Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #142002:
ešte aby si videl ako DPB okráda, ľudí tak si pozri tento dokument a porovnaj s našou tarifou. http://www.bmhd.cz/souc/tarify/tarif0904.pdf

V Brně ak cestuješ na čierno, tak platíš 1000Kč = 38,46€ a keď na mieste alebo do 5 prac.dní, tak 700Kč = 26,92€. Za nedostatočne vyplnené údaje na preukaze alebo kupóne, resp. za zabudnutý preukaz či kupón je prirážka znížená na 50Kč pri zaplatení do 5 nasledujúcich prac. dní, pričom cestujúci musí doplniť chýbajúce údaje, resp. preukázať planosť svojho cestovného dokladu v dobe kontroly.

V BA keď ideš na čierno, tak platíš 50€ a ak platíš do 5dní alebo na mieste tak 40€. Podľa mňa to je na dopravný podnik poskytujúci taktého SHITné služby silná káva, keď si zoberiem, že v Brne narozdiel od nás majú nízkopodlažné trolejbusy aj autobusy 12 a 18m kategórie a navyše aj NP električky, navyše k tomu oveľa rozumnejšie linkovanie, tým pádom aj intervaly sú krátke alebo aspoň v prekladoch na spoločných úsekoch krátke.
Reakcia na: 810zssk #142002:
a DPB čo všetko porušil?! Stačí sa pozrieť na dodr.... tendre a pofiderné nákupy autobusov. Myslím, že to čo čierni pasažieri robia je ihla v kope sena v porovnaní s tým aké peniaze sme vyhodili za Capacity, koľko si do vrecka dalo vedenie DPB za posunutie tendra na 100klbákov SORu. To je odrb a nie porušovanie tarify! Všetky tendre boli zmanipulované. Prvý bol úmyselne dofuckovaný, predtým ešte ďalší na mieru šitý tender na sóla do 11m (kto to asi tak môže vyhrať), potom zrazu cena je nepodstatná = Capacity a zrazu v ďalšom tendri 60% hodnotenia robí cena = SOR. Tak mi ešte dlho môžeš hovoriť, že som idiot, ale rozhodne niesom bezcharakterná skorumpovaná sviňa a nechodím tvrdiť do BA novín, že tvrdenie, že SOR vyhrá tender na dodávku klbákov do BA sú nepodložené! A navyše keď už je jasná pravda, tak sa netvárim, že je to drzosť alebo fantasmagória!
Reakcia na: 810zssk #142002:
Je každého osobná vec, akú formu platby využije. Zakazuje zákon platiť pokuty?
Reakcia na: 810zssk #142000:
N10 = záležitosť na dve noci ?
Reakcia na: no.ev.di. #142001:
Presne tak, toto je najmudrejsie. Oni ma naseru, tak ja zacnem porusovat tarifu a zakony. Si idiot.
Reakcia na: Ike #141996:
tak ziskové to určite nebude nikdy, hlavne keď budú DPB takí úžerníci ako sú teraz... Na DD sa idú rozdať s novými linkami a nočná doprava je spoplatnená ako keby to bolo neprekonateľné bremeno ? som poradil ľuďom, ktorých poznám, že keď nemajú chuť cvakať za našu mizernú MHD, nech sledujú čo sa deje okolo šoféra a nech pokiaľ možno nastupujú prvými alebo druhými dverami a všímajú si podozrivé ťažkotonážne monštrá ? a funguje to... ak človek urobí takto, že si všíma počas státia na zastávkach čo sa deje, tak má vyhrané... ja napr. v nočákoch seriem na cvakanie, však mám električenku, tak načo si budem doplácať na lístku alebo ešte k električenke. Som zvedavý, kde ešte panuje takáto "vymoženosť" akú zaviedol náš zbor ingeligencie v DPB ?
Reakcia na: 810zssk #141994:
A ešte si dovolím trefnú poznámku - keď už je nočná doprava tak špeciálne spoplatnená, čo je široko-ďaleko fakt unikát, tak DPB nezabije pár vozidiel naviac alebo električkové nočáky, prípadne pridanie nočnej t-bus linky do Trnávky. Za prelinkovanie, nové označenie liniek a pridanie pár spojov platíme ako keby nás v noci vyvážali Capacity v intervale 15-30min ?

našiel som inak N10 zaradenú medzi prehľad trás nočných liniek ? http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3933213234ef2f302523ea žeby prvý električkový nočák? ?
Reakcia na: Ike #141996:
Lenze tu ide aj o to kolko ludi ide napr. vo stvrtok vecer do Ruzinova?
Reakcia na: 810zssk #141994:
nuž sorry, snaha bola... avšak, N74 s tou obchádzkou poza Ružinov mi príde dosť divná. Kto tak môže cestovať na Vlčie hrdlo z mesta? Podľa mapky mám najlepšie ísť N72 a prestúpiť na N74 na Gagarinovej než aby som obchádzal celý Ružinov.A u N55 nie je nutnosť aby nadväzovala v obidvoch smeroch, stačí akurát v Rači aby nadväzovala. U N65 dúfam, že by nebol problém to nastaviť tak aby ľudia idúci v noci z Vajnor do mesta a z Astronomickej (z N8) idúci do Vrakune nečakali dlho na svoj spoj (do 10min) a naopak tiež.
Reakcia na: 810zssk #141987:
bolo by treba mierne prelinkovanie, ale nemyslím si, že by to nešlo, alebo bolo stratové...
nepracujte furt, dajte si pauzu... ?
ajanlo.kapu.hu/video/post.php?id=965g9309223cd020a488&send=1
Reakcia na: no.ev.di. #141993:
Zaviedol si 5 liniek (niektore asi budu potrebovat aj viac vozov), zrusil 3. Absolutne netusim ako chces napojit N65 na N2 tak aby nadvazovala v oboch smeroch. Navyse jednoduchy a funkcny system absolutne kompikujes. Sorry, toto moze ist rovno do kosa.
Reakcia na: 810zssk #141987:
lenže s električkovými nočákmi by sa určite menili aj trasy autobusových nočákov. keď máme N44,47 a 72 tak by mohla byť aj N60 alebo 54 na Trnávku z Hodžovho nám.

