Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #142001:
Presne tak, toto je najmudrejsie. Oni ma naseru, tak ja zacnem porusovat tarifu a zakony. Si idiot.
Reakcia na: Ike #141996:
tak ziskové to určite nebude nikdy, hlavne keď budú DPB takí úžerníci ako sú teraz... Na DD sa idú rozdať s novými linkami a nočná doprava je spoplatnená ako keby to bolo neprekonateľné bremeno ? som poradil ľuďom, ktorých poznám, že keď nemajú chuť cvakať za našu mizernú MHD, nech sledujú čo sa deje okolo šoféra a nech pokiaľ možno nastupujú prvými alebo druhými dverami a všímajú si podozrivé ťažkotonážne monštrá ? a funguje to... ak človek urobí takto, že si všíma počas státia na zastávkach čo sa deje, tak má vyhrané... ja napr. v nočákoch seriem na cvakanie, však mám električenku, tak načo si budem doplácať na lístku alebo ešte k električenke. Som zvedavý, kde ešte panuje takáto "vymoženosť" akú zaviedol náš zbor ingeligencie v DPB ?
Reakcia na: 810zssk #141994:
A ešte si dovolím trefnú poznámku - keď už je nočná doprava tak špeciálne spoplatnená, čo je široko-ďaleko fakt unikát, tak DPB nezabije pár vozidiel naviac alebo električkové nočáky, prípadne pridanie nočnej t-bus linky do Trnávky. Za prelinkovanie, nové označenie liniek a pridanie pár spojov platíme ako keby nás v noci vyvážali Capacity v intervale 15-30min ?

našiel som inak N10 zaradenú medzi prehľad trás nočných liniek ? http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3933213234ef2f302523ea žeby prvý električkový nočák? ?
Reakcia na: Ike #141996:
Lenze tu ide aj o to kolko ludi ide napr. vo stvrtok vecer do Ruzinova?
Reakcia na: 810zssk #141994:
nuž sorry, snaha bola... avšak, N74 s tou obchádzkou poza Ružinov mi príde dosť divná. Kto tak môže cestovať na Vlčie hrdlo z mesta? Podľa mapky mám najlepšie ísť N72 a prestúpiť na N74 na Gagarinovej než aby som obchádzal celý Ružinov.A u N55 nie je nutnosť aby nadväzovala v obidvoch smeroch, stačí akurát v Rači aby nadväzovala. U N65 dúfam, že by nebol problém to nastaviť tak aby ľudia idúci v noci z Vajnor do mesta a z Astronomickej (z N8) idúci do Vrakune nečakali dlho na svoj spoj (do 10min) a naopak tiež.
Reakcia na: 810zssk #141987:
bolo by treba mierne prelinkovanie, ale nemyslím si, že by to nešlo, alebo bolo stratové...
nepracujte furt, dajte si pauzu... ?
ajanlo.kapu.hu/video/post.php?id=965g9309223cd020a488&send=1
Reakcia na: no.ev.di. #141993:
Zaviedol si 5 liniek (niektore asi budu potrebovat aj viac vozov), zrusil 3. Absolutne netusim ako chces napojit N65 na N2 tak aby nadvazovala v oboch smeroch. Navyse jednoduchy a funkcny system absolutne kompikujes. Sorry, toto moze ist rovno do kosa.
Reakcia na: 810zssk #141987:
lenže s električkovými nočákmi by sa určite menili aj trasy autobusových nočákov. keď máme N44,47 a 72 tak by mohla byť aj N60 alebo 54 na Trnávku z Hodžovho nám.

Ak dovolíš tak načrtnem trasy "N" liniek so zapojením električiek a ďalších t-bus liniek.

N2 : Hl.st - Vazovova - Zlaté piesky (na Vazovovej čaká na cestujúcich z L5 / zladenie CP pre čakanie do 3min)
N5 : Dúbravka - Karlova Ves - Obchodná - Rača (na Obchodnej s čaká s L8, na Vazovovej s L2 / zladenie CP pre čakanie do 3min)
N8 : Hl.st - Nám. SNP - Špitálska - Ružinov (na Obchodnej sa čaká s L5 zladenie CP pre čakanie do 3min)

