Zaujímala by ma najmä tvoja koncepcia vlakov na ODCHODE z Bratislavy.
Ale aj toto je pekne zvrátené, zodpovedá to však súčasnej koncepcii ZSSK, v každej relácii aspoň jeden priamy vlak denne.
"Kurnik, ked už tie SORy 25XX, 35XX, 45XX DPB má, tak nech ich aspoň vypravuje na linky zašité po okrajoch mesta. Napr. 56, 65, 99 a pod. ...nech nie sú cudzincom na očiach."
Mám dojem, že tam malo byť napísané "....nech nie sú mne na očiach". ? A na 99 bývajú celkom často (vlastne každý deň. Aj dnes poobede (cca. medzi 16:00 - 17:15) som tam videl minimálne dva. Aj na 56 a 65 som ich už videl.
no tak ďakujem pekne ? síce KDHákov nemám rád, ale aspoň ako jediná strana, ktorej leader pristúpil na svoju výmenu na poste šéfa strany, ale toto si teda riadne pohnojili. ? Takže Gyurkovsky mieri na vyššie méty a prechádza od zlodejiny na krajskej úrovni na krajskú ? dúfam, že sa nájde minimum choromyseľných čo ho zvolia, nakoľko si dotyčný dobre rozumie s leaderom Karloveskej mafie, takže ani rovnaké vady v charaktere by neboli prekvapujúce ☠
napriklad 150 novych ultra low floor elektriciek do roku 2014, 146 novych klbovych autobusov (uz teraz jazdia vo viedni len nizkopodlazne) do roku 2012
Ja osobne nemam nic proti Sorom. Jazdieval som uz z prvymi ktore boli nasadene na L51 a 49.
Po tych rokoch su v omnoho lepsom stave ako Karosy.
Na Vajnorskej sa setri uz teraz mimo spicky konci L4 na Novom Meste a L96 teraz 196 bola skratena tiez po Nove Mesto.
Problemom je aj interval medzi linkami v smere z centra. Casto sa zhlukuju vozy za sebou.
Na premiestnovanie medzi centrami ti posluzi L65. Este ,ze si nechcel priame spojenie do Auparku aj ,ked to skoro je s L4.
Isty cas bol stopercentne na 133/2 kazdy den , cez letne prazdniny bol tusim 133/4 ( to som si nie velmi isty ) a teraz uz neviem - bo nesledujem kazdy den vypravy,ale dik za objasnenie ?
predstavu mám takú, že niektoré vlaky budú končiť na Filiálke a niektoré budú pokračovať do Petržalky, IC vlaky budú chodiť z/do Viedne (2 páry denne ako je tomu teraz). Aj keď si neviem predstaviť, že by úplne prestali vlaky zo smeru TT a GA chodiť na Hlavnú stanicu. Určite napr. také osobáky, Nové Zámky - Bratislava - Kúty alebo Trnava - Bratislava - Malacky budú musieť chodiť cez Hlavnú stanicu. Tie vlaky, ktoré z východu prichádzajú do BA a končia tu, môžu končiť na Filiálke, príp. v Petržalke.
Akú máš predstavu o organizácii vlakovej dopravy po otvorení tunela? Niektoré vlaky zo smerov GA a TT pojdu na hlavnú, iné do Petržalky?
Hlavne prosím, aby neodpovedal nikto iný.
ale ale... to plánujete spáchať samovraždu či čo? ? podľa mňa sa spojenia Filiálky a Petržalky dočkáme, len to bude podľa mňa neskôr o jeden-dva roky. Tak či onak tá trať vyrieši s časti dopravu ľudí zo smerov GA a TT do oblasti Nivy a k viacerým linkám MHD + zmiznú hlasy za obnovenie liniek 81 a 82, keďže určite nejaké osobné vlaky a rýchliky pôjdu až z/do Petržalky. Keď na tomto železnice popracujú, tak MHD sa uľaví z časti avšak rozvoj trolejbusovej a električkkovej siete + obnovu vozového parku za mesto+DPB železnice nevykonajú ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Solider