Ty si ekonomicky úplne mimo, nechcel by si mi mesačne posielať trebárs 100,- EUR? Však ťa to nezabije.
Nezabije pár vozidiel naviac, nezabije toto, nezabije hento. Isteže zabije. Čo si myslíš, že DPB si peniaze tlačí alebo čo?
Ja som narážal PRÁVE na to, že ak v Prahe na neporovnateľne zaťaženejšej infraštruktúre nemusí byť napäťová výluka dvakrát do týždňa, tak rozhodne NEMUSÍ byť ani v Bratislave.
Kto chce, hľadá spôsoby, kto nechce, hľadá dövody.
Vieš, to sa nedá, my tu máme iné starosti.
Čím nechcem povedať, že by som presadzoval električkové nočáky ale netraba každý stupídny vodnatý argument brať ako daný fakt.
V Brně ak cestuješ na čierno, tak platíš 1000Kč = 38,46€ a keď na mieste alebo do 5 prac.dní, tak 700Kč = 26,92€. Za nedostatočne vyplnené údaje na preukaze alebo kupóne, resp. za zabudnutý preukaz či kupón je prirážka znížená na 50Kč pri zaplatení do 5 nasledujúcich prac. dní, pričom cestujúci musí doplniť chýbajúce údaje, resp. preukázať planosť svojho cestovného dokladu v dobe kontroly.
V BA keď ideš na čierno, tak platíš 50€ a ak platíš do 5dní alebo na mieste tak 40€. Podľa mňa to je na dopravný podnik poskytujúci taktého SHITné služby silná káva, keď si zoberiem, že v Brne narozdiel od nás majú nízkopodlažné trolejbusy aj autobusy 12 a 18m kategórie a navyše aj NP električky, navyše k tomu oveľa rozumnejšie linkovanie, tým pádom aj intervaly sú krátke alebo aspoň v prekladoch na spoločných úsekoch krátke.
a DPB čo všetko porušil?! Stačí sa pozrieť na dodr.... tendre a pofiderné nákupy autobusov. Myslím, že to čo čierni pasažieri robia je ihla v kope sena v porovnaní s tým aké peniaze sme vyhodili za Capacity, koľko si do vrecka dalo vedenie DPB za posunutie tendra na 100klbákov SORu. To je odrb a nie porušovanie tarify! Všetky tendre boli zmanipulované. Prvý bol úmyselne dofuckovaný, predtým ešte ďalší na mieru šitý tender na sóla do 11m (kto to asi tak môže vyhrať), potom zrazu cena je nepodstatná = Capacity a zrazu v ďalšom tendri 60% hodnotenia robí cena = SOR. Tak mi ešte dlho môžeš hovoriť, že som idiot, ale rozhodne niesom bezcharakterná skorumpovaná sviňa a nechodím tvrdiť do BA novín, že tvrdenie, že SOR vyhrá tender na dodávku klbákov do BA sú nepodložené! A navyše keď už je jasná pravda, tak sa netvárim, že je to drzosť alebo fantasmagória!
tak ziskové to určite nebude nikdy, hlavne keď budú DPB takí úžerníci ako sú teraz... Na DD sa idú rozdať s novými linkami a nočná doprava je spoplatnená ako keby to bolo neprekonateľné bremeno ? som poradil ľuďom, ktorých poznám, že keď nemajú chuť cvakať za našu mizernú MHD, nech sledujú čo sa deje okolo šoféra a nech pokiaľ možno nastupujú prvými alebo druhými dverami a všímajú si podozrivé ťažkotonážne monštrá ? a funguje to... ak človek urobí takto, že si všíma počas státia na zastávkach čo sa deje, tak má vyhrané... ja napr. v nočákoch seriem na cvakanie, však mám električenku, tak načo si budem doplácať na lístku alebo ešte k električenke. Som zvedavý, kde ešte panuje takáto "vymoženosť" akú zaviedol náš zbor ingeligencie v DPB ?
A ešte si dovolím trefnú poznámku - keď už je nočná doprava tak špeciálne spoplatnená, čo je široko-ďaleko fakt unikát, tak DPB nezabije pár vozidiel naviac alebo električkové nočáky, prípadne pridanie nočnej t-bus linky do Trnávky. Za prelinkovanie, nové označenie liniek a pridanie pár spojov platíme ako keby nás v noci vyvážali Capacity v intervale 15-30min ?
nuž sorry, snaha bola... avšak, N74 s tou obchádzkou poza Ružinov mi príde dosť divná. Kto tak môže cestovať na Vlčie hrdlo z mesta? Podľa mapky mám najlepšie ísť N72 a prestúpiť na N74 na Gagarinovej než aby som obchádzal celý Ružinov.A u N55 nie je nutnosť aby nadväzovala v obidvoch smeroch, stačí akurát v Rači aby nadväzovala. U N65 dúfam, že by nebol problém to nastaviť tak aby ľudia idúci v noci z Vajnor do mesta a z Astronomickej (z N8) idúci do Vrakune nečakali dlho na svoj spoj (do 10min) a naopak tiež.
Zaviedol si 5 liniek (niektore asi budu potrebovat aj viac vozov), zrusil 3. Absolutne netusim ako chces napojit N65 na N2 tak aby nadvazovala v oboch smeroch. Navyse jednoduchy a funkcny system absolutne kompikujes. Sorry, toto moze ist rovno do kosa.
lenže s električkovými nočákmi by sa určite menili aj trasy autobusových nočákov. keď máme N44,47 a 72 tak by mohla byť aj N60 alebo 54 na Trnávku z Hodžovho nám.
Ak dovolíš tak načrtnem trasy "N" liniek so zapojením električiek a ďalších t-bus liniek.
N2 : Hl.st - Vazovova - Zlaté piesky (na Vazovovej čaká na cestujúcich z L5 / zladenie CP pre čakanie do 3min)
N5 : Dúbravka - Karlova Ves - Obchodná - Rača (na Obchodnej s čaká s L8, na Vazovovej s L2 / zladenie CP pre čakanie do 3min)
N8 : Hl.st - Nám. SNP - Špitálska - Ružinov (na Obchodnej sa čaká s L5 zladenie CP pre čakanie do 3min)
N44,47,72 bez zmien
N60 : Hodžovo nám. - Záhradnícka - Zimný štadión - Trnávka
zrušené : N34,53,70
N55 : Mäsokombinát - Pri vinohradoch - Detvianska (prestup N5) - Východné - Zlaté piesky (N2)
N65 : Vajnory - Zlaté piesky (N2) - Trnávka - Trnavská cesta - Astronomická (N8) - Hradská - okruh po P.Biskupiciach
N74 : Vlčie hrdlo - Gagarinova (N72) - Tomášikova (N8,61,64) - Polus (N2) - OD Slimák (N5)
N95 : zrušenie zachádzky cez Ovsište ► Hl.st. - Nám. SNP (N8) - Šafárikovo nám. - Starý most - Bosákova (N99) - Furdekova - Romanova - Jantárova cesta - Voz. Petržalka
N99 : nastavenie grafikonu na prestup cestujúcich z N95 na zastávke Mlynarovičova obojsmerne (!)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.