Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #143290:
Mne je to fuk..ja len VRAVIM ,co vraveli sudruhovia z DPB...a aka je realita tzn. ze ONI by si mali prestudovat zakony, skor nez nieco povedia! ?
Neviete niekto prosím, kde v BA sa nachádza Hattalova ulica a ako sa tam dostanem z Petržalky? ?
Reply on: Emo #143310:
Z mojho pohladu jedinou cestou je prekladka trate tak aby ta stanica bola niekde v centre obce.. lenze to dnes len tazko presadis (kvoli financiam aj preto ze by dotknute osoby protestovali)..
Reply on: no.ev.di. #143313:
Spomínal niečo v tom zmysle, že jediné regionálky na Slovensku, ktoré majú zmysel sú Trenčín - Chynorany a Spiššká Nová Ves - Levoča.
Reply on: S499.1023 #143305:
a ty si bezchybný,že? všetko si pamätáš... vieš komu môžeš hovoriť ? ja si nespomínam, že by si 48h nazad niekde spomínal konkrétne, ktoré trate by si rušil... ani tu nevidím nikde taký príspevok. Radšej namiesto toho aby si pindal ešte v ďalších piatich príspevkov, môžeš napísať jeden k veci bez toho aby si hodnotil čo a ako dlho viem v hlave udržať.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: kecho #143247:
Tie semafóry sa mi zdajú dosť zle nastavené. Dĺžka cyklu je neprimeraná tomu, že jazdná doba cez úsek je cca 20 sekúnd. Dosť to zdržuje. Podľa môjho názoru stačila značka "Daj prednosť v jazde protiidúcim vozidlám", semafóry sú zbytočné.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Emo #143308:
Budeš sa čudovať, ale 174 i dolná časť 172 boli postavené práve pre nákladnú dopravu. Konkrétne 172 kvôli napojeniu železiarní v Podbrezovej na železničnú sieť a 174 kvôli prepojeniu hút v Tisovci a železiarní v Podbrezovej a Hronci.
173 vznikla najmä kvôli tomu, že východ Slovenska a Podkarpatskú Rus so zvyškom štátu spájala jediná železnica a tá ešte k tomu bola v súkromných rukách.
Reply on: Solider #143309:
Nečítaš. Treba najprv rozmýšľať ako zatraktívniť železnicu. Spôsoby som už načrtol v diskusii, nájdi si ich sám.
Reply on: Emo #143307:
A budeš platiť premávku tých prázdnych alebo poloprázdnych vlakov ty, alebo kto?
Reply on: S499.1023 #143297:
A zober si napr. trate 172, 173, 174 o ktorých sme vraveli. Tie asi neboli stavané primárne pre nákladnú dopravu, lebo ako si sám spomenul, vzhľadom na sklonové pomery tam nákladná doprava nie je nejako veľmi možná.
Reply on: S499.1023 #143297:
Áno, v tomto som strašný šotouš, priznávam bez okolkov. ? Mám železnicu rád, preto vždy, keď sa hovorí o rušení tratí, začnem najprv uvažovať o tom ako ich zachovať. ?
Reply on: ufo #143284:
"Stačí pozrieť, koľko je v Rakúsku tratí bez osobnej dopravy - ďaleko viacej ako na Slovensku."

Tak ono Rakúsko je aj ďaleko väčšia krajina. ?
Reply on: no.ev.di. #143299:
Ak nie si schopný udržať v hlave informáciu 48 hodín ani vyhľadávať, tak užívaj 5 litrov rybieho tuku denne. Ja ti nebudem každý deň opakovať to isté. Ja nechápem, čo robíš na VŠ.
Reply on: 810zssk #143289:
ved zivotnost busu je 12, takze to uz je skoro na konci planovanej zivotnosti
Reply on: S499.1023 #143220:
niekedy clovek uprednostni aj prechadzku, ja som to tak robil v jednej dedine 2,5 roka ? ale to som robil len ked som mal vela casu, bolo pekne pocasie a busy tam chodili len v dost blbych casoch. Samozrejme v pripade potreby som siahol po IAD
Reply on: Emo #143272:
zabudni na to. Ked tam posles minibus, to mozes rovno posielat minibusy z kazdej dediny do okresneho mesta a usetri sa cas na cakani a prestupovani. A celkom urcite to vyjde drahsie, ako autobus cez dedinu.
Reply on: Ik #143270:
Tie SORy boli zatial to najspolahlivejsie co sa do DPMB kupilo, a na svoju dobu boli aj dost hospodarne - nehovoriac uz o pomerne nizkej cene. Ze maju rozpacity dizajn je druha vec, ale vsetko je to o peniazoch.
Reply on: Emo #143282:
vtedy bola ina doba. Kazdy musel pracovat, kedze na dedine moc roboty nebolo (mali sukromnici neexistovali), vacsina ludi musela dochadzat za pracou do vacsich miest. Nehovoriac o tom, ze tam bolo podstatne viacej ludi v produktivnom veku, kedze platove rozdiely medzi BA a strednym slovenskom boli vyrazne mensie a uz vobec sa nedalo ist pracovat do zahranicia.
Auta boli v pomere k platom podstatne drahsie a tazsie sa zhanali ako teraz (navyse po 89.) vela ludi povazovalo vozenie sa autom za vec prestize. Okrem toho pri dochadzani viacrych ludi sa financne oplati viac auto ako VHD pri sucasnych cenach cestovneho a pohonnych hmot (pokial si doma nechovas trojlitorvy benzin)
Reply on: S499.1023 #143297:
ktoré lokálne trate na Slovensku majú podľa teba zmysel?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.