N44,47,72 bez zmien
N60 : Hodžovo nám. - Záhradnícka - Zimný štadión - Trnávka

zrušené : N34,53,70

N55 : Mäsokombinát - Pri vinohradoch - Detvianska (prestup N5) - Východné - Zlaté piesky (N2)
N65 : Vajnory - Zlaté piesky (N2) - Trnávka - Trnavská cesta - Astronomická (N8) - Hradská - okruh po P.Biskupiciach
N74 : Vlčie hrdlo - Gagarinova (N72) - Tomášikova (N8,61,64) - Polus (N2) - OD Slimák (N5)
N95 : zrušenie zachádzky cez Ovsište ► Hl.st. - Nám. SNP (N8) - Šafárikovo nám. - Starý most - Bosákova (N99) - Furdekova - Romanova - Jantárova cesta - Voz. Petržalka
N99 : nastavenie grafikonu na prestup cestujúcich z N95 na zastávke Mlynarovičova obojsmerne (!)
Pocuvajte, ktory usek na trase 91/191 je vlastne spoplatneny? A je vobec? Z tej vyhlasky na to neviem prist..
Reakcia na: S499.1023 #141990:
Ja naozaj neviem ako sa to robi v Prahe, ja len hovorim o tom ako to tu bolo odovodnene a myslim ze ak sa tu ta nocna udrzba naozaj robi tak casto tak potom je ten argument v pohode..
Reakcia na: 810zssk #141987:
Ešte že to nevedia v Prahe... A že som tu tých nočných výluk zažil, za tých 10 rokov akurát jednu, aj to neplánovanú, keď presne na našej zastávke padol na vedenie strom.
Reakcia na: MatejBA #141988:
Ja som napisal na zaciatku, ze to moze byt rychlejsie a zrejme aj bude. Lenze stale si nemyslim ze by to na N12 stiahli o 12 minut (co by stale bolo nedostatocne!). N3 a N2 by mozno sedeli. Ale pri oboch by este museli byt busy navyse kvoli pripoju, tak neviem ci to ma zmysel. Navyse - ta udrzba..
Reakcia na: 810zssk #141987:
ale nezabudni ze abusy maju v noci vsetko na znamenie pricom cas elektriciek urcujes podla grafikonu den + vacsina krizovatiek je v noci vypnuta ?
Ad. elektrickove nocaky.. Skusim zhrnut dovody preco by to podla mna neslo:

UDRZBA - Ako bolo spravne povedane, v noci sa vykonava udrzba trati a tym padom by bolo pomerne casto obmedzene jazdenie elektriciek. Uprimne, som presvedceny ze je lepsie tam mat autobus ako tam mat elektricky a skoro stale vyluky.

NAKLADY - Myslim ze elektrina sa plati pausalne, ale ide o vodicov. Nie je pravda co napisal Ike, ze po zavedeni elektriciek by sa usetrilo zrusenim autobusov. Prejdem jednotlive linky:
N34 - Tato linka by sa teoreticky mohla zrusit, problem je ze ked spocitame jazdnu dobu L12 (Dubravka-Safko) + L13 (Safko - stanica) tak nam jazdna doba N12 (Dubravka - stanica) jednym smerom vyjde 42 minut. To znamena potrebu nasadenia dvoch elektriciek namiesto jedneho busu = naklady na vodica vacsie.

N70 - Tato linka obsluhuje aj cast Podunajskych Biskupic a preto by aj tak zrusena byt nemohla. Ak by bola nejaka N8 tak by k nej mohol byt pripoj N70 na Astronomickej, ale to by bolo potom tazsie z hladiska cestaku, v Biskupiciach by nemohla byt priebezna. To co by sa usetrilo na pohonnych hmotach (Astronomicka - stanica) by sa vyhodilo na vodica elektricky.

N53 - To iste co pri N70, navyse pozor, tam uz by jazdna doba N2 bola cca. 52 minut spiatocne.

N55 - 3 ma jazdnu dobu 29 minut jednosmerne, cize by bolo treba dva vozy. Navyse, v minulosti mi bolo vysvetlene, ze je potrebne aby nocak isiel az Na panty, kvoli zamestnancom, alebo daco take 🙂



Naopak si nemyslim ze je problem hluk. Ked ho zvladas od pol piatej do pol dvanastej v noci, tak ti uz tie 4 jazdy v noci vadi nemozu. Navyse, aj dnes sa obcas v noci po trati nieco prezenie (najma v zime).
Reakcia na: no.ev.di. #141984:
ako prvý prišiel do Petržalky voz 4128 v septembri 2004
Reakcia na: luky133 #141973:
Vcera som to zazil v KE a pocas neprerusenej jazdy po spoplatnenom useku to pipalo asi 5 krat.. dost otravne ?
Reakcia na: no.ev.di. #141983:
ešte chcem k svojmu príspevku dodať, že všetky IK415 než došli do Petržalskej vozovne najprv obehli aspoň jednu vozovňu z tých mimopetržalských a potom to zaparkovali v Petržalke, ako prvé vozidlo 4101 v júni 2006 ? aj tu vidno ako DPB preferuje iné vozovne a do Petržalky posiela len to čo už inde nie je dosť dobré, takisto ako sa teraz postupne sťahujú IK435 do Petržalky... ☠
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=14293&idt=u&idg=1802&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=

no vidieť IK415 na L80 ešte keď premávala z Prokofievovej pod Nový most bol zázrak. Furt tu chodili tie prašivé naftové Vrakosy ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.