Ak dovolíš tak načrtnem trasy "N" liniek so zapojením električiek a ďalších t-bus liniek.

N2 : Hl.st - Vazovova - Zlaté piesky (na Vazovovej čaká na cestujúcich z L5 / zladenie CP pre čakanie do 3min)
N5 : Dúbravka - Karlova Ves - Obchodná - Rača (na Obchodnej s čaká s L8, na Vazovovej s L2 / zladenie CP pre čakanie do 3min)
N8 : Hl.st - Nám. SNP - Špitálska - Ružinov (na Obchodnej sa čaká s L5 zladenie CP pre čakanie do 3min)

N44,47,72 bez zmien
N60 : Hodžovo nám. - Záhradnícka - Zimný štadión - Trnávka

zrušené : N34,53,70

N55 : Mäsokombinát - Pri vinohradoch - Detvianska (prestup N5) - Východné - Zlaté piesky (N2)
N65 : Vajnory - Zlaté piesky (N2) - Trnávka - Trnavská cesta - Astronomická (N8) - Hradská - okruh po P.Biskupiciach
N74 : Vlčie hrdlo - Gagarinova (N72) - Tomášikova (N8,61,64) - Polus (N2) - OD Slimák (N5)
N95 : zrušenie zachádzky cez Ovsište ► Hl.st. - Nám. SNP (N8) - Šafárikovo nám. - Starý most - Bosákova (N99) - Furdekova - Romanova - Jantárova cesta - Voz. Petržalka
N99 : nastavenie grafikonu na prestup cestujúcich z N95 na zastávke Mlynarovičova obojsmerne (!)
Pocuvajte, ktory usek na trase 91/191 je vlastne spoplatneny? A je vobec? Z tej vyhlasky na to neviem prist..
Reakcia na: S499.1023 #141990:
Ja naozaj neviem ako sa to robi v Prahe, ja len hovorim o tom ako to tu bolo odovodnene a myslim ze ak sa tu ta nocna udrzba naozaj robi tak casto tak potom je ten argument v pohode..
Reakcia na: 810zssk #141987:
Ešte že to nevedia v Prahe... A že som tu tých nočných výluk zažil, za tých 10 rokov akurát jednu, aj to neplánovanú, keď presne na našej zastávke padol na vedenie strom.
Reakcia na: MatejBA #141988:
Ja som napisal na zaciatku, ze to moze byt rychlejsie a zrejme aj bude. Lenze stale si nemyslim ze by to na N12 stiahli o 12 minut (co by stale bolo nedostatocne!). N3 a N2 by mozno sedeli. Ale pri oboch by este museli byt busy navyse kvoli pripoju, tak neviem ci to ma zmysel. Navyse - ta udrzba..
Reakcia na: 810zssk #141987:
ale nezabudni ze abusy maju v noci vsetko na znamenie pricom cas elektriciek urcujes podla grafikonu den + vacsina krizovatiek je v noci vypnuta ?
Ad. elektrickove nocaky.. Skusim zhrnut dovody preco by to podla mna neslo:

UDRZBA - Ako bolo spravne povedane, v noci sa vykonava udrzba trati a tym padom by bolo pomerne casto obmedzene jazdenie elektriciek. Uprimne, som presvedceny ze je lepsie tam mat autobus ako tam mat elektricky a skoro stale vyluky.

NAKLADY - Myslim ze elektrina sa plati pausalne, ale ide o vodicov. Nie je pravda co napisal Ike, ze po zavedeni elektriciek by sa usetrilo zrusenim autobusov. Prejdem jednotlive linky:
N34 - Tato linka by sa teoreticky mohla zrusit, problem je ze ked spocitame jazdnu dobu L12 (Dubravka-Safko) + L13 (Safko - stanica) tak nam jazdna doba N12 (Dubravka - stanica) jednym smerom vyjde 42 minut. To znamena potrebu nasadenia dvoch elektriciek namiesto jedneho busu = naklady na vodica vacsie.

N70 - Tato linka obsluhuje aj cast Podunajskych Biskupic a preto by aj tak zrusena byt nemohla. Ak by bola nejaka N8 tak by k nej mohol byt pripoj N70 na Astronomickej, ale to by bolo potom tazsie z hladiska cestaku, v Biskupiciach by nemohla byt priebezna. To co by sa usetrilo na pohonnych hmotach (Astronomicka - stanica) by sa vyhodilo na vodica elektricky.

N53 - To iste co pri N70, navyse pozor, tam uz by jazdna doba N2 bola cca. 52 minut spiatocne.

N55 - 3 ma jazdnu dobu 29 minut jednosmerne, cize by bolo treba dva vozy. Navyse, v minulosti mi bolo vysvetlene, ze je potrebne aby nocak isiel az Na panty, kvoli zamestnancom, alebo daco take 🙂



Naopak si nemyslim ze je problem hluk. Ked ho zvladas od pol piatej do pol dvanastej v noci, tak ti uz tie 4 jazdy v noci vadi nemozu. Navyse, aj dnes sa obcas v noci po trati nieco prezenie (najma v zime).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.