Hlavne, že "dobre" informované televízie ako Markíza hovorili, že BA sa mýto netýka. ?
Pokiaľ chápem dobre tak DPB nemá namontované toto zariadenie napevno preto aby sa dalo v prípade poruchy autobusu premiestniť nie? A tu je ďalšia otázka majú všetky autobusy patriace DPB auto-zásuvku? Napr. také Karosy... ?
presne tak ? ako som povedal, že čo robia ľudia čo bývajú pri stanici alebo zriaďovacej stanici nebodaj kde okrem zostavovania nákladných vlakov môžu prechádzať aj osobné vlaky...
všetkým tu diskutujúcim o výhodách a nevýhodách električky a trolejbusu v noci: poznám dobrého kamaráta, ktorý mal možnosť bývať pri električkovej a zároveň aj vlakovej trati a aj keď tam bol väčší hluk hovoril, že je to LEN o sile zvyku, pretože v tom dome bývalo celé spektrum ľudí a nikto na to nesťažoval ? - teda ide o to, akú majú ľudia možnosť prispôsobenia sa... ?
zas na druhej strane neznesiem moc hlasnú aparatúru na koncertoch... pričom zvyšok ľudí nemá problém... u mňa je to tým, že ak nad ničím nepremýšľam pred spaním čo by ma nejak trápilo tak zaspím a vonku môže aj električka vykoľajiť a vraziť do auta a budem spať ďalej ?
Už som zaspal aj na ubytovni pri vlakovej stanici, kde posunoval vlak, ktorý nemal správne uvoľnené brzdy... čo potom robia ľudia, ktorí majú domy a byty pri vlakovej stanici? Nespia alebo berú prášky na spanie? Ale je to vec ľudí. Ak im električkové nočáky nechýbajú, tak mne je jedno.
Z vlastnej skúsenosti nesúhlasím (pravda ak nerátam za autobus 1512 a niektoré krátke plynové Vrakosy). A osobne radšej počúvam zvuk motora autobusu, ako pisklavý vysoký tón pripomínajúci monoskop, čo vydáva prestávkujúca 14Tr.