Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: luky1 #143442:
1) Pravdepodobne ti je známe, že výstavba salámovou metódou s rozdeľovaním lobbného v niekoľkých kolách je najdrahšia. 2) Eurovei by bolo srdečne jedno aj keby bol tunel zrušený a zasypaný.
Reply on: Valec #143447:


Tunel si pamätám ešte z čias, keď ním nejazdili električky, ale napr. bus 39 a IAD, preto ma zaujíma všetko, čo sa okolo neho deje. Nemám žiadne pochybnosti o tom, že jeho komplexná rekonštrukcia bola nevyhnutná. Otázne je, či sa to nedalo urobiť lacnejšie, v štandardnejšom prevedení, či niektoré nie práve najnutnejšie veci (napr. kamery a pod.) nemohli počkať do budúcich rokov a ušetrené prostriedky použiť tam, kde je ich treba viac.
Reply on: Valec #143446:
Ja som narazal najma na to ze tam bude NC 😉
Reply on: Valec #143446:
Ešte jedna presklenná prázdna búda straší pri letisku za Galanom....
Reply on: Petto #143420:
L133 by som podporil, keby sa z nej stala trošku racionálnejšia linka. Dokonca by som nenamietal keby sa pri 12min intervale na
u výlučne nasadzovali Solarisy a na L96 by boli výlučne klbáky. Ale musela by robiť iné spojenie ako "Záhradníkovo" - centrum, teda počas výluky by mohla riešiť aj spojenie Ovsište - Šafárikovo nám., keďže je dosť možné, že sa L95 interval predĺži. Navyše, má prísť 10 Tedomov, tak tie ak pôjdu na L133, môžu suplovať z časti L95 a tiež spojenie KV - Petržalka. Najlepšie by bolo keby bola na Štúrovej a nábreží dvojkoľajná trať a nie len jednosmerka, vďaka ktorej sa musia točiť 11,12,13 a 14. Navyše by namiesto 12 a 14 mohla byť len jedna linka, ako kedysi aj bola. Od existujúcej trate na Šafku by sa potom napojila trať na EUROVEU s pokračovaním na Vlčie hrdlo a Vrakuňu, príp. AS - Karadžičova a pri Steine by sa napojila na existujúcu trať.
Reply on: luky1 #143442:
Keby si sa aspoň trochu zaujímal o vec, tak by si vedel, že tie nadštandardné veci boli podmienkou toho, aby sa vôbec nejaká rekonštrukcia (a ako luky133 dobre podotkol, tak sa robí reko celého tunela a nie len trate) mohla robiť. ?
Reply on: 810zssk #143441:
Však kto hovorí len o bytoch. Pozri napríklad taký Digital Park, na koľkých oknách ešte ani igelity neotrhali. O tej veži pri ŽST Nové mesto ani nehovorím, tam som jakživ nikoho v okolí nevidel (jedine dnes tam dvaja chlapíci odhadzovali sneh z parkoviska). A samozrejme mohol by som pokračovať.
Reply on: Majo #143444:
Rekonštrukciu nepotrebovala len trať, ale celý tunel nie? ?
Reply on: luky1 #143442:
Lenže trať v tuneli si už rekonštrukciu vyžadovala (a bola v horšom stave, než trať v Dúbravke), a to bez ohľadu na to, či sa v jej okolí stavia River Park alebo nie.
Reply on: luky1 #143442:
Cize to, aby tunel fungoval dalsich 25 rokov he zbytocna investicia ... To rovno mozeme kaslat na opravu ciest, mostov, budov, vsak je to zbytocna investicia, pockame kym sa rozpadnu a postavime nove resp. budeme zit na lukach. ?
Reply on: S499.1023 #143421:

