Konkrétne pri Os BA - KE vidím problém v tom, že na všetkých by museli byť dvojsystémové stroje a toľko takých rušňov pri započítaní vozby rýchlikov BA - KE + EC/IC Budapest - Dečín asi ani nebude.
to už nebude 2x to čo som chcel dosiahnúť. Ide mi o to, že dané trate by sa rozdelili na "menšie" úseky v ktorých by premávali osobné vlaky
- 110 : Bratislava - Kúty - Břeclav ČD
- 120 : Bratislava - Trenčín - Žilina
- 121 : Nové Mesto n. Váhom - Vrbovce - Veľká n. Veličkou ČD
- 130 : Bratislava - Nové Zámky - Štúrovo - Szob MÁV
- 140 : ani neviem či sa oplatí deliť, ale ak tak Nové Zámky - Chynorany - Prievidza odkiaľ by vlaky pokračovali na Nitrianske Pravno alebo na Diviaky
- 150 : Nové Zámky - Levice - Zvolen
- 160 : Zvolen - Jesenské - Košice
- 170 : Vrútky - Banská Bystrica - Zvolen (vlaky zo Zvolena do BB by pokračovali do Brezna, trať 172)
- 171 : Diviaky (cez Kremnicu) - Zvolen
- 172+173 : Brezno - Margecany*
- 174 : Jesenské - Tisovec - Brezno
- 180 : Žilina - Poprad - Košice
- 185 : Poprad - (Kežmarok) - Plaveč
- 188 : Košice - Lipany - Muszyna PKP
- 190 : Čierna n. Tisou - Košice
- 191 : Michaľany - Trebišov - Medzilaborce (vlaky z Medzilaboriec do Trebišova by premávali až do Košíc)
* : neviem aký má zmysel deliť úsek Banská Bystrica - Margecany na dve trate BB - Červená Skala a ČS - Margecany, vie mi to niekto vysvetliť?
Ďalšie trate, kde vlaky premávajú stále po celej trati som nevypisoval, a za pozornosť stojí, že na trati 196 existuje interval, skrátka si cestujúci môže ľahko zapamätať odchody vlakov z Humenného a Stakčína, až na výnimiku medzi 16 a 19h kedy tri pár vlakov majú mierne posunuté odchody kvôli prípojom v Humennom.
no to asi ťažko, lebo reaguješ na môj príspevok o osobným vlakom a s nimi L199 nemá spoločné nič, okrem toho, že možno raz prejde po vlakom priecestí na Černyševského ?
Ta zachadzka na Viedensku cestu by mozno mohla byt zrusena a z Mlynarovicovej by to slo dalej po trase Farskeho, Jungmanova, Halova, Rontgenova, ZST Petrzalka, Kupalisko Matador.
najlepšie by bolo keby mohla byť nová električková trať napojenie pri Kauflande (Markova), odtiaľ (keby bol väčší priestor medzi panelákmi) po Osuského, Furdekovej, kde by za zastávkou Starohájska električka pokračovala po Haanovej (tam dnes miesto ešte relatívne je), potom po Gettingovej k EUBA a po moste Apollo (keby bol dimenzovaný aj na električkovú dopravu), cez Košickú s napojením na Ružinovskú radiálu pri Jégeho. Od tejto trate by sa mohla vetviť druhá trať pri zastávke Košická s odbočením k AS a pokračovaním do centra v trase 202 cez Dunajskú alebo po Dostojevského rad na Šafko. Alebo druhá alternatíva : odbočka na križovatke s Prístavnou na smer SND a potom po Olejkárskej cez EUROVEU na Šafko.
napr. to, že na trati 120 a 180 môže byť iná potreba odchodov vlakov z rôznych staníc. Teda keď máš vlak o 7:00 v Trenčíne, tak v Liptovskom Mikuláši, bude o 3 a štvrť hodiny a to už ten vlak nebude mať pre ľudí cestujúcich do práce alebo školy taký význam ako ten čo obíde mestá do 8:00 ráno, teda o 8:00 cca by ten osobák stál v Považskej Bystrici.
A prečo nie? Furt sa len vypytuješ ale návrh nedáš sám žiadny a okrem toho ja som amatér, tak čo mi neukážeš "ako sa sa to robí" ? Know-how zjavne máš, alebo aspoň tak vystupuješ, tak ukáž teraz know-how. Napíš aj ty nejaký príspevok, kde napíšeš svoj návrh kde by začínali/končili vlaky idúce z/na smery Trnava a Galanta.
Nebyť diaľnice idealne vedená by bola okolo štadiónu Artmedie, po Einsteinovej a pred Inchebou smer Panónska cesta.
V každom prípade keď už B.Z. rieši minibusy a iné predvolebné linky v KV mohol by začať riešiť aj obsluhu Einsteinovej ulice.
Pekné sci-fi Vzhľadom na urbanizáciu a nové stavby by kapacitne vyhovovala vetva po Panónskej ceste. Pravdepodobne namiesto stredového pásu s konečnou pri nákupných centrách.
Pojdu z nej:
- elektricky do centra
- vlak do stanice Bratislava-Centrum (ASMN)
- eventuelne letisko (s nejakou spojkou)
Spojenia s centrom by som sa nebal.
Co sa megastanice tyka - ak nemoze byt, tak nech je Bratislava hlavna stanica na tej trave pred ZST Predmestie a k dnesnej ZST Vinohrady by siel podchod
"len či je dostatok takých prípadov, aby sa to oplatilo robiť" - Tato otazka pride narad ked niekto poukaze na to ze to je drahsie ako dva vlaky Inak staci aj jeden pripad a ma to zmysel
"napadá ma iba jedna výhoda... že zatiaľ čo pri systéme dvoch vlakoch, môžu oba vyraziť napr o 6.00 (časy trepem, GVD nepoznám, teda som bez štítu, môžte ma kameňovať
lol ) teda v nejakom čase špičky, pri jednom vlaku je odchod z jednej stanice o 5h posunutý, alebo by musel byť druhý vlak vypravený o 5h skôr z BA... inak povedané, pri súčasnom stave je možno rovnaký počet vlakov, ako pri jednej linke, akurát je to usporiadané flexibilnejšie..." - Pochopitelne v case kym by prisiel prvy vlak z BA do ZA tak by sa v useku ZA-KE vypravoval samostatny vlak. Rovnako ako by vlak o 20.00 z BA nesiel az do KE, ale skoncil niekde v ZA, alebo aj skor
"niečo ako N93 a N91... tiež by teoreticky mohli byť jedna linka..." - pri N93 a N91 ide o usporu tym ze na N91 je solo = menej nafty. Vlaky na koridore su elektricke
Chápem len či je dostatok takých prípadov, aby sa to oplatilo robiť...
Re #142930 810zssk:
napadá ma iba jedna výhoda... že zatiaľ čo pri systéme dvoch vlakoch, môžu oba vyraziť napr o 6.00 (časy trepem, GVD nepoznám, teda som bez štítu, môžte ma kameňovať
? ) teda v nejakom čase špičky, pri jednom vlaku je odchod z jednej stanice o 5h posunutý, alebo by musel byť druhý vlak vypravený o 5h skôr z BA... inak povedané, pri súčasnom stave je možno rovnaký počet vlakov, ako pri jednej linke, akurát je to usporiadané flexibilnejšie...
niečo ako N93 a N91... tiež by teoreticky mohli byť jedna linka...
AAA