Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TeBeCe #142836:
Ale občas ide so 133 niekto od Malej Scény pod Nový Most, alebo študáci na Lafranconi a na 31/39 ?

Ale je fakt že nemôže nikto povedať že imhd zavádza lebo to koľko liniek sa zaviedlo a za aké obdobie je fakt.
Reply on: Mike #142832:
poslanec MiZ KV nevie, ze Tesco Lamac nelezi v Lamaci, ale v Karlovej Vsi? Takze obsluha Lamaca je vymyslena. A Dubravku obsluhuje v jej najkrajnejsom kraji na Harmincovej ulici... A pre koho ineho ako pre obyvatelov KV ma prakticky zmysel L133? L32 tu bola davno predtym a jej zahustenie malo zmysel tiez len pre obyvatelov KV.
Reply on: S499.1023 #142820:


Možno by peniaze aké majú WL ani neboli potrebné, možno by DPB stačil aj peniaze, ktoré tam za 3 roky neefektívne porozhadzoval istý televízny manažér ....
Reply on: Mike #142832:
ibaže 36 premáva nie len na trase Polianky - TESCO Lamač ale aj do Karlovej Vsi... zaujímavé, aký je problém inde zdvojnásobiť kapacitu, len v KV nie, podľa mňa je to nad všetko jasné aj ľuďom čo čítajú. A k tej L147 - hodinový interval nie je výhra, myslím, že vďaka L135 sa jeden minibus ubral z L147. S týmto postojom by mohol Záhradník celý svoj OK pripojiť k Smeru, lebo tie zvyky a správanie má k Ficovi riadne blízko ?
Ale celkom vítané je aj posilnenie nekarloveskej linky 87, kde sa podarilo intervaly zahustiť, len teraz neviem či je to linka kde premávajú kĺbové autobusy, 15M, alebo klbáky, lebo v poslednej dobe, pokaždé ako stretnem L87, tak je tam vozidlo inej dĺžkovej kategórie.
Reply on: S499.1023 #142830:
mňa len tak napadlo, že dačo chceš naznačiť tým smerom, že železnice robia také spojenia ako si povedal "aspoň jeden pár vlakov denne v každej relácií"... ja by som napr. Os vlaky z BA posielal po Trenčín a potom od Trenčína po Žilinu, som si tak rozpísal aj ostatné trate ale to nepatrí sem a tiež neviem či ťa to zaujíma. Ak áno môžme to prebrať na ICQ.
http://bratislava.sme.sk/c/5192808/dpb-developeri-odmietaju-dat-na-mhd.html
Nové linky MHD 2009

Minibusy:
* 147 – Staré Mesto (Búdková – Hodžovo námestie)
* 135 – Dlhé diely (Molecova – Kuklovská)
Autobusy:
* 36 – Polianky – Tesco Lamač
* 139 – Staré Grunty
Školský spoj:
* 14 – Rača – Východné
Predĺžené trasy:
* 901 – z Wolfsthalu do Hainburgu
* 44 – na Revíne – Koliba
* 133 – predĺžená po novostavbu SND
* 56 – Rača – Tbiliská po nákupné centrá

No tak tá 44 asi ťažko...
Reply on: Ike #142827:
A kto hovori o elektrickach?
Reply on: no.ev.di. #142826:
Prečo by som mal chcieť otázkou niečo povedať? Otázkou som sa ťa na niečo konkrétne spýtal.
Reply on: Ike #142827:
podľa mňa by bolo najlepšie dávať mená električkovým obratiskám podľa lokalít m.č., teda : Komisárky, Pošeň, Podvornice, Zlaté piesky (tu to jedine platí) a Kútik. Pri ŽST Vinohrady a Nové Mesto je výnimka žiadaná. ☺
Reply on: Ike #142827:
*konečná
Reply on: Solider #142821:
Si nepostrehol tak pred 3 rokmi, že na električkách sa rušia konkrétne ciele, pretože to bolo kontraproduktívne a každému je jasné, kde je električková konkrétna? 🙂

a nie Záhumenice, ale Komisárky... s týmto cieľom električky chodili...
Reply on: S499.1023 #142819:
čo tým chceš povedať konkrétne? Že vlaky zo smeru GA/TT by mali chodiť niektoré na Hlavnú stanicu a niektoré na Filiálku? Zvrátené je čo konkrétne podľa teba? Tie osobáky napr. NZ - BA - KU? Ak si to myslíš, tak zdieľam tvoj názor. Podľa mňa by stačilo keby chodili v úseku BA - NZ a potom NZ - Štúrovo v pravidelných intervaloch, pričom kto by chcel ísť napr. zo Štúrova do Senca, tak by prestúpil v NZ na osobák/R do BA. Podobne by to malo byť vyriešené aj na ostaných tratiach kde vlaky premávajú podobným štýlom 110,120,121,127,140,150,160,170,172,173,180,188,190,191,193.
Nie je na týchto fotkách uvedený zlý rok vyhotovenia???

http://imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=56657&idt=u&idg=4423&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
http://imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=56659&idt=u&idg=4423&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=

Jedna uvádza rok 1993 a druhá 1997, ale podľa výstavby v pozadí a vedľa zastávky je veľmi málo pravdepodobné, žeby sa za 4 roky nič nezmenilo. ? ?
Reply on: Peter6607 #142823:
Konkretne 6292 je lepsia.
Reply on: Emo #142814:
To uz radsej 14Tr
Reply on: Peter6607 #142811:
To je jedno aké má zberače, pokiaľ si tento trolejbus objednáš, tak ti tam zainštalujú také zberače, o ktoré si požiadaš.
Reply on: 810zssk #142818:
Ani cieľ Záhumenice neexistuje, premáva sa s cieľom Rača.
Reply on: ear4 #142812:
Stačí už len poslať DPB tie peniaze, čo majú WL...
Reply on: no.ev.di. #142805:
Zaujímala by ma najmä tvoja koncepcia vlakov na ODCHODE z Bratislavy.
Ale aj toto je pekne zvrátené, zodpovedá to však súčasnej koncepcii ZSSK, v každej relácii aspoň jeden priamy vlak denne.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.