Ja naozaj neviem ako sa to robi v Prahe, ja len hovorim o tom ako to tu bolo odovodnene a myslim ze ak sa tu ta nocna udrzba naozaj robi tak casto tak potom je ten argument v pohode..
Ešte že to nevedia v Prahe... A že som tu tých nočných výluk zažil, za tých 10 rokov akurát jednu, aj to neplánovanú, keď presne na našej zastávke padol na vedenie strom.
Ja som napisal na zaciatku, ze to moze byt rychlejsie a zrejme aj bude. Lenze stale si nemyslim ze by to na N12 stiahli o 12 minut (co by stale bolo nedostatocne!). N3 a N2 by mozno sedeli. Ale pri oboch by este museli byt busy navyse kvoli pripoju, tak neviem ci to ma zmysel. Navyse - ta udrzba..
Ad. elektrickove nocaky.. Skusim zhrnut dovody preco by to podla mna neslo:
UDRZBA - Ako bolo spravne povedane, v noci sa vykonava udrzba trati a tym padom by bolo pomerne casto obmedzene jazdenie elektriciek. Uprimne, som presvedceny ze je lepsie tam mat autobus ako tam mat elektricky a skoro stale vyluky.
NAKLADY - Myslim ze elektrina sa plati pausalne, ale ide o vodicov. Nie je pravda co napisal Ike, ze po zavedeni elektriciek by sa usetrilo zrusenim autobusov. Prejdem jednotlive linky:
N34 - Tato linka by sa teoreticky mohla zrusit, problem je ze ked spocitame jazdnu dobu L12 (Dubravka-Safko) + L13 (Safko - stanica) tak nam jazdna doba N12 (Dubravka - stanica) jednym smerom vyjde 42 minut. To znamena potrebu nasadenia dvoch elektriciek namiesto jedneho busu = naklady na vodica vacsie.
N70 - Tato linka obsluhuje aj cast Podunajskych Biskupic a preto by aj tak zrusena byt nemohla. Ak by bola nejaka N8 tak by k nej mohol byt pripoj N70 na Astronomickej, ale to by bolo potom tazsie z hladiska cestaku, v Biskupiciach by nemohla byt priebezna. To co by sa usetrilo na pohonnych hmotach (Astronomicka - stanica) by sa vyhodilo na vodica elektricky.
N53 - To iste co pri N70, navyse pozor, tam uz by jazdna doba N2 bola cca. 52 minut spiatocne.
N55 - 3 ma jazdnu dobu 29 minut jednosmerne, cize by bolo treba dva vozy. Navyse, v minulosti mi bolo vysvetlene, ze je potrebne aby nocak isiel az Na panty, kvoli zamestnancom, alebo daco take
Naopak si nemyslim ze je problem hluk. Ked ho zvladas od pol piatej do pol dvanastej v noci, tak ti uz tie 4 jazdy v noci vadi nemozu. Navyse, aj dnes sa obcas v noci po trati nieco prezenie (najma v zime).
ešte chcem k svojmu príspevku dodať, že všetky IK415 než došli do Petržalskej vozovne najprv obehli aspoň jednu vozovňu z tých mimopetržalských a potom to zaparkovali v Petržalke, ako prvé vozidlo 4101 v júni 2006 ? aj tu vidno ako DPB preferuje iné vozovne a do Petržalky posiela len to čo už inde nie je dosť dobré, takisto ako sa teraz postupne sťahujú IK435 do Petržalky... ☠
Hlavne, že "dobre" informované televízie ako Markíza hovorili, že BA sa mýto netýka. ?
Pokiaľ chápem dobre tak DPB nemá namontované toto zariadenie napevno preto aby sa dalo v prípade poruchy autobusu premiestniť nie? A tu je ďalšia otázka majú všetky autobusy patriace DPB auto-zásuvku? Napr. také Karosy... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk