poslanec MiZ KV nevie, ze Tesco Lamac nelezi v Lamaci, ale v Karlovej Vsi? Takze obsluha Lamaca je vymyslena. A Dubravku obsluhuje v jej najkrajnejsom kraji na Harmincovej ulici... A pre koho ineho ako pre obyvatelov KV ma prakticky zmysel L133? L32 tu bola davno predtym a jej zahustenie malo zmysel tiez len pre obyvatelov KV.
Možno by peniaze aké majú WL ani neboli potrebné, možno by DPB stačil aj peniaze, ktoré tam za 3 roky neefektívne porozhadzoval istý televízny manažér ....
ibaže 36 premáva nie len na trase Polianky - TESCO Lamač ale aj do Karlovej Vsi... zaujímavé, aký je problém inde zdvojnásobiť kapacitu, len v KV nie, podľa mňa je to nad všetko jasné aj ľuďom čo čítajú. A k tej L147 - hodinový interval nie je výhra, myslím, že vďaka L135 sa jeden minibus ubral z L147. S týmto postojom by mohol Záhradník celý svoj OK pripojiť k Smeru, lebo tie zvyky a správanie má k Ficovi riadne blízko ?
Ale celkom vítané je aj posilnenie nekarloveskej linky 87, kde sa podarilo intervaly zahustiť, len teraz neviem či je to linka kde premávajú kĺbové autobusy, 15M, alebo klbáky, lebo v poslednej dobe, pokaždé ako stretnem L87, tak je tam vozidlo inej dĺžkovej kategórie.
mňa len tak napadlo, že dačo chceš naznačiť tým smerom, že železnice robia také spojenia ako si povedal "aspoň jeden pár vlakov denne v každej relácií"... ja by som napr. Os vlaky z BA posielal po Trenčín a potom od Trenčína po Žilinu, som si tak rozpísal aj ostatné trate ale to nepatrí sem a tiež neviem či ťa to zaujíma. Ak áno môžme to prebrať na ICQ.
podľa mňa by bolo najlepšie dávať mená električkovým obratiskám podľa lokalít m.č., teda : Komisárky, Pošeň, Podvornice, Zlaté piesky (tu to jedine platí) a Kútik. Pri ŽST Vinohrady a Nové Mesto je výnimka žiadaná. ☺
Si nepostrehol tak pred 3 rokmi, že na električkách sa rušia konkrétne ciele, pretože to bolo kontraproduktívne a každému je jasné, kde je električková konkrétna?
a nie Záhumenice, ale Komisárky... s týmto cieľom električky chodili...
čo tým chceš povedať konkrétne? Že vlaky zo smeru GA/TT by mali chodiť niektoré na Hlavnú stanicu a niektoré na Filiálku? Zvrátené je čo konkrétne podľa teba? Tie osobáky napr. NZ - BA - KU? Ak si to myslíš, tak zdieľam tvoj názor. Podľa mňa by stačilo keby chodili v úseku BA - NZ a potom NZ - Štúrovo v pravidelných intervaloch, pričom kto by chcel ísť napr. zo Štúrova do Senca, tak by prestúpil v NZ na osobák/R do BA. Podobne by to malo byť vyriešené aj na ostaných tratiach kde vlaky premávajú podobným štýlom 110,120,121,127,140,150,160,170,172,173,180,188,190,191,193.
Zaujímala by ma najmä tvoja koncepcia vlakov na ODCHODE z Bratislavy.
Ale aj toto je pekne zvrátené, zodpovedá to však súčasnej koncepcii ZSSK, v každej relácii aspoň jeden priamy vlak denne.
no.ev.di.