Reply on: 810zssk #141987:
lenže s električkovými nočákmi by sa určite menili aj trasy autobusových nočákov. keď máme N44,47 a 72 tak by mohla byť aj N60 alebo 54 na Trnávku z Hodžovho nám.Ak dovolíš tak načrtnem trasy "N" liniek so zapojením električiek a ďalších t-bus liniek.
N2 : Hl.st - Vazovova - Zlaté piesky (na Vazovovej čaká na cestujúcich z L5 / zladenie CP pre čakanie do 3min)
N5 : Dúbravka - Karlova Ves - Obchodná - Rača (na Obchodnej s čaká s L8, na Vazovovej s L2 / zladenie CP pre čakanie do 3min)
N8 : Hl.st - Nám. SNP - Špitálska - Ružinov (na Obchodnej sa čaká s L5 zladenie CP pre čakanie do 3min)
N44,47,72 bez zmien
N60 : Hodžovo nám. - Záhradnícka - Zimný štadión - Trnávka
zrušené : N34,53,70
N55 : Mäsokombinát - Pri vinohradoch - Detvianska (prestup N5) - Východné - Zlaté piesky (N2)
N65 : Vajnory - Zlaté piesky (N2) - Trnávka - Trnavská cesta - Astronomická (N8) - Hradská - okruh po P.Biskupiciach
N74 : Vlčie hrdlo - Gagarinova (N72) - Tomášikova (N8,61,64) - Polus (N2) - OD Slimák (N5)
N95 : zrušenie zachádzky cez Ovsište ► Hl.st. - Nám. SNP (N8) - Šafárikovo nám. - Starý most - Bosákova (N99) - Furdekova - Romanova - Jantárova cesta - Voz. Petržalka
N99 : nastavenie grafikonu na prestup cestujúcich z N95 na zastávke Mlynarovičova obojsmerne (!)
810zssk
UDRZBA - Ako bolo spravne povedane, v noci sa vykonava udrzba trati a tym padom by bolo pomerne casto obmedzene jazdenie elektriciek. Uprimne, som presvedceny ze je lepsie tam mat autobus ako tam mat elektricky a skoro stale vyluky.
NAKLADY - Myslim ze elektrina sa plati pausalne, ale ide o vodicov. Nie je pravda co napisal Ike, ze po zavedeni elektriciek by sa usetrilo zrusenim autobusov. Prejdem jednotlive linky:
N34 - Tato linka by sa teoreticky mohla zrusit, problem je ze ked spocitame jazdnu dobu L12 (Dubravka-Safko) + L13 (Safko - stanica) tak nam jazdna doba N12 (Dubravka - stanica) jednym smerom vyjde 42 minut. To znamena potrebu nasadenia dvoch elektriciek namiesto jedneho busu = naklady na vodica vacsie.
N70 - Tato linka obsluhuje aj cast Podunajskych Biskupic a preto by aj tak zrusena byt nemohla. Ak by bola nejaka N8 tak by k nej mohol byt pripoj N70 na Astronomickej, ale to by bolo potom tazsie z hladiska cestaku, v Biskupiciach by nemohla byt priebezna. To co by sa usetrilo na pohonnych hmotach (Astronomicka - stanica) by sa vyhodilo na vodica elektricky.
N53 - To iste co pri N70, navyse pozor, tam uz by jazdna doba N2 bola cca. 52 minut spiatocne.
N55 - 3 ma jazdnu dobu 29 minut jednosmerne, cize by bolo treba dva vozy. Navyse, v minulosti mi bolo vysvetlene, ze je potrebne aby nocak isiel az Na panty, kvoli zamestnancom, alebo daco take
Naopak si nemyslim ze je problem hluk. Ked ho zvladas od pol piatej do pol dvanastej v noci, tak ti uz tie 4 jazdy v noci vadi nemozu. Navyse, aj dnes sa obcas v noci po trati nieco prezenie (najma v zime).