Predstav si, že máš obec A, ktorá má zastávku vzdialenú 3km od intravilánu (kde existuje spojenie do regionálneho centra)... a že od obce A sa nachádzajú ďalej obce B a C, ktoré nemajú vlakové spojenie, ale majú autobusové spojenie na linke C-B-A-regionálne centrum...
V prípade, že si autobusové spojenie upravil na C-B-A-A,zast. a ponechal vlakové spojenie A-RC s tým, že by bolo na úrovni (do komfortu), bola by to stále blbosť?
Vie mi niekto vysvetlit preco nasi revizori ani v roku 2010 nemaju platobne terminaly? Dnes som bol svedkom delikatneho stretnutia revizora s turistami, ktori sice priznali ze si ani nezamyslali stiknut listok, ale ked na nich vyvalil ze im nevezme kartu tak z ich pohladu bolo mozne vycitat ze pochopili do akej prdele dosli ?
Stále? Čo si ja pamätám, tak jazdila ako L84 pred septembrom 2005, teda v pracovné dni od 6:00 do cca 20:00 a neviem či v začiatkoch nie aj v sobotu dopoludnia.
tak tak pamatam si ako zriadili 67 v tej dobe to bola linka pre EU ako je teraz L184 akurat chodila cez tyzden stale ? . uz sa mi ale reagovat radsej nechcelo
"okrem toho, L67 neexistovala za premávky L27 do Ovsišťa. Existovali linky len v takomto zoskupení 27+28+104, 28+67+104 a 83+88+84."
Tak to sa pekne mýliš. Existovali súčasne 27+28+104, 27+28+67+104, 28+67+83 a potom už prišlo len prečíslovávanie.
A by si sa čudoval, koľko ľudí z Wolkrovej chodí na zastávku Rusovská cesta.
Re #143073 TeBeCe: Si si tým nejaký istý. ? Ale je to menšie zlo ako primátor BA.
Re #143138 Ike: Neboj, ja to tu niekomu zo ŽSR aj zo ZSSK doporučím. ?
Zákazníkovi odpisovať nebudem, nakoľko príspevkov tu už bolo dosť. ?
Dnes už netuším, o obehy som sa prestal systematicky zaujímať po začatí likvidácie železníc (2003). Ale súpravy 754+2xBymee boli bežné už predtým najmä na ramenách Zvolen-Kremnica-Vrútky, či BB-Vrútky. Naposledy som tam takýmito súpravami cestoval tuším v lete 2008.
Ten koncept existuje a volá sa (napríklad) parkovisko & úschovňa bicyklov & nepodporovanie súbežnej autobusovej dopravy. Treba však zvážiť, kde to má zmysel. Ak tá 5 km vzdialená dedina má 20 obyvateľov, tak to asi veľmi nepomôže
Tiež je dôležité, kam ten vlak ide. Ak ide zase na okraj mesta, kde nič nie je (ani prípoj), tak sú predchádzajúce snahy nanič.
"1. Nastupujú napríkald na metro smer Leopoldau, aj keď sa nachádzajú v MČ Leopoldau. V MČ Leopoldau sú 3 stanice, ale "Leopoldau" je len jedna (konečná)."
Ale toto nemôžeš aplikovať na Bratislavu, lebo tu máš v jednej MČ x konečných. Príklad Petržalka: Aupark, Ovsište, Kúpalisko Matador, Kopčany, Prokofievova, Holíčska, Jasovská, Vyšehradská, Antolská, Vozovňa Petržalka. Preto vždy musí byť aj názov MČ (snáď okrem Vozovne Petržalka, tam je to jasné). ?
Plus ak by sa zaviedli zmieňované rýchliky BB-KE (v takte), tak by sa museli zaviesť aj prípojné Os. Lebo rýchlik stojí iba vo významnejších staniciach a ľudia z tých menej významných by tiež mali mať možnosť dostať sa na rýchlik
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk