Priložil som. Povedal som trasu: Jána Jonáša-VW, Jána Jonáša, Poľný mlyn, Československých tankistov, Záhorská, Záhorská Bystrica a späť s intervalom 30-60-30-60 a jednym sorom, cez tyzden premavajucu 5-22, cez vikend 9-18. To by kludne stacilo. Hovorim, nikto by tym necestoval.
20 a 22 asi nie su 2 linky zo srandy. Jednak v useku Hradistna - Tesco vytvaraju prekladany interval 6 minut, po druhe netreba taku obsluhu opletalovej ani kramarov, lebo najvytazenejsi usek je tesco-dubravka-sidlisko devinska.
Prečo to chceš sakra tahať cez krematórium. Ešte raz opakujem. Spojenie ZB-DNV je takmer tak potrebne ako linka 36. a k tomu by ta linka podla tvojich predstav zozrala aspon 22 vozov. Uplne zbytocne
Ty si fakt debil. Rozmýšľaš ty vôbec niečim? Načo by bola prevádzka tejto linky v 6-minútovom intervale v špičke v useku ZB-DNV? A nemysli si že by bolo normálne keby bolo v CP 150 x poznámok typu
f1 - ide po Opletalovu
f2 - ide po Tesco Lamač
a7 - cez prázdniny nezachádza do ZB
a9 - cez prázdniny nezachádza na Kramáre
b14 - každý pondelok párneho týždňa ide len po Opletalovu
a pod. ?
Lepšie je mať viac liniek ako 200 poznámok... takisto aj zlúčenie 20+22 by bola blbosť. A 42, oblastné označovanie ti niečo hovorí?
Medzi DNV a ZB by stačila linka s jedným vozom na trase
Jána Jonáša-VW, Jána Jonáša, Poľný mlyn, Československých tankistov, Záhorská, Záhorská Bystrica a späť s intervalom 30-60-30-60. A možno by nebolo treba žiadnu, aj tak, nikto by tým necestoval.
Teraz napíšeš že si robíš srandu a potom ti ja niečo poviem
Tak by sa spojili linky 20,22. A vznikla by linka 42 ? .Trasa Záhor Bystrica-Opletalova-Pri Kríži-Žatevná-Damborského-Tesco Lamač-Patrónka-Nár onkolog.ústav.
Zastávka "Ungator" smer BA je tá pred Penny Marketom? Lebo 901-ka tam CP nemá...
A zaujímavé, že linky VOR aj Slovak Lines nazývajú zastávku pri Hofferi, Bille atď. "Steinerweg", ale DPB "Plaffenbergweg". Pritom je to presne tá ístá.
Re #138891 kuko1: Ak by už nejaký "záhradník" takú "potrebnú" linku presadil, tak by mala ísť aj cez Devínsku Novú Ves, aby vzniklo priame spojenie Záhorská Bystrica - DNV.
kašli na to. Dúbravskú cestu treba dať do takého stavu aby sa dalo po nej prejsť cez Polianky do Dúbravky presmerovať tadiaľ L34 alebo 83, pre obnovenie obsluhy Polianok. Nové linky v BA nejak špeciálne netreba. Ak tak nejaké minibusové linky do ťažšie dostupných oblastí, prípadne menšie úpravy v trasovaní liniek, inak nič viac.
Ike