Skôr ma zaujímal druhý smer, tak som si to teraz z webu stiahol.
Príchody od Margecian do Rotsteinu:
7:38 denne - odchod z Rotsteinu smer BB 8:25 denne
9.15 6 a + - nemá prípoj
10:36 denne - 10.38 len x
15.05 denne - 15.19 len v 7 a ešte zo štyri dátumy
17:37 6 a + - 18:24 mimo 6! Takže len v + - inak koniec sveta, umrela civilizácia.
18.21 x - ten istý prípoj ako predchádzajúci vlak.
Ono všeobecne - pri takejto hustote osobnej dopravy (nákladná je zanedbateľná s ohľadom na traťové pomery) by som to celé zasekol a nahradil autobusmi.
Podobnost tam je, lebo vychadzali konstrukcne z nich. Avsak, ako v pripade autobusov, vzhlad a obvodove plechy nerozhoduju o kvalitach a type vozidla. Mal mat hnane vsetky napravy a elektricky prenos vykonu: http://www.prototypy.cz/?rada=860
aj mne sa zdalo, podobnosť tam je tak neviem prečo potom hovoria, že zostali len v počte 2ks ? asi to je niečo ako "Kyklop", ktorý bol príbuzný "Pomarančov" 775 a 776...
niekde v archíve Zašlapané projekty sa spomína niečo aj o motorákoch, ktoré mali prezývku Chrochtadlo a vraj keby sa vtedy rozhodlo pre ich výrobu namiesto 810, sme mohli mať oveľa pohodlnejšie vozy na lokálnych tratiach. Takto "Chrochtadlo" skončilo v počte 2ks overovacej série, ktoré sa zaradili do premávky a v súčasnosti už sú na večnom odpočinku.
tak ako by si ťahal osobáky na 160 Zvolen - Lenartovce - Košice alebo Zvolen - Plešivec - Košice? V súčasnom GVD chodia vlaky od Zvolena po Fiľakovo, tam začínajú ďalšie osobáky idúce po Plešivec a odtiaľ idú vlaky do KE, čiže na tri úseky to je "delené". Mimo to od Jesenského idú dva páry osobákov denne do KE, od Zvolena idú nejaké vlaky len po Lučenec a tam už čaká vlak s odchodom o pár min do Jesenského. Neviem prečo to čo môže byť ako jeden vlak s čakaním vo väčšej stanici 3-4min delené na 2 alebo 3 osobáky ?
čo vôbec jazdí na trati 172 a 173? na 172 som videl nejaké osobáky z 3-4 vozňov ťahané 750,754 ale na 173 som sa nedostal... ešte by ma zaujímala trať 174
no dosť vlakov z BB príde do Červenej skaly a 2-10min na to odchádza z Červenej Skaly vlak do Margecian. Jedine vlak prichádzajúci o 10:23 do ČS nemá "pokračovanie", lebo z ČS do Margecian odchádza vlak o 9:22 a jedna "špecialita" je vlak z Brezna (15:16) prichádza do ČS 16:17, zatiaľ čo vlak na smer Margecany opúšťa CŠ o 16:05. Radšej sa nepýtam či by na ZSSK niekoho zabilo keby tie vlaky nadväzovali...
no nepovedal si mi žiadnu novinku ? o linkách 27,28,67,104 viem veľmi dobre. Žeby som niekedy chodil z Dúbravky do Petržky práve L104 a prestupom na L47 alebo L56 domov?! ? okrem toho, L67 neexistovala za premávky L27 do Ovsišťa. Existovali linky len v takomto zoskupení 27+28+104, 28+67+104 a 83+88+84. K tej tvojej Rusovskej ceste ti poviem toľko, že je to fajn pre ľudí čo bývajú na Belinského alebo Hálovej, lebo to majú bližšie, ale takí ľudia čo bývajú na Wolkrovej alebo Vlasteneckom nám, príp. Jungmannovej by ťa kopli vieš kam ? keby si im povedal, že choďte pešo na Rusovskú cestu. Ešte mi povedz odkiaľ si využíval spojenie na Nám. hraničiarov, to ti tam vypadlo. Z Ovsišťa tam chodí L88, L68 stojí na Starohájskej 200m od zastávky 83+88+92+95 a keby ti to stále nebolo dosť tak L84/99 na Farského + prestup na L95 a si na Nám.hraničiarov, tak neviem čo ti tu prekáža, resp. na čo si sťažuješ. Ďalej nerozumiem prečo by mali od Jungmannovej chodiť 500m na električku keď zastávka má byť pri Chorvátskom ramene ako ho križuje Rusovská cesta.
Ak považuješ za nevhodné správanie opisovanie faktov, že cestujúcich nepotešíš odkazom "šlapte si ďalšie metre na inú zastávku" alebo, tým, že niečo bolo inak ako píšeš, tak nemáme sa o čom rozprávať! A ďalej : ty konkrétne to nebudeš ale spomínam si veľmi dobre ako tu boli pindy na návrh rušenie zastávky Chlumeckého, ako bola vzbura, keď som písal o tom ako by sa mali zastávky v KV upraviť do rozumnej vzdialenosti, lebo raz by to mali odtiaľ o pár metrov ďalej, raz odtiaľ! Takto sa doprava v tomto meste nevyrieši NIKDY, lebo sa používa dvojaký meter. V pondelok sa paranoid zobudí, bude chcieť zastávky každých 200m a druhé ráno to bude 400m. Takisto ako sa postupovalo v prípade linkového vedenia : ušetrilo sa na Petržalke, lebo linky odvšadiaľ všade boli neprípustné a keď sa to isté pýtalo spraviť aj s električkovými linkami, už to bolo nepriechodné... ? preto aj celá MHD stojí za riť, lebo Petržalské linky chodia v celkom slušných intervaloch zatiaľ čo zvyšok chodí 10-12-15-20-30min a električkou niekam ísť tak to je už cez pracovný deň o nervy dakedy a cez víkendy sa oplatí vyhýbať sa električke.
S499.1023