Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Pocuvajte, ktory usek na trase 91/191 je vlastne spoplatneny? A je vobec? Z tej vyhlasky na to neviem prist..
Reply on: S499.1023 #141990:
Ja naozaj neviem ako sa to robi v Prahe, ja len hovorim o tom ako to tu bolo odovodnene a myslim ze ak sa tu ta nocna udrzba naozaj robi tak casto tak potom je ten argument v pohode..
Reply on: 810zssk #141987:
Ešte že to nevedia v Prahe... A že som tu tých nočných výluk zažil, za tých 10 rokov akurát jednu, aj to neplánovanú, keď presne na našej zastávke padol na vedenie strom.
Reply on: MatejBA #141988:
Ja som napisal na zaciatku, ze to moze byt rychlejsie a zrejme aj bude. Lenze stale si nemyslim ze by to na N12 stiahli o 12 minut (co by stale bolo nedostatocne!). N3 a N2 by mozno sedeli. Ale pri oboch by este museli byt busy navyse kvoli pripoju, tak neviem ci to ma zmysel. Navyse - ta udrzba..
Reply on: 810zssk #141987:
ale nezabudni ze abusy maju v noci vsetko na znamenie pricom cas elektriciek urcujes podla grafikonu den + vacsina krizovatiek je v noci vypnuta ?
Ad. elektrickove nocaky.. Skusim zhrnut dovody preco by to podla mna neslo:

UDRZBA - Ako bolo spravne povedane, v noci sa vykonava udrzba trati a tym padom by bolo pomerne casto obmedzene jazdenie elektriciek. Uprimne, som presvedceny ze je lepsie tam mat autobus ako tam mat elektricky a skoro stale vyluky.

NAKLADY - Myslim ze elektrina sa plati pausalne, ale ide o vodicov. Nie je pravda co napisal Ike, ze po zavedeni elektriciek by sa usetrilo zrusenim autobusov. Prejdem jednotlive linky:
N34 - Tato linka by sa teoreticky mohla zrusit, problem je ze ked spocitame jazdnu dobu L12 (Dubravka-Safko) + L13 (Safko - stanica) tak nam jazdna doba N12 (Dubravka - stanica) jednym smerom vyjde 42 minut. To znamena potrebu nasadenia dvoch elektriciek namiesto jedneho busu = naklady na vodica vacsie.

N70 - Tato linka obsluhuje aj cast Podunajskych Biskupic a preto by aj tak zrusena byt nemohla. Ak by bola nejaka N8 tak by k nej mohol byt pripoj N70 na Astronomickej, ale to by bolo potom tazsie z hladiska cestaku, v Biskupiciach by nemohla byt priebezna. To co by sa usetrilo na pohonnych hmotach (Astronomicka - stanica) by sa vyhodilo na vodica elektricky.

N53 - To iste co pri N70, navyse pozor, tam uz by jazdna doba N2 bola cca. 52 minut spiatocne.

N55 - 3 ma jazdnu dobu 29 minut jednosmerne, cize by bolo treba dva vozy. Navyse, v minulosti mi bolo vysvetlene, ze je potrebne aby nocak isiel az Na panty, kvoli zamestnancom, alebo daco take 🙂



Naopak si nemyslim ze je problem hluk. Ked ho zvladas od pol piatej do pol dvanastej v noci, tak ti uz tie 4 jazdy v noci vadi nemozu. Navyse, aj dnes sa obcas v noci po trati nieco prezenie (najma v zime).
Reply on: no.ev.di. #141984:
ako prvý prišiel do Petržalky voz 4128 v septembri 2004
Reply on: luky133 #141973:
Vcera som to zazil v KE a pocas neprerusenej jazdy po spoplatnenom useku to pipalo asi 5 krat.. dost otravne ?
Reply on: no.ev.di. #141983:
ešte chcem k svojmu príspevku dodať, že všetky IK415 než došli do Petržalskej vozovne najprv obehli aspoň jednu vozovňu z tých mimopetržalských a potom to zaparkovali v Petržalke, ako prvé vozidlo 4101 v júni 2006 ? aj tu vidno ako DPB preferuje iné vozovne a do Petržalky posiela len to čo už inde nie je dosť dobré, takisto ako sa teraz postupne sťahujú IK435 do Petržalky... ☠
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=14293&idt=u&idg=1802&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=

no vidieť IK415 na L80 ešte keď premávala z Prokofievovej pod Nový most bol zázrak. Furt tu chodili tie prašivé naftové Vrakosy ?
Reply on: AAA #141980:
nielen pri odchode zo zastávky, ale pri akomkoľvek rozjazde po zastavení.
Reply on: Peter6607 #141975:
Lenže ja porovnávam s trolejbusmi, ktoré behajú pod mojim oknom, a keďže nebývam na DD, sú to práve 14Tr(M), resp. 15Tr(M).
Reply on: Ike #141964:
Čo sa týka zvonenia, tak vodič je povinný zvoniť pri odchode zo zastávky, ak narážaš na toto.
Reply on: Mischo1 #141976:
v sobotu bol na 33
Reply on: Mischo1 #141976:
Bol dlhodobo odstaveny, dnes mal problemy s poslednymi dverami -ale to nebola zrejme pricina odstavenia
Reply on: Mischo1 #141976:
dnes uplne neobvykle na 33 ?
Neviete mi niekto povedať čo je z trolejbusom 6704 dosť dlho som ho nevidel v premávke...???
Reply on: AAA #141960:
1512 a 6603 su cca z toho isteho obdobia. Takze napriklad 6701 je menej hlucna ako Citelis.
Reply on: JamaVOku #141958:
6607 je hlucnejsia, tu pocut o 2 ulice dalej.
Mýto a BA:
http://www.k-report.net/discus/nahledy/372276.jpg

Hlavne, že "dobre" informované televízie ako Markíza hovorili, že BA sa mýto netýka. ?

Pokiaľ chápem dobre tak DPB nemá namontované toto zariadenie napevno preto aby sa dalo v prípade poruchy autobusu premiestniť nie? A tu je ďalšia otázka majú všetky autobusy patriace DPB auto-zásuvku? Napr. také Karosy... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.