Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Lubomir #143255:
#94306 .
Reply on: Mikimaus #143250:
Ano dusoval... byvaly riaditel DPB p. R. Kadnar... A vraj ze je to nefer a podraz. ?
Reply on: Majo #143252:
oficialne nebol vyhlásený víťaz , to bol iba únik informácií
Reply on: aquila #143251:
Cena je cena , ale som veľmi zvedavý ako budu vyzerat po 8-10 rokoch CapaCity a ako SOR NB 18 - podľa mňa ten druhý už bude na rozpadnutie 😃
Reply on: Jezo #143249:
Až terazky? Však som mal dojem, že oficiálne je to známe už minimálne mesiac (a neoficiálne už pár rokov)...

Re #143243 Lubomir: Na 435-ky zatiaľ nemá DPB zakúpené nové rámy.

Re #143242 no.ev.di.: Na Kapucínskej o vyzerá asi dosť pusto, keďže momentálne tam električky nejazdia.

Re #143239 Renique: Vydrž do volieb, ak nebude pri moci Cap, budú dlhodielske kortešačkové linky typu 133 zrušené (resp. zredukované do podoby, aká je naozaj potrebná), ušetria sa vozokilometre a lepšej MHD sa dočkajú aj iné MČ ako Karlova Ves. Samozrejme, tento príspevok nesmieš brať vážne, lebo aj ja som jedným z tvorcov iMHD, ktoré je podľa Gardenera zlé, škaredé a zavádza verejnosť. ?

Re #143237 no.ev.di.: Teraz je 17 možno prázdna, lebo je výluka a všetky elek3čky chodia na nábrežie. Ale uvidíš, že po skončení výluky opäť nebude.
Reply on: Mikimaus #143250:
SOR by mi nevadili .. vsak ked si zoberieme, ze za 19 mega mame 40 capacity a za 27 mega mame 100 SORiek.. tak sme mohli mat za tu istu sumu cca 170 klbovych SORiek ... t.j. tych 30 SORiek navyse by pomohli doprave urcite viacej ..

aj tak je bordel, ze je v BA tolko druhov busov ..
Reply on: Jezo #143249:

Výberová komisia po analýze súťažných podkladov rozhodla, že dodávateľom autobusov bude uchádzač, ktorý ponúkol najnižšiu cenu čiže SOR Libchavy..... Nedusoval sa svojho casu Branko mze NIE cena mALE kvalita bude rozhodujuca pri kupe vozidiel pre DPB? Dokonca sa niekto svojho casu dusoval ,ze preco si vsetci myslia ze SOR vyhra, lebo ho predsa nepreferuju
? ?
Reply on: enge2 #143202:
Prepáč ale linka 67 je po prečíslovaní linka 84 a žiadna 184-ka...než ju prečislovali tak premávala do nejakej +-cca 21:00...
Reply on: Ike #143244:
Prosím už ŽIADNE ĎALŠIE NÁVRHY LINKOVÉHO VEDENIA ELEKTRIČIEK v BA ❗ ❗
Toto sa tu rozoberalo už tisíce krát a všetko k veci už bolo veeeľa krát napísané a vyargumentované. A Nie len od Duča ale aj iných šotodetí.
Reply on: no.ev.di. #143242:
Už by si mohol upustiť od tvojej dunčoiovskej metódy bádania, obuť si zimné boty, čiapku, skontrolovať, či máš električenku, dať bundu, zobrať papierový zápisník, ceruzky, pero a robiť terénny výskum...

Tých linkových návrhov si tu už dal požehnane,tak nech je aspoň jeden poriadny na základe reálnych čísel 🙂
Aj tak je to vtipne... pred nejakym casom, je to uz asi dva roky som tu vtedy napisal, ze tender na nakup klbovych autobusov vyhra firma SOR... Vtedy sa proti tomu ohradil sam Robert Kadnar... a ako to dopadlo ? ?

Kedy a kde z tendrovych podmienok vypadli pocty dodanych kusov daneho typu ? Ved sor tych klbakov zatial vyrobil len malinko... dva prototypy, par primestskych pre veoliu, nitrianske, presovske a ma zazmluvnenu Prahu, kde ale neviem, ci uz vobec nejake dodali...

Co mam informacie, tak uz vsetky nitrianske absolvovali reklamacie u vyrobcu... to sa mame na co tesit.

A to nehovorim o fakte, ze plynove NB Sorky na CNG zatial neexistuju v klbovom prevedeni a mam dojem, ze som nevidel este ani plynovu 12ku.

Takze ak bude aj treti tender, pojde o dalsi typ od ineho vyrobcu... pekne...

A na zaver otazka... nevie niekto, sko to vyzera s tou GO Ikarusov 415ok ? Budu sa robit aj 435ky ?
Reply on: Mike #143241:
a na Kapucínskej to vyzerá ako? snažím sa spraviť nejaký návrh linkovania električiek s intervalom 8//15 ale neviem kadiaľ smerovať k tým trom celotýždenným linkám tú štvrtú posilovú, či cez nábrežie alebo tunel...
Reply on: no.ev.di. #143237:
Tak ale ráno z Ľ.Štúra smer K.Ves chodí tak 20 ľudí na spoj, lebo to máš proti prúdu a navyše je tam superhustá frekvencia el. Za to ja čo vídavam L17 okolo 7:30-8:00 ako prichádza na Kamenné z Karovky tak všetky miesta na sedenie obsadené plus minimálne toľko isto ľudí aj stojí ale to už veľké grupy vystúpili pod Mostom a na Jesenského...
Reply on: Renique #143239:
a aj cez víkendy sa myslím, že robí v logistickom parku... vtedy by tie preklada odchodov L65 na ZP a do Rače padli vhod, nakoľko mi je úplne jedno či pôjdem cez Raču alebo Zlaté piesky do mesta a následne do Petržalky. Kedysi som tam brigádoval ale poväčšinou cez víkendy, takže som mal k dispozícií akurát tak L65
Reply on: Ike #143233:
určite by nebol prázdny....samozrejme že by nebol úplne natrieskaný, ale aj tam bývajú ľudia čo chodia z poobedných šícht ?
Reply on: S499.1023 #143217:
Že aby k vlakom Nitra - Radošina nadväzovali autobusové spoje (Topľčany-) Radošina - Piešťany.

Re #143219 S499.1023: Aj tak by mohlo byť. 🙂 Mne to nejak žily netrhá, celá debata vyplynula z toho, že du.nč.ov nápad bol označený za sprostosť.
Reply on: Mike #143236:
v L9 vraj áno ale odkedy existuje L133 tak L17 využívajú akurát tak z Vinohradov po centrum... na tom niečo pravdy bude lebo videl som už neraz poloprázdnu L17 vychádzať z Nám. Ľ. Štúra na smer Karlova Ves a tiež nie 2x vyťaženú v opačnom smere...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.