Výborné... ? to už bolo plánované na rok 2007, potom na rok 2008, nakoniec nás ubezpečovali že to spustia v marci v r. 2009, teraz zase na 2010. A ešte stále nič? WOW... ? ? ? nazaj je to už do siechu, alebo že by do plaču? ?
Dobrý večer! teraz som sa zaregistroval... ☺ chcem sa opytať vás, že DPB tvrdí, že žiadne prečíslovanie trolejbusových liniek neplánuje, no napriek tomu na wikipedii je to tak, že po zahajení projektu BID to bude nutné. čiže ako je to? ?
Ja som neobhajoval zvrátenú nočnú tarifu, toho sa nedožiješ. Ja som len narážal na vymetencove uvažovanie typu "DPB by nezabilo, keby ešte toto, toto a toto, však oni majú peňazí dosť...".
Keď sa potrebujem na 11:20 dostaviť na Monarskú Alej ale spoj L630 idúci práve vo vhodný čas končí na Čiernej vode, Na pasienku, tak je to dlho pešo odtiaľ a je tam aspoň nejaký chodník pre peších a koľko to asi tak potrvá?
V čom je problém? Cez deň sa jazdí za normálnu dennú tarifu, tak prečo potom v noci (keď je neporovnateľne menšia výprava) sa musí jazdiť za vyššiu tarifu? Nie je to takto náhodou vyháňanie cestujúcich z MHD?
Ako presne si ho predstavujes? Jurajov dvor - Krasnany - Raca (prestup) - Na pantoch - Vajnory - Rendez - Raca - Jurajov dvor?
Myslim si ze sa to zbytocne komplikuje pre nic (pretoze nic je to co by sa ziskalo zavedenim elektrickovych nocakov). V noci je potreba viac sa motat ako ist priamo, aby sa efektivnejsie obsluzili jednotlive oblasti.
Tak potom nech N56 zachádza do JD za hodinu sa ten okruh aj s touto zachádzkou iste dá. A keby bol problém s chrono N 21 a spol., tak sa môžu zaviesť odchody nočákov z Hodžka/Poštovej 0:00, 1:11, 2:22 a 3:33 + v noci pred sobotou, nedeľou a sviatkom aj odchod 0:30 na vybraných linkách.
Zároveň by sa potom mohla o jeden odchod predĺžiť premávka denných liniek (posledný odchod z mesta cca 23:30).
Otazka je ci by si stihal potom jazdit s jednym vozom N21, N29 a N37.. ono sa to nezda, ale napriklad taka N21 je uz teraz na knap a keby mala zachadzat na Kollarko, tak neviem neviem... Navyse, keby si tymto sposobom upravil N56 tak potrebujes dalsi voz na sluzobaky Jurajov dvor - Krasnany, ktore dnes vykonava prave voz z N56..
Nemám to presne spravené, ale celkom rozumne sa mi zdá vytvoriť 2 nočákové električky:
N9: Dúbravka, Obchodná, Vazovova, Ružinov
N2: Zlaté Piesky, Nám. SNP, Obchodná, Rača.
N 21, N 29 a N 37 by sa predĺžili na Kollárko a tým pádom vznikne prestupný bod na Hodžku.
N 34, N 53 a N 55 by sa zrušili,
N 56 by premávala v trase (okruh) Rača, Vajnory, Na pántoch, Rača,
N 70 by premávala len v úseku Astronomická - Podunajské Biskupice.
No ja som vo vyhláške 250/87 našiel len toto: "Vodič smie odísť s vlakom zo zastávky len vtedy, ak tým nie je ohrozená bezpečnosť vystupujúcich a nastupujúcich osôb. Pred odchodom električkového vlaku musí dať vodič výstražnú návesť "Pozor" a presvedčiť sa, či v smere, v ktorom vlak pôjde, nie sú prekážky." A z toho sa dá vyvodiť, že ide o odchod zo zastávky.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
AAA