Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #143387:
Možno by to mohlo byť aj takto:
Príklad:
L50: OD Slimák - AS Mlynské Nivy - Wustenrot - Landererova - Most Apollo - EU - Bulíkova - Šustekova - Mlynarovičova - Farského (odtiaľ by išla smerom na Starý most, pri štadióne Artmedia by odbočila na Krasovského ulicu) a odtiaľ ku Auparku.
(myslím, že tak nejako premávala aj počas maratónu.)

L78: Čiližská - Mlynské Nivy - Wustenrot - Malá scéna - Šafárikovo nám. / Nová budova SND

L95: Vyšehradská - Nám.Hraničiarov - Farského - Krasovského (tak ako L50) - Nový most (L70) - Šafárikovo nám. ?
Reply on: no.ev.di. #143401:
Toho roko sa tusim Branko vyjdaril, ze sa nebude rekonstruovat nic..len Tunel sa dorobi... ?
Re #143402 Solider: Neboj Trnavske a ani Hl St. nebude existovat (zavolaju Davida C.) a Branko posle k stadionu na tie 2-3 tyzdne medvede a vsetko z DD, aby sme sa ukazali hypersuper ? ? ?
Reply on: no.ev.di. #143401:
Hlavne by ma zaujímalo, prečo ešte stále nebol rekonštruovaný električkový terminál Trnavské mýto, keď už v podstate o rok a pár mesiacov tu máme MS v hokeji, tak fajne im tu ukážeme, čo sme zač 🙂 rozostavaná hlavná stanica, bordel v doprave, špinavé a rozpadnuté zastávky!! Thumbs up!
Reply on: luky1 #143400:
veru... mňa by veľmi zaujímalo kedy sa plánuje rekonštruovať trať na Hlavnú stanicu a tiež trať na Krížnej a Špitálskej. Pokiaľ viem, tak na Špitálskej nebola výluka riadne dlho. Dokonca neviem či nie až 2x nebola taká situácia, že všetko z Obchodnej muselo premávať cez Špitálsku. Trať na Hlavnú stanicu by bolo najlepšie rekonštruovať spolu s prestavbou Predstaničného nám., lebo sa môže meniť výškové položenie električkovej trate a možno bude aj mimoúrovňové križovanie so Šancovou, takže to bude určite rozsiahlejšia robota.
Reply on: Solider #143399:

Dobre, nechajme to, máš pravdu, JaT nie sú povinní ničím prispieť. Mňa iba mrzí, že zo značne skráteného rozpočtu na MHD v roku 2010 veľká (neskrátená) časť ide práve na dokončenie opravy tunela, okrem iného aj na úkor vypísania tretieho tendra a nákupu nových autobusov, či rekonštrukcie električkových koľají na iných úsekoch.
Reply on: luky1 #143398:
Prečo by mali prispieť na opravu? Ty čo berieš? Ty by si nebodaj susedovi zaplatil rekonštrukciu bytu?
Reply on: TICGER #143392:


Tunel je jednou zo vstupných brán k River Parku. Preto rečičky o tom ako veľmi sa ušetria prevádzkové náklady DPB sú iba pláštikom na zakrytie faktu, že z generálnej opravy tunela (vrátane položenia vysokotlakého vodovodného potrubia) za mestské peniaze bude mať úžitok hlavne JaT a jeho klienti. Vie niekto, či JaT prispeli nejakou čiastkou na túto opravu?
Reply on: Solider #143395:
A prečo potom píšeš o skúsenostiach s petržalskou samosprávou? A s novomestskou samosprávou máš aké skúsenosti?
Reply on: Solider #143395:
Ale v tom príspevku to bolo myslené na ich myšlienkove pochody, nie na to, či ja osobne s nimi mám nejaký problém.
Reply on: S499.1023 #143393:
Veď to viem, preto mi ostáva len priestor na veľké reči ? A osobné skúsenosti? Som rád, že žiadne. Stačia mi skúsenosti s novomestskou samosprávou ?
Reply on: kecho #143374:
K tej poslednej vete - ti hrabe?
Reply on: Solider #143368:
No tak to máš smolu. Zatiaľ o nej, naopak, nemožeš rozhodovať ty ? . A aké máš ty osobne skúsenosti s petržalskou samosprávou?
tá minuta je úplne super , s bude to nenormálna úspora času , hlavne keď oproti štandardnému prejazdu sa na konečnú v dúbravke , práve kvôli stavu trate dostane o 5 min. neskôr ako to bolo v minulosti.
Reply on: 810zssk #143366:
Aký máš s tou bankou problém?
Reply on: no.ev.di. #143363:
Sorry, myslel som, že hovoríš o odbočení pri TPD. ?
Reply on: TeBeCe #143388:

... a možno to zniženie prevádzkových nákladov bude spočívať v tom, že sa koľaj v tuneli zatrávni, a ta tráva bude mariška ? ?
Reply on: Majo #143386:
ale mozno na tom nieco bude, kedze v tuneli podla BZ postavili 400 m kolajoveho zvrsku. to znamena, ze tunel skratili na polovicu ? ?
Reply on: enge2 #143378:
? L50 robí vláčiky, viac chodí nepresne ako presne, L94 má celkom krátku trasu a nemá kde ani nabrať nejaké veľké meškania, akurát by sa veci ešte zhoršili keby sa toho stalo. Odporúčam vôbec nehýbať s linkami ktorých sa to netýka. Teda pracuj len s L50,78 a 95. Ja osobne by som okrem zmeny trás sa snažil dať do pozornosti aj iné možnosti cestovania, napr. L88 alebo L68 sa odviezť k 202/205/206/207/208, ktoré idú na Rajskú, resp. Špitálsku (ak sa jedná o ľudí čo chodia L95 + električkou cez Špitálsku), L95 to bude ma jednoznačne na zachádzku takže treba počítať s tým, že ľudia budú hlavne využívať klasické linky cez most Apollo a Nový most, ak nie je cieľom ich cesty okolie Šafka. Napr. na Kamenné nám. sa neoplatí počas výluky chodiť ľuďom z Ovsišťa na L95, keď majú v Ovsišti L68 a 88, ktoré ich odvezú k trolejbusovým linkám, kt. idú do centra.
Reply on: luky1 #143381:
Umožní nasadiť na každú linku v priemere asi tak o 0,1 električky menej. ? Takže ich tam bude toľko isto ako teraz a neušetrí sa tým nič, akurát vodiči budú mať na konečnej prestávku o minútu dlhšiu. Keď tu chce niekto znižovať prevádzkové náklady výpravou menšieho počtu električiek, nech konečne zavedie FUNKČNÚ preferenciu...
Reply on: toldo #143382:
Na to je moja linka 100!!! 😃

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.