Ja som len chcel povedať, že je zbytočné ťahať vlaky z Bratislavy až do Trenčína. Kľudne by mohli jazdiť povedzme Bratislava - Piešťany, potom Piešťany - Trenčín a Trenčín - Žilina.
som zvedavý koľko na to prispeli developeri, napr. na nákup nových vozidiel by mohli prispieť, alebo nám zaplatiť zvyšných 15ks Capacity, príp z 50% kryť finančne tender na 60GNG klbákov. Inak ten vozový park bude zas dobre rozbitý, Meďáky, SOR a ak sa vyhlási tender na CNG klbáky, tak to vyzerá na tretiu značku. A zaujímalo by ma kedy DPB konečne vyhlási súťaž na klasickú dĺžku 12M. Tie SOR-ky čo tu zatiaľ máme sú strašne kriplľavé. DPB nejde o komfort pre cestujúcich ale len o to, že SORky sú spoľahlivé, netreba im extra údržbu a to, že je to jak konzerva na sardinky a to myslím doslova je už vedľajšie. Jak v L99 stojí 20 ľudí, tak už je problém s pohybom v autobuse keď sa vystupuje a tiež mohli dať tie tretie dvere v 10.5 ďalej od tretích dverí.
kua drát!!! Pokiaľ nevieš, tak osobák stojí v každej stanici a zastávke (sú aj výnimky) a teda nejde len o to, kto cestuje z BA do TN a naopak, napr. Cífer - Leopoldov môže niekto ísť alebo čo ja viem odkiaľ kam... Si kukni v GVD trať 120 a môžeš si spraviť kombinácie odkiaľ kam by ľudia mohli cestovať osobákmi, ktoré by premávali na trase TN - BA. Preto som dal po TN lebo je to stred medzi BA a ZA, v TN okrem toho je prestup na trať 143 na Chynorany. Od TN by pokračovali vlaky do ZA. Ako už povedal S499.1023, tak choroba ZSSK je, že v každej relácií musí byť denne aspoň jeden pár vlakov, skrátka spraviť interval alebo nejaký systém v tom je nemožné. Stačí si pozrieť GVD trate 160, na to len šablu hodiť ?
Konkrétne peniaze vyhodené na mizerné uniformy, peniaze za tzv. hĺbkové čistenie, peniaze za zbytočnú zmenu loga, ale hlavne peniaze, ktoré mohol priniesť Recar, keby nebol predaný za utajovanú cenu. Čo také dokázal v Recare urobiť BigBoard, čo by nebol dokázal urobiť aj sám DPB?
Nehovoriac o tom, že keby nebol dlho odkladaný a nakoniec spackaný tender na 240 klbákov, mohla byť väčšina tých busov už kúpená, kým ešte mesto nezačalo škrtať financie na MHD...
nevyzerá to tam krátke na kĺbovú L70 ??? Spomínalo sa tu v diskusnom,že možno o5 predĺžia L28 - teraz už neviem, či to bolo len polemizovanie dakoho alebo ozaj zámer DPB.
koľko bude asi tak vzdialená stanica Filiálka od zastávok autobusov? Napr. k takej zastávke L53 alebo L68 to nebude zrovna najbližšie. Pomaly taká vzdialenosť ako keď si dnes prejdeš od Hlavnej stanice na Predstaničné nám., alebo k SAV.
Ja by som hlavne tu stanicu presunul priamo pod Trnavske myto... namiesto sucasneho podchodu (akurat neviem ci by to bolo mozne bez velkej prestavby Trnavskeho myta).
Eury
No a pochybujem, ze sa bude najblizsie vyhlasovat nieco nove na 12 metrov. Ved nedavno dosli Tedomy aj Citelisy...