk #143418:
Zaujímavé. Ja mám účet AJ v mBanke, kopa ľudí okolo mňa má účet LEN v mBanke a o žiadnych problémoch som ešte nepočul. Nepriťahuješ ty problémy ? ?
Reply on: no.ev.di. #143401:
Prečo potrebuješ rekonštruovať trať na Nemocenskej, keď je v poriadku? Len tak z princípu ? ?
http://www.devinskanovaves.sk/buxus/docs//vyhlasky/vyhlaska38.pdf

zaujímavé - ide o zámer postavenia obchodného centra medzi Presskamom a Devínskou Novou Vsou... v uvedenom dokumente je v podmienkach zainteresovaných subjektov pri MČ Devínska Nová Ves uvedené
(v skratke)
- rozšíriť Eisnerovu ulicu v určitej dĺžke na 4 jazdné pruhy
- napojiť OC na regionálnu a integrovanú železničnú dopravu
- tretia strana má zabezpečiť vypracovanie návrhu železničnej zastávky
- realizácia zastávky má byť riešená podchodom, čo umožní pešiu dostupnosť aj poza železničný násyp a následnú dostupnosť cesty ulice Vápenka, čo umožní vybudovanie a zastavovanie spojov liniek mimo intravilán DNV (také tušim už nie sú)...
Mischo1:Tak to už by sa mohli rovno sťažovať aj ľudia čo cestujú L65.Tá ma teda pekne na nič interval.V špičke 3x za hodinu je žalostne málo na to koľko ľudí ňou cestuje.A mimo špičky to tiež stojí za jedno velké h***o! Natrieskaný autobus že sa tam nemáš anio kde držať ? a ešte aby som nezabudol Krasňany v poslednom čase vypravujú na 65 SORky BN 9.5 ? zase teda kapacitné oslabenie.Verím,že sa raz konečne dočkáme pohodlného cestovania v našom "Litle Pig City" ☺ ☺ ☺
Reply on: luky133 #143429:
haha.... "minibus sa už kratších intervalov nevie dočkať" - drb - fotka a cez ňu imhd.sk...

ehm? pýtali sa vôbec?
Reply on: Emo #143425:
Keď otvoria Euroveu , tak význam 133 sa oveľa zväčší . Ak sa ešte otvorí aj elek. tunel,tak nebude už toľko súbehu 133 s elinami.
Reply on: Mischo1 #143424:
Teda to som ešte nezažil, aby sa niekto sťažoval na KRÁTKY interval. Tá (Karlove)šťanka už asi fakt nevie, čo od dobroty. ? ?

Re #143426 Ike: Začína???
Reply on: Mischo1 #143424:
Neplánuje DPB rovno zriadiť e-mail karlovaves@dpb.sk ? ?
Reply on: Mischo1 #143424:
človek začína mať pocit, že 100% vlastníkom DPB nie je mesto Bratislava ale MČ Karlova Ves
Reply on: no.ev.di. #143413:
Keď už, tak 133 by mala zmysel iba v trase Ovsište - Šafko/Nový Most.
V karloveských novinách bol v rubrike Bútľavá vŕba uverejnení článok ako sa jedna karlovešťanka sťažuje na L135 že má krátky interval a na zástavku Kuklovská 44 že je v nezodpovedajúcom stave.
Odpoveď z DPB: Ďakujeme čitateĺke KV novín za oba podnety. DPB obe požiadavky vyhodnotí, pričom sa pokúsime nájsť vhodné riešenie a vyhovieť nielen pani čitateľke ale všetkým karlovešťanom, ktorí využívajú obľúbené minibusové linky 35/135.
V prípade grafikonu na L135 musíme nájsť vhodnýčas na povinnú prestávku, ktorú musí mať vodič na danej linke. Na zastávke Kuklovská 44 preveríme vlastnícke vzťahy a možnosť úpravy zastávky tak aby bola čo najkomfortnejšia pre cestujúcich. Tešíme sa na ďalšie podnety čitateľov KV novín na zlepšenie MHD v našej mestskej časti.

Z toho mi vyplíva že o pár týždňov tu budeme mať posilnenú 35/135 o jeden ďalši minibus. ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.