Reply on: luky133 #142885:
Inak máme fakt tak neschopných údržbárov, alebo ich je málo a nestíhajú tie kĺbové šroty opravovať, tak aspoň čo to dajú dokopy alebo to flákajú?Keď som sa dnes viezol v second-hand Mercíku na L21, tak ma napadlo, že ako je do kelu možné, že tam poznali aspoň low-entry vozidlá už 15 rokov pred nami, ba dokonca také vozidlá, ktoré dnes hravo prekonajú poskytovaným komfortom naše štandardné autobusy TAM-BUS, Karosa, Ikarus a SOR.
luky1
Konkrétne peniaze vyhodené na mizerné uniformy, peniaze za tzv. hĺbkové čistenie, peniaze za zbytočnú zmenu loga, ale hlavne peniaze, ktoré mohol priniesť Recar, keby nebol predaný za utajovanú cenu. Čo také dokázal v Recare urobiť BigBoard, čo by nebol dokázal urobiť aj sám DPB?
Nehovoriac o tom, že keby nebol dlho odkladaný a nakoniec spackaný tender na 240 klbákov, mohla byť väčšina tých busov už kúpená, kým ešte mesto nezačalo škrtať financie na MHD...