Reply on: S499.1023 #143121:
Dnes už netuším, o obehy som sa prestal systematicky zaujímať po začatí likvidácie železníc (2003). Ale súpravy 754+2xBymee boli bežné už predtým najmä na ramenách Zvolen-Kremnica-Vrútky, či BB-Vrútky. Naposledy som tam takýmito súpravami cestoval tuším v lete 2008.
zakaznik
Na druhej strane, trať do Radošiny patrila medzi tie, kde sa to zmeniť dalo. Stačilo by dať zvýšiť kultúru cestovania, urobiť takt a prípoj do Piešťan.
____________________________
Re #143175 Mike: Nie že by som bol nejaký expert na viedenskú MHD, ale čo som si všimol, tak tam to je tak, ako si to ja predstavujem. ?
1. Nastupujú napríkald na metro smer Leopoldau, aj keď sa nachádzajú v MČ Leopoldau. V MČ Leopoldau sú 3 stanice, ale "Leopoldau" je len jedna (konečná).
2. A tiež mnoho konečných sa volá jednoducho podľa ulíc, ale na transparenty nedávajú názvy oblastí.
Naopak, ja sa to snažím zjednodušiť pre cestujúceho... Ja to posudzujem ako nebratislavčan (tvrdíš, že to má byť aj/najmä) pre nebratislavčanov. Ja sa pri svojej ceste ZÁSADNE orientujem podľa zastávok ako bodov v sieti a málo ma zaujímajú nejaké názvy oblastí, alebo MČ. ?
Keď sa chceš na to pozrieť ako cudzinec, tak sa zamysli nad tou Viedňou, ako si plánuješ cestu... Zoberieš si Verkehrslinienplan... Podľa zastávok zA - zB - zC, alebo podľa nejakých oblastí?
? Práve naopak, ak by som si tam vo Verkehrslinienplane pozrel, že mám ísť električkou smerom do bodu "Astronomischstr.", vyhľadám na zastávke CP linky, kde je uvedená ako konečná "Astronomischstrasse"... A teraz mi príde eletrička s cieľom "Rosenau", tak si asi poviem, že WTFIT? ? ? ?
Ale ako som písal, obe majú svoju logiku a asi sa nedohodneme.