Tunel samozrejme treba dokončiť, a to čím skôr. Ale niektoré nadštandardné veci (napríklad montáž kamerových systémov) mohli počkať. Rekonštrukcia tunela je veľmi nákladná vec a jej prínos pre samotnú MHD je neadekvátny výške týchto nákladov.
Aj preto som nadobudol dojem, že oprava tunela (vrátane položenia vodovodného potrubia a iných sietí) a jej načasovanie súviseli skôr s výstavbou River Parku ako so snahou mesta pomoct MHD. Tých 400 metrov nových koľají a ušetrenie necelej minúty prejazdového času je dosť málo za tie veľké peniaze, ktoré mesto prostredníctvom DPB za opravu platí ...
Reply on: Valec #143439:
Nezabudaj ze Eurovea nie su len byty.
Reply on: luky133 #143258:
Ale potvrdí sa, že "Klimatizácia je v Bratislave neúčinná.".

Re #143262 Petto: Ak bude Eurovea obsadená tak, ako v poslednej dobe všetky bratislavské novovstavby, tak ani nebude treba nič meniť. Nanajvýš tak zmeniť zastávku o ulicu vedľa aby sa nepovedalo.

Re #143312 Martin Fundárek: Naviac, ako už je v Bratislave zvykom, pracujú v pevnom režime. ?

Re #143354 Mischo1: O čo je Tedom ekologickejší ako CNG Karosa?

Re #143362 Peon: Zaujímavé, ja som kartou mBank platil PCL ako na predaných miestach, tak aj prostredníctvom internetu a nikdy žiaden problém nebol.

Re #143400 luky1: Jasné, mali by ten tunel nechať tak a tie znížené financie použiť niekde inde zmysluplnejšie. Napríklad rozobrať aj trať v Dúbravke a na Krížnej.

Re #143401 no.ev.di.: Na Špitálskej sa vymenila komplet trať pred 20timi rokmi. Máš pocit, že by to mali robiť častejšie?
Reply on: kecho #143323:
Re #143255 Lubomir: Re #143243 Lubomir: K týmto Vašim príspevkom by som len dodal, že podľa kuloárnych informácií R. Kadnár už v DPB nepracuje, takže myslím, že spájať ho s posledným tendrom, ktorý vyhrala firma SOR, už nemá zmysel...
Reply on: Majo #143428:
Pred zmenou linkoveho vedenia v Kosiciach, ktora mala vstupit do platnosti v auguste 2008, bolo pocut hlasy typu "Naco nam bude polhodinovy interval. nam staci hodinovy, len aby linka isla priamo na stanicu."
Reply on: 810zssk #143279:
Ty sa nauč čítať prosím ťa.
Ad 1 - nájdi kde tam píšem, že SOR-y sú nespolahlivé a z 92 kusov vozov je katastrofa, že jeden je odstavený.
Ad 2 - Hovoríme o prvej dodávke SOR-ov! V prvej sérii nám prišlo 92 vozov???
Reply on: 810zssk #143418:
Zaujímavé. Ja mám účet AJ v mBanke, kopa ľudí okolo mňa má účet LEN v mBanke a o žiadnych problémoch som ešte nepočul. Nepriťahuješ ty problémy ? ?
Reply on: no.ev.di. #143401:
Prečo potrebuješ rekonštruovať trať na Nemocenskej, keď je v poriadku? Len tak z princípu ? ?
http://www.devinskanovaves.sk/buxus/docs//vyhlasky/vyhlaska38.pdf

zaujímavé - ide o zámer postavenia obchodného centra medzi Presskamom a Devínskou Novou Vsou... v uvedenom dokumente je v podmienkach zainteresovaných subjektov pri MČ Devínska Nová Ves uvedené
(v skratke)
- rozšíriť Eisnerovu ulicu v určitej dĺžke na 4 jazdné pruhy
- napojiť OC na regionálnu a integrovanú železničnú dopravu
- tretia strana má zabezpečiť vypracovanie návrhu železničnej zastávky
- realizácia zastávky má byť riešená podchodom, čo umožní pešiu dostupnosť aj poza železničný násyp a následnú dostupnosť cesty ulice Vápenka, čo umožní vybudovanie a zastavovanie spojov liniek mimo intravilán DNV (také tušim už nie sú)...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.